Weekend Warriors no life crew

Poruke vezane za ostale igre koje su zastupljene u klubu Zmaj.

Moderators: žubor, mladjano bugarce, Zekina banda

žubor

Re: Weekend Warriors no life crew

Post by žubor »

Nenad
Minja
Kum Nidza
Zeljko
Boris
Eric
Nas je u startu 6 ...
Zamolicu ga da ponese te dve igre ...
B.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Mnogo sam smrsao :D, prestao sam sebe da brojim kao gamera :D.

Ako imas nesto sa svog spiska za 6 ponesi i to, cisto da imam na raspolaganju ;).
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
morkin

Post by morkin »

žubor wrote:ako se novi igrac pokaze finim, dolazice opet, samim tim dolazice i Arkham Horror koji je u svakom slucaju bolji od turnira u pasuljima :-)
B.
A ако се не покаже финим, увек можемо да га казнимо са 7 Ages или Republic of Rome.... :evil:

Arkham Horror и BSG су одличан избор.
Last edited by morkin on Thu Dec 20, 2012 12:06 pm, edited 1 time in total.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Tako okrutne metode samo ako kuvanje u loncu ne pomogne O:)
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Minja

Post by Minja »

A mozemo da ga nateramo i da igra onaj "Battle for Baghdad" koji sam jednom donosio! :D To je jednako surovo!

BSG i Arkham su odlicne igre, i to je super za 6 igraca.

Ja za 6 igraca imam samo "Battle for Terror", ali se to pokazalo lose u Srbiji. Svi odmah odu u teroriste, i niko ni ne pokusava da dobije kao normalna zemlja! :D
Arrogance, my friend, arrogance! :-)
žubor

Post by žubor »

donece trazeno ;)
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Minja wrote:To je jednako surovo!
[-X jedan je 7 Ages :lol: :D

Super za BSG i AH. Mislim da ce u nasoj ekipi BSG biti pravi hit :D. Vec cujem "ON JE BRE, ON!!!" :D.

Glory to Arstotzka!
Minja

Post by Minja »

Kao i odgovore:

Nisam, Bre, ja! Evo neka crkne (ubaciti ime drugog igraca) ako lazem! :D
morkin

Post by morkin »

Доказано да BSG није за Србе. Наш човек не уме да сакрије да је Сајлонац, ома заглави бајбокану. Страни елемент се добро држао, гарант је шпијунчина.
žubor

Post by žubor »

Subota, 5. Januar, od 15:30, NBGD.

- Minja
- Žubor
- Nenad
- Kum Nidza
- Dalibor
- Eric
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

+1

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

Update :)
Zekina banda

Post by Zekina banda »

A ja :)
Izgubio je sve ko nije razumeo da je pobeda bila nesto drugo
http://offgridttgamers.blogspot.rs/
stari blog http://waxerspasttime.wordpress.com/
žubor

Post by žubor »

Zekina banda wrote:A ja :)
Dok se ne "zapljunes" nema te na spisku ;)
žubor

Post by žubor »

To bi bilo to ... 5 + Eric.
Vidimo se u subotu.
B.
žubor

Post by žubor »

žubor wrote:To bi bilo to ... 5 + Eric.
Vidimo se u subotu.
B.
Kako ce nas biti 6 imate li nesto pametno za poneti od igara za taj broj igraca?
Ja sam tu relativno tanak:
Twilight Imperium
Race for the Galaxy
A Game of Thrones
Zombies!!!
Pitch Car
Dixit
B.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Age of Steam + ekspanzije?
Dominion moze sa ekspanzijom da se igra u 6.
Robo Rally.

Nego jel su Arkham Horror i BSG u opticaju?

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

Nisam trazio od Erica da bilo sta ponese, kontam da je red da igra nesto "naše" ... Mozda recimo Twilight Imperium ;)
B.
morkin

Post by morkin »

Ајде да се пријавим као резерва.
žubor

Post by žubor »

morkin wrote:Ајде да се пријавим као резерва.
Dodji pa cemo se podeliti na dva stola ;) ... Time ce i porasti izbor igara ;)
B.
Minja

Post by Minja »

Ja za 6 igraca imam "Battle for Baghdad"! :D :D :D
žubor

Post by žubor »

Ukoliko niko ne ispali sutra ce nas biti 8, Eric dovodi ortaka :)
B.
P.S. na svu srecu juce sam kupio 2 stolice te ih sad imam tacno 8 :)
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

P.S. na svu srecu juce sam kupio 2 stolice te ih sad imam tacno 8
:applause: Pravda za stolice :lol:

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

Jucerasnji games day? Night? Session? ;) od 8 igraca preko 6 pa 5 pa na kraju 4 a od. 15:30 do 05:00 ;)

Photo Share by boris.zutic, on Flickr

I šlag na torti, Željkova asocijacija je bila: Moma ;) - naravno, svi smo pogodili ;)

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Bilo super :D. Dixit je opet bio smejurija :D. Pitch car je vrh :D. Lepo ti kazem - sledeci put i dete da se igra sa nama, ionako igramo sve igre na tom uzrastu :D.

Glory to Arstotzka!
Minja

Post by Minja »

Apsolutno se slazem! :D :lol:
Bathory

Post by Bathory »

Znam ja da je Zeljkova asocijacija na mene, njegova puna usta ''slaga'' ali mozete li specificirati u okviru koje igre?

S postovanjem,

Moma,

E i srecni vam praznici banditi.

P.S. ko je ovaj mladic sto podseca na Nenada samo mnoooogo mrsaviji?
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

It is I! LeClerc. :D

Fala Momo, i tebi isto!

Glory to Arstotzka!
morkin

Post by morkin »

http://www.outpost.be/website/index.php ... &Itemid=32

Idem početkom februara, pa ako imate predlog šta da kupim... U obzir dolazi i narudžba pošto se nadam da Lufthansa Group neće zagubiti moj prtljag.

Return to “Ostale igre & Razno”