Weekend Warriors no life crew

Poruke vezane za ostale igre koje su zastupljene u klubu Zmaj.

Moderators: žubor, mladjano bugarce, Zekina banda

žubor

Re: Weekend Warriors no life crew

Post by žubor »

Imajte samo na umu da ja imam ausweis koji vazi samo do ponoci ;)
U zavisnosti od broja igraca kao i zelje i volje doneo bih Airlines Europe i/ili Qwirkle ...
žubor

Post by žubor »

I jos jedna stvar vezana za Weekend Warriore ... narucio sam Lords of Waterdeep (cisto da ne duplicirate ;-))
morkin

Post by morkin »

Dzon Vejn wrote:(Twilight Struggle)
Увек то играте кад ја не могу да дођем. :( :( :( :(
Mој деда је говорио: "Кад год се зарати, ти удри по Бугарима, нећеш погрешити!" Ја кажем: "Кад год се играш, удри Ненада, нећеш погрешити!"
"кад би у црквама био добар нет, сви би се замонашили"
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Eh da, mogli bi ovih dana da azuriramo onaj spisak sa prve strane.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

Dzon Vejn wrote:Eh da, mogli bi ovih dana da azuriramo onaj spisak sa prve strane.
Dodao sam Qwirkle i Resistance ;)
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

E a za koliko je igraca runewars? To nismo ni videli kako izgleda.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

4 igraca ...

Zaboravih da to nismo probali ;)
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

ako se skupljamo u subotu, dovedi i bolju cetvrtinu (kiru) :)
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Skupljamo se. Znaci za sada Zubor, Nikola, ja i Voja.

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

kira ostaje sa zenom i detetom ... Ne podnosi dobro stres ;)
Minja

Post by Minja »

Pa, mogao bih i ja, ako me niste zaboravili! :D
Arrogance, my friend, arrogance! :-)
žubor

Post by žubor »

Jesmo ;)
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

To je 5 ljudi ;). Zvao sam Kuma Nidzu juce, ali se nije javljao, verovatno je u guzvi bio. Probacu danas opet.

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

Znaci od "novih" igara otpadaju Qwirkle i Runewars :(
Ostaje samo Airlines Europe ...
B
Minja

Post by Minja »

Pa, mozemo i Runewars. Ja cu da "savetujem" nekoga, jer sam igrao to ranije...

Nema mesta tugovanju, Zubore! :D
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Voja dolazi u 6, a ja sam slobodan znatno ranije. Ne znam za ostale, i ne znam koliko traje igra realno, ali mozda mozemo da stignemo da odigramo jednu (toga ili necega drugog svakako).

Glory to Arstotzka!
Minja

Post by Minja »

Pa, za prvi put trajace nesto duze...recimo oko 3 sata (inace oko 2). Ja cu biti slobodan od 4, tako da tesko da cemo stici da zavrsimo pre 6. Ali, nema veze...kao sto sam rekao, ja mogu da vas smaram s pravilima i sl. i nije mi to nikakav smor. Dakle - apsolutno mozemo da probamo, pre i posle 6... :D
morkin

Post by morkin »

žubor wrote:I jos jedna stvar vezana za Weekend Warriore ... narucio sam Lords of Waterdeep (cisto da ne duplicirate ;-))
Пошто? Ја бих то узео и платио пошто постоје шансе да се то породично игра...
Mој деда је говорио: "Кад год се зарати, ти удри по Бугарима, нећеш погрешити!" Ја кажем: "Кад год се играш, удри Ненада, нећеш погрешити!"
žubor

Post by žubor »

ja sam i uzeo iz tog razloga :) + mi fali worker placement igra ;)

mislim da je € 53 ...

edit: jeste €53 Lords of Waterdeep

ako hoces da narucim jos jednu kazi ... stizu za oko mesec dana ... postarina se ne placa ...
morkin

Post by morkin »

Наручи.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

I Kum Nidza najverovatnije dolazi. Ponesi ti Zubore i Game of Thrones i Runewars ;).

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

morkin wrote:Наручи.
Naruceno
žubor

Post by žubor »

Dzon Vejn wrote:I Kum Nidza najverovatnije dolazi. Ponesi ti Zubore i Game of Thrones i Runewars ;).
Dogovoreno ;)
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

na steamu do utorka ima da se kupi ticket to ride sa europe dlc za 8 evara. Plus, mozes da dokupis jos ameriku 1910 i jos jednu mapu (zaboravih koju) za 4,5 evara, pa ako neko oce neka ima u vidu
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Na steamu? Moram to da proverim cim dodjem kuci :D.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ja sam free okvirno od 15:30. Pa kad ko doso - dobrodoso ;).

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

Ondak oko 15:31
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Zasto sam ja morao da saznam da vozici imaju na steamu :D???

Potpuno sam zarazen. Jos u ponedeljak kad uzmem i svajcarsku...

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

Mozemo predvece da odigramo partiju, dve, tri ;) preko neta ...
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ja sam sad online, predvece idem malo da se druzim. Ali bice tu radna nedelja za igranje ;). edit: i upravo sam hostovao partiju za 5 ljudi pod imenom free for all ;), jos nema prijavljenih

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

Ondak drugi dan ... Ja se "javljam" iz Lovca ;)
žubor

Post by žubor »

Narucio sam REX - Final Days of Empire ;)

edit: zakljucavam novcanik do jeseni ;)
Bathory

Post by Bathory »

REX: Final days of Tito's dog..... :P
žubor

Post by žubor »

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :applause:
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Meni se nesto javlja da ce ove godine jesen poceti ranije :D.

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

do jeseni samo jos ono sto je vec naruceno ;) Dixit 2 i Lords of Waterdeep ...
inace, ne vezano za narucivanje ;) ... nadam se da cu letos organizovati vise od jednog druzenja na sojenici ;)
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ja se pridruzujem tvojim zeljama, pozdravima i cestitkama :D.

Glory to Arstotzka!
Bathory

Post by Bathory »

Tooo, sojenica!!!!!!!

A treba i proveriti napredak naseg ''Milorada Cavica'' ;) :P
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Kakvi su izgledi da se u toku nedelje jos neki put okupimo radi runewarsa?

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

Solidni ;)

Return to “Ostale igre & Razno”