Blast from the past

sa virtuelnim prijateljima

Moderator: Megabaja

makifromtoronto

Blast from the past

Post by makifromtoronto »

Kopao sam po nekim matorim stvarima i nabasah na ovu sliku, circa rane 2000te (ne mogu ni da se setim koja je godina, u nedostatku skenera slika slike je ispala ok).
Bas me je uhvatila neka nostalgija tih starih dobrih dana :-({|= kad smo bili mladi i kada je stari klub Zmaj bio najbolje mesto gde sam mogao da izadjem i provedem vikend :)

Nadam se da su svi momci sa slike odrasli (da ne kazem ostareli 11!!), uspesni cak iako su ostavili hobi (kao ja npr :( ).
Na slici ljudi kojih se secam sa leve strane gore:

1. Nikola Nikolic
2. McLazic (to je jedino ime koje sam znao za njega :) )
2. Filip Tatalovic (sudija)
3. Marko Mihajlovic (ja)
4. "Mali Dule" uhvacen u pogresnom momentu skroz napred
5. Bojan Donevski (#1WH general tada i ucitelj bench press-a)
6. Oliver (mislim da je to Oliver sa trademark nonshalantnom rukom preko face :) )

Those were the days.
joggy
Hronos
Hronos

Re: Blast from the past

Post by joggy »

opet neko iskopava slike kad sam imao 40kg manje :)
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

A tek Momine kompromitujuce slike sto imam :D :D :D... samo ovde ipak dolaze i maloletna lica, pa ne mogu bas sve da stavim :P.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Gorbash

Post by Gorbash »

Uprising 2004

There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.
Yowza

Post by Yowza »

može pitanje, gdje se nalazio stari klub zmaj?
žubor

Post by žubor »

Vracar, Koce Kapetana 26
Pa onda u Kraljice Natalije (valjda 23)
Jagos

Post by Jagos »

Pre Koce Kapetana nalazio se jos dalje, ne secam se adrese, bilo je pre petnaestak godina.
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Da, na Lionu je bio pre toga. :twisted:
Josef Quartjin (Enemy Within):

"Zbogom Wittgendorf-e na k...c te nabijem" Sommerzeit 13. 2512.
Ota

Post by Ota »

Kirgan wrote:Da, na Lionu je bio pre toga. :twisted:
Uuuu toga se secam. I bese li tamo ona(j) prva(i) ikada WH liga/turnir u 500 poena gde si me u polu finalu odrao sa tvojim savage orcima na svinjama?
A tada bejah vise nego duplo mladji. :(
Djenrale uzalud te traze,
cuvaju te sve bozije straze.
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Jes vala, taj takmicenje za zlatnog fanatika. Mada je realno prvi klub bio kod Ranka na gajbi :twisted:
Josef Quartjin (Enemy Within):

"Zbogom Wittgendorf-e na k...c te nabijem" Sommerzeit 13. 2512.
Yowza

Post by Yowza »

ako mogu predložiti, ajde otvorite temu i u njoj napišite cijelu kronologiju TTWG hobija u BG-u/Srbiji, ako se nekome da, može? jako me to zanima
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Mislim da je to jako tesko izvesti, jer je bilo jako puno igranja "po kucama".

Hronologija klubova bi mozda bila izvodljiva.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Ota

Post by Ota »

Dzon Vejn wrote:Mislim da je to jako tesko izvesti, jer je bilo jako puno igranja "po kucama".

Hronologija klubova bi mozda bila izvodljiva.
Tacno tako - za klub(ove) ide mnogo lakse. Mada ako ce ovo pomoci - na netu pre nekih cirka 8 - 10 godina (neka 2003./04.ta) nasao sam neki sajt/blog/forum post - sta li vec. Tu ti je neki lik opisao detaljno WG istorijat u BGu - vise akcenta je bilo na Fantasy-ju nego li na istorijskom WGu pa predpostavljam de je to pisao neko ko se "igrao u Zmaju".
E sada, ja sam probao pre nekoliko godina da ponovo nadjem taj post/sajt ali bez uspeha - tako da neznam sta da ti kazem.
Djenrale uzalud te traze,
cuvaju te sve bozije straze.

Return to “Druženje”