Kvalifikacioni turnir WHF 12.01.2013. Novi Sad

Obaveštenja o najnovijim turnirima u Zmaju i prijateljskim klubovima.
Dzon Vejn

Re: Kvalifikacioni turnir WHF 12.01.2013. Novi Sad

Post by Dzon Vejn »

Dolazimo Nikola i ja. Ako moze samo link ka konacnoj verziji pravila koja cete primenjivati (posto vidim da imate neke diskusije sta ce biti i kako).
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
igor
Mental midžit

Post by igor »

Dolazim i ja sa teklisom, josketom i jagosem. (ako sam se dobro razumeo sa teklisom preko fona) ;)
teclis

Post by teclis »

Dzon Vejn wrote:Dolazimo Nikola i ja. Ako moze samo link ka konacnoj verziji pravila koja cete primenjivati (posto vidim da imate neke diskusije sta ce biti i kako).

Posto smo mi razumni ljudi :) , dosli smo do dogovora. Nece biti unofficial restrikcija . Svi igraju po ETC_2012 rulespacku. Ali takodje deo dogovora je bio da se ne preteruje sa stvarima koje se ocekuju da ce se restrikovati - tipa 2 casketa, 10 skullcrushera, 10 faqovanih demigrifa, preterano puno jedinica skrimera itd. Imajte to na umu.

Vidimo se u subotu.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Dobro, nema veze, dajte samo link ka tim pravilima koja su aktuelna.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

Ulinkovao ti ga je Teclis ...
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Corav sam :D.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Nikola mi je upravo javio da za vikend imamo neodloznih poslovnih obaveza, tako da su braca Nikolic sprecena da dodju :(.

Glory to Arstotzka!
Severian

Post by Severian »

OK

To bi onda značilo da nas ima 12.
Archibald Redoak, Grand Trabbar of Waukeen, Overgold of Eninok, Financial Minister of Bothwelian Duchy
www.valhala.eu
Joske

Post by Joske »

Dragi drugari, fasovao sam stomačni virus i borim se sa njim već 3 dana... Temperaturu sam pregrmeo još samo stomak da počne da sarađuje... Ipak, bojim se da do subote neću biti u voznom stanju :(
Ako se sutra desi čudo u vidu intervencije više sile u cilju regulisanja moje stomačne flore i faune, rado ću s pojaviti u subotu ali bojim se da ću morati da prodam...
Joske

Post by Joske »

Čudo me izgleda čulo :)
Ako stanje ostane isto u narednih nekoliko sati, eto i mene da se igramo... Figure spakovane i spremne...
kgkid

Post by kgkid »

Neizrecivo mi je drago da sam vas sve sreo na ovom turnircicu!!!

Mislim, igralo se Warhammera u ekstra drugarskoj atmosferi, ali mnogo je vaznije sto smo uspeli da popricamo o svemu, a narocito o ETC timu. Dargo mi je da sam video toliko normalnih ljudi, sa kojima delim viziju tima Srbije, i to mi je ulilo novu nadu u Warhammer zajednicu Srbije!

Ne mogu da docekam Jatacenje pa da se svi ponovo sretnemo!

Veliki pozdrav!
kuliraj dete, zivot je pred tobom.
Joske

Post by Joske »

Stvarno je bilo ekstra opušteno, bez vremenskih rokova a opet sve na vreme :applause:
Lepe partije, prijatna atmosfera, dobri protivnici i odvratno loše kocke :)
Vidimo se uskoro...

Return to “Turniri i dešavanja: Bez paljenja kartica i prevrtanja stolova od 2003.”