Vallejo pigmenti

Naučite da fino ofarbate svoje figurice ili da napravite deo terena za Warhammer.

Moderators: Shunka, bojan

crnaguja

Vallejo pigmenti

Post by crnaguja »

Pozdrav svima, zanimaju me vasa iskustva sa Vallejo pigmentima, i jedna konkretna stvar. Cuo sam da kao sprej za fiksiranje pigmenata moze da se koristi kosmos mat lak u spreju (ili tako nekako), pa me zanima da li je stvarno tako ili moram da nabavljam original Vallejo?
meloras

Re: Vallejo pigmenti

Post by meloras »

Pigmenti su im odlicni.
Ja preferiram da pigment fiksiram cetkicim i lakom (opet vallejo lak).Na taj nacin imam bolju kontrolu pigmenta,i ne oduvam pigment sa modela.
crnaguja

Post by crnaguja »

zanimljivo...ja bih ovako laicki pre pretpostavio da cetkica skida pigment nego sprej...
meloras

Post by meloras »

Naravno ako lak nanosis preko pigmenta onako kako nanosis boju skinuce se.Zato lak nanosis ubadanjem cetkicom i blagim sirenjem povrsine.Za to postoji neki naziv,dabbing mislim.
I ja sam mislio da je lakse sprej uzeti,medjutim probao sam i oduvao mi je skoro sav pigment.Da se to nije desilo ne bih ni probao cetkicom da radim to.
crnaguja

Post by crnaguja »

najs, korisno korisno...hvala ;)
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

A jeste li probali da pigment nanosite na ovlaženu površinu. Lakše ulazi kad je ovlažila. :D
"This time, next year, we'll be millionaires!"
meloras

Post by meloras »

Drugaciji efekat se tako postize.To je metoda za pravljenje blata gde talozis pigment,sloj na sloj,sve preko vlazne povrsine.
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Kupiš pivo pa ti obljasnim. Mrzi me da kucam.
teclis

Post by teclis »

opsidiannight wrote:Kupiš pivo pa ti obljasnim. Mrzi me da kucam.
lol :lol:
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Kupim ti ja jos jedno, ali da objasnjavas pred kamerom :D.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Olsianon

Post by Olsianon »

Vallejo pigmenti su odlični moja preporuka takođe i evo ti primer upotrebe sa oficijanog sajta:
http://www.acrylicosvallejo.com/en_US/c ... /blog/7/33
Takođe poseti maketarske forume tipa:
http://www.maketarskikutak.com/index.php
http://www.krilapetrovgrada.org.rs/foru ... 5b0308d9d0&
Generalno maketari dosta koriste pigmente zbog raznih efekata i imaju dobre tutorijale šta i kako.
Evo ti slika ispod modela Nemačkog teškog tenka Tigar iz WW2 koji sam iskoristio za isprobavanje raznih Vallejo pigmeneta, za vezivanje i lakše nanošenje sam koristio matt medium, a za skidanje viška Vallejo airbrush cleaner(ne oštećuje se boja samog modela!)
Generalno isprobaj pigmente na nekom jeftinom modelu da vidiš šta i kako :)
Generalno ima dosta tehnika kako se pigmenti primenjuju, a to opet zavisi od onog šta želiš da postigneš kao efekat na svom modelu.
Toliko od mene :)
E da i MIG pigmenti vrede nabavke!
http://migproductions.com/
Njih inače možeš da nabaviš preko Greandier Games-a slika dole:
ende.
crnaguja

Post by crnaguja »

e s takvim predznanjem se ide u kafanu :D
Olsianon

Post by Olsianon »

crnaguja wrote:e s takvim predznanjem se ide u kafanu :D
E i ovo će ti koristiti http://migproductions.com/2010/11/pigments-comparative/
Šta planiraš da umuljaš sa pigmentima, koji model?
crnaguja

Post by crnaguja »

treba mi blato za oko 100 zombija, a tu bi pala i neka rdja na oruzja...za pocetak, pa bih dalje video u zavisnosti kako mi legnu pigmenti
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Igore, Igore... oteo si Cika Drinkiju 2 piva iz usta, i celom forumu zabavu zbog nenastalog youtube snimka :D. Kakav si ti to covek :D :?:
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Maa ko šiša pivo bitno je da se praši, pigmentima naravno. :D

Return to “Kreativna sekcija”