GW porudzbina

Hobbystore je prestao sa radom. Za informacije o proizvodima Games Workshop-a pogledajte forum Obavestenja.

Moderator: Moderators

Mrzimsvee

Re: GW porudzbina

Post by Mrzimsvee »

Roba je ocarinjena. Moci cete da je uzmete sutra(cetvrtak).
Kada i gde napisacu sutra.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Za narucenu robu nalazicemo se u gradu ili kod mene kuci. Od sutra u 13h pa nadalje. Javite se na PM kako vam odgovara i jos jednom da potvrdimo sta je ko narucio.

Prostorije ce biti od 1.juna u centru grada!!
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
PeraNekron

Post by PeraNekron »

Mrzimsvee wrote: Prostorije ce biti od 1.juna u centru grada!!
Jel se zna tacna adresa?
Mind Uploader wrote:... Kazem ja da je Pera isti Darth Vader, samo bez te moralne dubine...
Hypodermic wrote:Da nije robotech-a ne bih bio ovakakv kakav jesam!
Giga wrote:Realno, sasvim je logicno da mogu bez problema da ih bace sa par stotina metara i da budu prilicno sigurni da tom land raideru nece biti nista
igor wrote:jako je tesko uzimati puno poena jer se igra po knjizi.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Za sad ja ne znam. Negde kod botanicke baste.

"Yes...yes."

Awakened

Post by Awakened »

1-2 Jun, Galaktika ponovo svecano zaplovljava! :)
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

moze

"Yes...yes."

Duc d' Elchingen

Post by Duc d' Elchingen »

Mrzimsvee wrote:Za sad ja ne znam. Negde kod botanicke baste.
cool
komšiluk, mogu da dođem u papučama
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

posto u junu izlaze ova 3 letaca da li nekoga zanimaju (cena je 27,5 funti):

SPACE MARINE STORMTALON GUNSHIP
ORK BOMMER
NECRON DOOM SCYTHE/NIGHT SCYTHE

Marinacki i orkovski flayer dobice oficijalna pravila u white dwarfu 390.

"Yes...yes."

milosh

Post by milosh »

Dule ja sigurno hocu orkovsku sklopociju
Ridji

Post by Ridji »

Dule racunaj mene za dva pakovanja necronskih letaca :D
deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Post by deka »

One blue for me, please
Image Image
-Zed-

Post by -Zed- »

Jel mogu da se naruce oni mali magneti sto se koriste za FoW, i ako nemogu da li neko zna kod koga mogu da narucim?
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

I meni jedan marinacki.
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

marinacki jedan i ovde
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
No 1

Post by No 1 »

+1 za marinački
Bolje živjeti sto godina kao milijunaš nego sedam dana u bijedi.

iv_lonc

Post by iv_lonc »

dule hocu i ja jedan orkovski letac :)))))) poz za sve
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

-Zed- wrote:Jel mogu da se naruce oni mali magneti sto se koriste za FoW, i ako nemogu da li neko zna kod koga mogu da narucim?
Probaj kod Valhale.

"Yes...yes."

PeraNekron

Post by PeraNekron »

Javim ti za nekronsko sokocalo kad se budem vrnuo iz Kine, ali 80% su sanse da cu poruciti. :)
Mind Uploader wrote:... Kazem ja da je Pera isti Darth Vader, samo bez te moralne dubine...
Hypodermic wrote:Da nije robotech-a ne bih bio ovakakv kakav jesam!
Giga wrote:Realno, sasvim je logicno da mogu bez problema da ih bace sa par stotina metara i da budu prilicno sigurni da tom land raideru nece biti nista
igor wrote:jako je tesko uzimati puno poena jer se igra po knjizi.
teclis

Post by teclis »

dule, jedno glupo pitanje za koje mislim da znam odgovor al ajde:

- jel ima koji mortis engine na prodaju?
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Nema sad ali pravim novu porudzbinu za 10-ak dana pa ako hoces?

"Yes...yes."

teclis

Post by teclis »

narucuj, ove godine se osecam vampirasto :)
kekenda

Post by kekenda »

ja bi,ako nema trenutno,kutiju obicnih goblina.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Saljem novi order za jedno 7 dana. Molim za vase zelje ovde.

Hvala unapred.

"Yes...yes."

iv_lonc

Post by iv_lonc »

onaj ork bomer sto smo vec pomenuli ja bi odustao od njega ,ali ocu ork pain boy with grot orderly i jedan ork trukk ako moze ?
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Moze

"Yes...yes."

Myth

Post by Myth »

Meni ako ima:
- High Elf Prince Imrik, Dragonlord
- Alith Anar, the Shadow King
- Prince Althran
- Unicorn
Pod uslovom da su svi modeli metalni, kao sto stoji na GW site-u.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Te ne mogu da narucim.

"Yes...yes."

Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Ako porudzbina jos nije krenula, treba mi citadel cutting mat i citadel palettes. Hvala :)
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

otisla je, ali imam cutting mat.

"Yes...yes."

Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Oh, pa onda cemo se dogovoriti vec sta/gde/kad :)
vanTodor

Post by vanTodor »

zar vec otisla :( ja racunao 7 dana pa kao aj da uzmem 5 da vidim sta cu.. D:
Army status:

Nids
2x Flyrant 1x Hive Tyrant 1x Swarmlord 1x WPrime 1x Tervigon 1xTrygon Prime 1xTrygon 1x Mawloc 5x Fex 5x Revener 1x Venomthrope 1x Zoanthrope 1x Doom 72x Termagant 74x Hormagaunt 24x Genestealer 12x Ymgarl 1x Broodlord 9x Warrior 3x Biovore 3x Tyrant guard 3x Hive guard 2x Lictor | Assembled: 90% Primed: 75% Painted: 10%
Tau
2x Hammerhead 1x Devilfish 9x Crisis 1x Commander 1x Shadowsun 1x Ethereal 1x Piranha 48x Fire warrior 24x Kroot 1x Riptide 10x Pathfinders 2x Broadsides | Assembled: 95% Primed: 95% Painted: 30%
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

morao sam da porucim juce, zadnji dan je po starim cenama. Ali bice uskoro ponovo porudzbina.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Nazalost porudzbinu nisam uspeo da platim danas, tako da ce ici od ponedeljka sa novim cenama tako ako ste imali neke zelje slobodno postujte ovde.

Izvinjavam se jos jednom ali visa sila.

"Yes...yes."

Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

U tom slucaju: GW palettes. Posto cutting mat vec imas, predpostavljam da je onaj koji moze da se uglavi u paint station, ako nije taj, onda i cutting mat.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Taj je.

"Yes...yes."

Dellamorte

Post by Dellamorte »

D Elf Dreadlord na zmaju (plasticni) i
kapetan imperije with hammer and pistol (evo linka koj)-http://www.games-workshop.com/gws/catal ... od1190022a

i jedan plavi vosh
..we have purpose
-----------------------
ako pobedish u olimpijadi za retardirane ,to ne menja cinjenicu da si i dalje... :commisar:
vanTodor

Post by vanTodor »

Army status:

Nids
2x Flyrant 1x Hive Tyrant 1x Swarmlord 1x WPrime 1x Tervigon 1xTrygon Prime 1xTrygon 1x Mawloc 5x Fex 5x Revener 1x Venomthrope 1x Zoanthrope 1x Doom 72x Termagant 74x Hormagaunt 24x Genestealer 12x Ymgarl 1x Broodlord 9x Warrior 3x Biovore 3x Tyrant guard 3x Hive guard 2x Lictor | Assembled: 90% Primed: 75% Painted: 10%
Tau
2x Hammerhead 1x Devilfish 9x Crisis 1x Commander 1x Shadowsun 1x Ethereal 1x Piranha 48x Fire warrior 24x Kroot 1x Riptide 10x Pathfinders 2x Broadsides | Assembled: 95% Primed: 95% Painted: 30%
iv_lonc

Post by iv_lonc »

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Moze.

"Yes...yes."

vanTodor

Post by vanTodor »

Army status:

Nids
Tau

Return to “Hobby Store”