Prijave za Uprising 2010

Obaveštenja o najnovijim turnirima u Zmaju i prijateljskim klubovima.
Severian

Prijave za Uprising 2010

Post by Severian »

Za sada je prijavljeno:

8 ljudi iz hrvatske
5 ljudi iz Slovenije
10 iz Mađarske
2 iz Bugarske
10 iz Novog Sada i okoline
1 iz Beograda

Nadam se da ima još Vas koji su planirali da dođu. Konačni datum za slanje roostera je 19.04.2010. Bilo bi dobro da pošaljete neke preliminarne prijave da znam sa koliko tabli računam.
Archibald Redoak, Grand Trabbar of Waukeen, Overgold of Eninok, Financial Minister of Bothwelian Duchy
www.valhala.eu
Dzon Vejn

Re: Prijave za Uprising 2010

Post by Dzon Vejn »

Trebalo bi da weekend warriors dolaze, ali moram jos da se kontaktiram sa svima. I nemam pojma ko ce sa kojom armijom doci (verovatno dark elf, dwarf i jos neke 2).
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Bathory

Post by Bathory »

Momcilo Markovic, dark elves (weekend warriors)
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

ja dolazim
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

99% :twisted:
Josef Quartjin (Enemy Within):

"Zbogom Wittgendorf-e na k...c te nabijem" Sommerzeit 13. 2512.
BaGer

Post by BaGer »

ja cu, vrlo verovatno, da dodjem.
javljam za sigurno sutra/preksutra.
Al su super ovi Izvori Magije, em nisu plagijat, em su bolji od originala!
SRBENDA

Post by SRBENDA »

Nakon velike borbe sa obavezama uspeo sam da izdejstvujem dolazak, racunajte na mene :mrgreen:
Severian

Post by Severian »

Trenutni spisak učesnika :

1. Mladen Jović WoC
2. Svenson DE
3. Maxa WE
4. Dopuđa Bret
5. Šlos Lizardman
6. Ivan Boškov Lizardman
7. Pixi WoC
8. Stefan OK
9. Moff Tarkin Dwarfs
10. Floigl Scaven
11. Andrija WoC
12. Nikola Suzić Empire
13. Zoltan Kesery Scaven
14. Atila Molnar VC
15. Gabor Kovacs WE
16. Peter Kisvaradi DE
17. Mađar br5
18. Primož Pirš Empire
19. Jan Rugelj DE
20. Tevz Delak OK
21. Kuhar Tilen Zajec Demons
22. Luka Magajna Scaven
23. Blaž Ravnikar Lizardman ?
24. Pavel Janachkov Scaven
25. Viktor Penelski VC
26. Marin Georgiev HE
27. Nikola Ferenčak
28. Ante Franičević DE
29. Lovro Anić WoC
30. Slaven Pranjić WoC
31. Vedran Banjeglav WE
32. Stjepan Pavuna Empire
33. Ivan Bedi DE
34. Siniša Pavešić ?
35. Nikola Nikolić
36. Nenad Nikolić WE
37. Livada Ivan
38. Srbenda
39. Mirko Katanić HE
40. Aleksandar Vilotić
41. Momčilo Marković DE

Ako ima još zainteresovanih prihavatićemo prijave dok se ne popune svi stolovi....
Archibald Redoak, Grand Trabbar of Waukeen, Overgold of Eninok, Financial Minister of Bothwelian Duchy
www.valhala.eu
Highborn of Ulthuan

Post by Highborn of Ulthuan »

Evo prijave za Nemanju Pencica(He) i Stefana Petrovica(patuljci) poslao sam liste i izvinjavam se sto kasnim sa prijavama.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ja se izvinjavam sto cu morati da promenim listu, tek sam sad primetio neke dodatne restrikcije za magic resistance... saljem danas nove warriors of chaos.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Severian

Post by Severian »

Nema problema. Nek neko podseti Nikolu i Livadu...
www.valhala.eu
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

edit: dobio, hvala.

Glory to Arstotzka!
Livada Ivan

Post by Livada Ivan »

Livada se posle duge bitke izborio za Zenom za svoj dolazak.

Vidimo se prekosutra, nadam se da nisam zakasnio sa prijavom :)
"Ko radi vredi"
Severian

Post by Severian »

Naravno da nisi... Samo šalji roster...
www.valhala.eu

Return to “Turniri i dešavanja: Bez paljenja kartica i prevrtanja stolova od 2003.”