40k TIM SRBIJA 2014

Moderators: Telion, Hypodermic, Mrzimsvee

igor
Mental midžit

Re: 40k TIM SRBIJA 2014

Post by igor »

Telion wrote:Nisam siguran da ce Milan stici da obradi svih 29 reprezentacija do veceras. Ja bih ipak racunao na to do sutra, pa onda imamo utorak i deo srede za nase tabele.
Takodje, SVI koji zele da dobiju word file-ove sa full listama svih 29. reprezentacija neka mi posalje na PM svoj e-mail kako bih vam prosledio.

Hvala. 8-)

Takodje, bilo mi je dosadno, pa sam uradio ovaj cover/banner/stagod..mozda nekome posluzi za nesto. :)
Molim te prosledi sve PM za zahtev word file sa listama drugih reprezentacija meni jer sve sredjujem da bude citko, boldujem igrace/armije i sve da lepo izgleda ako se cita sa laptop/moba/kompa itd. ;)
A i kada budem stampao izgledace cool. :)

p.s. super izgleda baner :applause:
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

baner je fin...

:applause:
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Za sve modele koje nemate orginal ( mislim pravi model ) dovoljno je da ponesete JEDAN, samo zbog LoS !
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Nikola, da li je realno ocekivati od tebe da ces spawna skinuti sa WH postolja, postaviti ga na 40k postolje i uraditi postolje, posto sam te to pitao jos pre 3 meseca, a verujem da to do danas nisi uradio? U suprotnom, ocekujte da ja imam jedan bitan unit manje svaku partiju.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
igor
Mental midžit

Post by igor »

Kupis krompir u radnji, izdeljes ga na zeljeni oblik i zalepis na postolja. Ofarbas ga u boje Belgije. Poneses jedan pravi spawn da imas model zbog LOS. Izgleda da tako moze :|

p.s. najjace kada rodjeni brat sa bratom preko foruma razgovara :lol: :lol: :lol:
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

A kako drugacije da komuniciras sa covekom kome je mobilni iskljucen skoro uvek (upaljen je uglavnom kada njemu nesto treba od nekoga :D), a fiksni je iskljucen jer ga je mrzelo da ode da plati ("a i onako ga ne koriste")? Telepatiju jos nisam naucio :D.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
igor
Mental midžit

Post by igor »

Sredjene liste za laksu stampu/gledanje sa fona/tableta itd

https://drive.google.com/folderview?id= ... =drive_web
CheMilan

Post by CheMilan »

https://mega.co.nz/#F!VdRCgDYa!_Nh5BMgXBHrVvklig9EZaQ
evo su tabele u Reprezentacije exl filu :)
ljudi negde sam mozda preterao sam pisanjem a negde mozda premalo pa nek baci kapiteno pogled i nek malo ispravi :D
...pa i nisi bas najbolji...
igor
Mental midžit

Post by igor »

Hvala puno, dobro odradjeno! :wink:
A sada.. da li mislis stvarno da ce Luka da otvori svaku listu i gleda sta si ti pisao pa da uporedjuje? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
CheMilan

Post by CheMilan »

ma nema veze, pregledacu ja opet ovih dana :D
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Ne morate da gledate toliko detaljno sad. Mislim da je ovo sto je Milan napisao dovoljno da otprilike do srede imamo uvid/nasa ocekivanja protiv drugih listi, ne mora da bude 100% tacno. Svi vise-manje znamo mogucnosti svojih listi- npr. moja ne moze protiv listi sa puno WC jer ce mi one negirati bacanje Invisibility-ja, ali mogu na sve elitne/biker liste koje imaju malo modela, kao i na grav-gunove, mogu protiv Tau-a jer niko nema 9x Broadside i 3 Riptide sto je mozda najpogubnija lista za mene..i tako dalje...

Samo bi bilo dobro da do srede to svi odradimo ne bi li sve informacije spojili u jedan excel file i tako cemo znati otprilike ko moze na koju listu svake reprezentacije. :wink:
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Ne znam kako ide vama ali meni nije bas lako da odredim koje pobedjujem ( one koje gubim, tj tesko mi je da igram je lako to su svi sa 7+ warp chargeva :D ), jer nemamo takvu metu a liste su mnogo raznovrsnije nego prosle godine.
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Meni je isto frka, popunio sam 8-9 zemalja, i ne stizem vise. Imam krs posla, na poslu ne mogu, a kuci farbam, da bih stigao sve na vreme. Ali okvirno se vec iz popunjenog vidi sta mislim da mogu a sta ne. Potrudicu se da imam sto vise popunjeno do sutra.

Glory to Arstotzka!
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Nije meni problem vremenski, nego sto nisam isprobao protiv tih listi. Tipa jednostavno ne znam da li mogu da stignem da ubijem 2-3 WK i 4-5 ws a vecina listi je takva ( od eldara na koje mogu ).

Danas cu probati protiv Nemanje pa cu videti kako stojim sa beastpackom ( tu mi centurioni ne rade ), itd.
igor
Mental midžit

Post by igor »

Ja sam moju listu ocenjivanja zavrsio, kacim je na google drive pa cu posaljem vama trojici staresina link :)
Ono sto se da primetiti jeste da ima mnogo lista sa puno malih razlicith unita i kao sto je Luka rekao - jako je tesko odrediti ishod ovako, te su mi dosta armija zute tj neutralno - draw.
Sve u svemu bice jaaakooo puno zanimljivih partija jer ovakve liste kod nas ne vidjamo \:D/
deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Post by deka »

RatGod wrote: tu mi centurioni ne rade
Rade centurioni protiv svega, samo protiv nečega rade bolje...

Seti se da oni pored Grav Canon-a imaju i TL Hurican boltere...
To ti je pored 20 pucanja Grav Canon-a, još 12 hitova (ili 24 ako se dovedeš u 12") S4 AP5 sa rerol to hit...
Ti bistovi ako se dobro sećam imaju većiniski tafnes 3? I save na 5 ili 6?

To ti je solidna količina mrtvih zverčica po krugu...
Image Image
CheMilan

Post by CheMilan »

imaju ward na 4 ali dobro :D Centurioni su mega baje sto se moze videti i u listama svih ljudi koji igraju na ETC-u :)
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Centurioni su mega baje
Pih... Megabaja does not approve this.
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

CheMilan

Post by CheMilan »

ahahahahah. samo baje, bez mega
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Nigde ne mogu da nadjem u kliko sati pocinje singles? Ima samo za timski da je 9:30.

Glory to Arstotzka!
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Hvala!

Glory to Arstotzka!
deka

Post by deka »

Ne bi bilo loše da vi trener pogleda ovo: Non-Playing Coach Rules
Image Image
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Koliko ja vidim, to se odnosi samo na WHF?

Glory to Arstotzka!
deka

Post by deka »

Pa nemam pojma...
Pitanje je postavljeno uopšteno, i na ETC -General delu ne na WHFB...

Ne bi bilo loše raspitati se...

Ja igram FoW, i moj tim nema trenera, tako da me se ne dotiče, ali vi imate istog, pa bi bilo lepo da nate šta isti može da radi...
Image Image
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Navodno ce se striktno pratiti pravilo WYSIWYG ! ! ! TAKO DA VAS MOLIM DA OVO ISPUNITE ! Ukljucujuci i opremu na vozilima.
CheMilan

Post by CheMilan »

sad cu da pogledam. Hvala
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Navodno ce se striktno pratiti pravilo WYSIWYG ! ! ! TAKO DA VAS MOLIM DA OVO ISPUNITE ! Ukljucujuci i opremu na vozilima.
Ne moz da se trazi ovo, ako je dovoljno da jedan model bude original a ostali ne...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Proxy i converzija nisu isto 8-)
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Pa ko je pominjao proksi i konverzije? ako je coveku odobreno da igra sa cetvrtastim postoljima iako u pravilima striktno pise da su zabranjena kako ce bilo koga naterati da ima WYSIWYG?
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Pa ove godine nece biti dozvoljeno tako kazu
deka

Post by deka »

RatGod wrote:...tako kazu
Da, kao što TinTin već nije menjao rules pack da mu lista ne bila nelegalna...
Image Image
Ota

Post by Ota »

RatGod wrote:Pa ove godine nece biti dozvoljeno tako kazu
Mislim da nisi juce cuo (poceli ste vec partiju), ali dozvoljeno je nekom liku da koristi kockasta 40mm postolja i paukove (goblinske) za DE Kimere (ako se dobro secam). Valjda je covek poslao sliku Duletu - on je prosledio Ircu, a ovaj mu dozvolio da ih tako koristi - iako u pravilima (ETC) je tacno navedeno koja postolja mogu biti koristena - kockasta nisu jedna od njih.
Djenrale uzalud te traze,
cuvaju te sve bozije straze.
igor
Mental midžit

Post by igor »

Ota wrote:
RatGod wrote:Pa ove godine nece biti dozvoljeno tako kazu
Mislim da nisi juce cuo (poceli ste vec partiju), ali dozvoljeno je nekom liku da koristi kockasta 40mm postolja i paukove (goblinske) za DE Kimere (ako se dobro secam). Valjda je covek poslao sliku Duletu - on je prosledio Ircu, a ovaj mu dozvolio da ih tako koristi - iako u pravilima (ETC) je tacno navedeno koja postolja mogu biti koristena - kockasta nisu jedna od njih.
Mislim da je skroz korektno a i u stilu tradicije da ako budemo igrali protiv njih trazimo iskljucenje tog igraca. Ovo vec postaje sprdnja.. prvo vampirski kucici na 25x50 a sada goblinski spideri na 40x40..
Ota

Post by Ota »

Pazi Igore gresis. Ne znam koliko si upoznat sa detaljima od prosle godine, ali Luka se nije zalio na modele zato sto nisu tyo sto jesu - vec mu lik nije dozvolio da puca na njih jer se ti modeli nisu videli, a original bi se video. Onda je dosao sudija i rekao liku da ne moze da igra sa tim modelima (mislim da su Nemanja i kapiteno ili samo kapitenbo pokazali tada sudiji odgovarajuce pravilo u njihovom FAQu).
Znaci nismo mi trazili njegovu diskvalifikaciju, vec mu je sudija samo rekao da ne moze da koristi te modele. Sve ostalo su dalje oni samo izabrali.

U ovom slucaju taj sudija je unapred odobrio liku da to koristi - mislim da nije fer da mi sada tom liku pravimo probleme. U ovom slucaju on bi bio "zajeban" od strane sudije koji mu nesto dozvoli - pa ga onda diskvalifikuje 8O A verovatno ga sudija i ne bi diskvalifikovao - vec bi sudio u njegovu korist, jer Dule pomenu da je lik njima poslao i slike, i Irac mu rece da je sve OK.
Djenrale uzalud te traze,
cuvaju te sve bozije straze.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ja podrzavam Sutica u svemu sto je juce izneo u klubu (doduse vecinu igraca je boleo kurac da odslusa sastanak do kraja). Mislim da mnogo toga nije korektno prema XYZ drugih igraca koji dodju i ispostuju mnogo sta. Tu pre svega mislim na:
- Ne mozes brate da odobris da neko igra sa govnima. Jednostavno ne moze, smesno je.
- Ne mozes da menjas pravila neprestano.
- Mora da postoji "lock period" tokom kojih NEMA NIKAKVIH IZMENA PRAVILA. Imaju celu jebenu godinu da razmisljaju o idijotarijama, i onda lepo zakljucaju to sto su odlucili, pa ljudi PO TOM faq-u naprave liste, budu sigurni da se PO TOM rulespacku igra, a ne da budu iznenadjeni kada naprasno na dan turnira neki tamo rumeni seljacic iz francuskog galskog sela, koji salje nelegalne liste po rulespacku koji je sam pisao, promeni pravila NA DAN TURNIRA!? i to zato sto se NJEMU UCINILO da bi nesto bilo bolje!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!
- Ne moze za jedne da vazi jedno, a za druge drugo. Zasto lepo nije odmah receno da moze da se igra sa govnima? Mozda bi i mi imali 4 wraithnighta (kupis transformerse na buvljaku), 10 wave serpenta, 4 maulerfienda, itd.
- Po mom misljenju, ko ucestvuje u sastavljanju rulespacka ne bi smeo da ucestvuje u bila kakvom igranju partija, da ne bismo imali situacije tipa: "imperial knight ubija tau armije, a eto, svi oni imaju tau armiju, pa ce imperial knight biti zabranjen". Nije mi jasno zasto ne zabranu Imperijalnu Gardu onda? Ili demone. Ili bilo koji drugi codex?

Sve ovo treba izneti na sastanku kapitena i nakon toga i na generalnom forumu.

Podrzavam Sutica i u drugim temama koje su juce pomenute.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Dzon Vejn wrote:Nikola, da li je realno ocekivati od tebe da ces spawna skinuti sa WH postolja, postaviti ga na 40k postolje i uraditi postolje, posto sam te to pitao jos pre 3 meseca, a verujem da to do danas nisi uradio? U suprotnom, ocekujte da ja imam jedan bitan unit manje svaku partiju.

Glory to Arstotzka!
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Demonska armija Hrvata http://s116.photobucket.com/user/Mitra_ ... sort=3&o=4 , pa sa ovim fiendovima ce da nadjacaju Belgijance :lol:
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Braticu pa sta je bre ovo?
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

PeraNekron

Post by PeraNekron »

Pocelo je...

Mind Uploader wrote:... Kazem ja da je Pera isti Darth Vader, samo bez te moralne dubine...
Hypodermic wrote:Da nije robotech-a ne bih bio ovakakv kakav jesam!
Giga wrote:Realno, sasvim je logicno da mogu bez problema da ih bace sa par stotina metara i da budu prilicno sigurni da tom land raideru nece biti nista
igor wrote:jako je tesko uzimati puno poena jer se igra po knjizi.

Return to “ETC podforum”