Pocetnicka pitanja (6. edicija)

No 1

Post by No 1 »

Koja su pravila za redirekciju čardža: u bilo koju jedinicu u rangu, u najbližu prvonapadnutoj, u novootkrivenu jedinicu?
Bolje živjeti sto godina kao milijunaš nego sedam dana u bijedi.

TheMarko

Post by TheMarko »

Najpipavije pitanje u istoriji WarHammera . . . i najnerazjasnjenije takodje . . .
There is no problem a cannon* can't solve.
Dzon Vejn wrote:Ali uopste nije poenta u tome... poenta je da ti:
1. Nemas veru u Sigmara, i zato ti Hellblaster ne radi protiv goblina, kostura, itd.
2. Verujes u tamo neke tenkove, i ostale alternativne metodologije imperijalne borbe, dok je u stvarnosti Hellblaster osnova svega :D - dakle topovi, mortari, handugnneri, tenkovi - to sve dodje i prodje; jedino je Hellblaster siguran posao ;).
*Zbog promene sistema koji igram, ovo treba citati kao "combined late US veteran artillery barage of 12 or more barrels with first roll to range in success"
cpu088

Post by cpu088 »

Redirekcija se vrsi u jedinicu koju nisi mogao da charge-ujes, ali koju, zbog toga sto se jedinica koju si napao pomerila, sada mozes. Drzi se tog osnovnog pravila, a sve finese ti savetujem da sacekas septembar i 7. ediciju.
'Well we are wizards,' said Ridcully. 'We're supposed to meddle with things we don't understand. If we hung around waitin' till we understood things we'd never get anything done.'
bojan
WH rulesmaster

Post by bojan »

I nije bitno da li si je video pre toga ili ne - samo je bitno da je nisi mogao jurisati.
CYNIC, n.
A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
No 1

Post by No 1 »

Hvala :P

No 1

Post by No 1 »

U bok moje jedinice koja je već u borbi udara protivnička jedinica u čiji bok udara moj detačment. Kako tu idu redovi, bok, kombat rezolucija?

Da li su nettersi u jedinici night goblina skriveni ili mora da se kaže koliko ih ima i da budu predstavljeni posebnim modelima?

bojan
WH rulesmaster

Post by bojan »

No 1 wrote:U bok moje jedinice koja je već u borbi udara protivnička jedinica u čiji bok udara moj detačment. Kako tu idu redovi, bok, kombat rezolucija?
Znaci ovako:
Sa imperijalne strane imamo jedinicu E1 u recimo 5x5 formaciji koja je u borbi sa P1 (5x5 formacija takodje). Detachment D1 (4x3 recimo) nije u borbi.
Sada P2 udara E1 u bok - a D1 radi counter-charge.
Desava se sledece:
Prvo E1 baca paniku zbog flank charge-a dok je u borbi.
Onda P2 se namesti na flank ako je E1 prosla paniku.
Onda D1 radi counter charge (ako je tako u mogucnosti :) )

Kojim redom udaraju?
Prvi udara D1 jer tako kazu pravila za counter charge.
Onda udara P2 jer je jurisala.
Onda udaraju P1 i E1 u zavisnosti od inicijative/oruzja itd.

Ko tu ima sta od redova:
Imperija:
E1 nema nista jer joj je P1 u flanku
D1 ima dva reda (lepa 4x3 formacija za detachment)
Protivnik:
P1 ima tri reda (5x5 formacija)
P2 nema nista jer ih je D1 flankovao.
Da li su nettersi u jedinici night goblina skriveni ili mora da se kaže koliko ih ima i da budu predstavljeni posebnim modelima?
Ovo nisam siguran ali postoje posebni modeli i mislim da moraju da budu postavljeni? Bojane?
CYNIC, n.
A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
Zogdar

Post by Zogdar »

Mora se reci koliko ima nettera i moraju biti predstavljeni posebnim figurama.
No 1

Post by No 1 »

Jedno šašavo pitanje: može li posada mašine da čardžuje?

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ne. Ima negde neko pravilo koje kaze da posada ne moze da napusti masinu svojevoljno... Ne bih znao da ti kazem na kojoj je strani pto pravilo, ali znam da ga ima ;)...
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
bojan
WH rulesmaster

Post by bojan »

Takodje jedina reakcija posade koja nije za masinom je Flee!.
CYNIC, n.
No 1

Post by No 1 »

Kako ide ovo: Staviš top između dve jedinice. Koliko mora da bude razmaka između njih, npr. da li mora da ima mesta za posadu da se nameste ispred topa ako su čardžovani i kako se računa čardž ako je jedinica koja napada široka toliko da kači neku od jedinica između kojih je top?

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Onda udje u HtH sa vise jedinica.... tako se najefikasnije stite masine... vodi samo racuna o tome da ako stavis jedinicu tik uz masinu, jedinica nece moci da wheel-uje na tu stranu ;)
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
TheMarko

Post by TheMarko »

valjda na suprotnu ? ? ? :-k ? ? ?
1. Nemas veru u Sigmara, i zato ti Hellblaster ne radi protiv goblina, kostura, itd.
2. Verujes u tamo neke tenkove, i ostale alternativne metodologije imperijalne borbe, dok je u stvarnosti Hellblaster osnova svega :D - dakle topovi, mortari, handugnneri, tenkovi - to sve dodje i prodje; jedino je Hellblaster siguran posao ;).
*Zbog promene sistema koji igram, ovo treba citati kao "combined late US veteran artillery barage of 12 or more barrels with first roll to range in success"
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Pa zavisi kako gledas... nece moci da udari dupetom u tu stranu gde je jedinica... a wheel bi ustvari bio u suprotnu stranu....

Glory to Arstotzka!
TheMarko

Post by TheMarko »

Pa to, nece moci da se okrene na drugu stranu . . . Ja zivim u pretpostavci da kad wheelujes na jednu stranu, okreces lice toj strani . . . :wink:
No 1

Post by No 1 »

Kako i na koga mogu da pucaju top, helblaster i stim gan dok je tenk u bliskoj borbi?

bojan
WH rulesmaster

Post by bojan »

No 1 wrote:Kako i na koga mogu da pucaju top, helblaster i stim gan dok je tenk u bliskoj borbi?
Pretpostavljam top/HB sa tenka:

1. Ako je tenk sam u combaty - koga god mogu da vide (tenk je Large target te stoga veoma lako vidi, osim ako se nije zakucao u drugi Large Targer), ukljucujuci i ono usta se zakucao. Ne moze da puca u drugi combat.

2. Tank i josh nesto je combat-u sa jedinicom A - sve osim jedinice A su legalne mete pod uslovom da ispunjavaju uslove iz 1. Ako puca topom dolazi do D6 S3 -3ArSv hit-ova svim jedinicama u base-to-base-u sa front-om tenka.
CYNIC, n.
No 1

Post by No 1 »

Da li to znači da npr. idem nazad pa napred da napravim impakt hitove a onda na tu istu jedinicu opalim stim ganom ili helblasterom.

Bata Bole

Post by Bata Bole »

da. :lol:
Bata Bole

Post by Bata Bole »

bojan wrote:1. Ako je tenk sam u combaty - koga god mogu da vide (tenk je Large target te stoga veoma lako vidi, osim ako se nije zakucao u drugi Large Targer), ukljucujuci i ono usta se zakucao. Ne moze da puca u drugi combat.
zar tenak ne moze da puca na bilo koga - nije ogranicen samo na unit sa kojim je u borbi.

msilm da to bas i pise .
bojan
WH rulesmaster

Post by bojan »

Bata Bole wrote: zar tenak ne moze da puca na bilo koga - nije ogranicen samo na unit sa kojim je u borbi.

msilm da to bas i pise .
To sam i napisao:
bojan wrote:1. Ako je tenk sam u combaty - koga god mogu da vide (tenk je Large target te stoga veoma lako vidi, osim ako se nije zakucao u drugi Large Targer), ukljucujuci i ono usta se zakucao. Ne moze da puca u drugi combat.
CYNIC, n.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

slobodanns wrote: Veoma sam nov igrac pa me zanima da li bi mi pomogli

1. Protivnik ima jedinicu strelaca. Ja imam nekromansera na nightmareu a izmedju protivnicke jedinice i mog heroja nalazi se jedinica dire wolfova. Da li mi protivnik vidi heroja i obrazlozite, molim Vas, i da li bi mi neprijatelj video da imam umesto vukova, jedinicu zombija.

2. Ja stvorim jedinicu zombija tik do neprijateljske. Da li se racuna da charguju.

Hvala unapred na odgovorima, jer nemam u blizini nikoga kog bi pitao
joggy wrote: za pitanje pod jedan:
Jedinica strelaca moze da vidi preko druge jedinice jedino ako je na brdu, ili ako je meta Large Target, a ne postoji nista izmedju njih sto zaklanja vidik (drugi Large Target, suma, kula, i sl.). U slucaju terena, meta mora biti tik uz teren, kako se ne bi videla. Ako su strelci na brdu onda Large Target jedinice ne skrivaju jedna drugu.

za pitanje pod dva:
Ne mozes da ih ubacis u Hand to Hand, vec se moraju postaviti na 1" od jedinice. Jedini nacin da takva jedinica udje u HTH j da posle dizanja na nju bacis i Vanhel-a
slobodanns wrote: Hvala na odgovoru, a izvinite jos sam zelen za forime pa nisam znao da postoje pocetnicka

Imam jos pitanja

1. Ako imam lizardmenskog lorda kojeg nabudzih do -1 Armor Save (na cold One-u, gomila protekcije + shield) da li to znaci da kada me napadne neprijatelj sa snagom S7 ja savujem na 2+???

2. Kako da znam koje postolje je bloated corpse, jer voleo bih da napravim zombie pirate, samim tim imam gomilu konvertovanih zombija, pa me zanima da li je bloated corpse na 40*40mm???

3. Imate li neku nepobedivu army listu bilo koje armije??? U ns-u se sada igra na 2,5 k pa nesto tog ranga tj. poena.

4. 7 edicija je izasla sto se pravila tice, da li to znaci da armije ostaju iste dok gw ne napise nove armybookove???
bojan wrote: 1. Ne, nego na 3+... (-1) + 4 (ArSv modifier za S7) = 3
2. Na 40x40. MAda sama korisnost istoga (kao i zombie pirata) je upitna...
3. Nema nepobedivih vojski. Ni u stvarnosti ni u WH-u.
4. Da.

Glory to Arstotzka!
slobodanns

Post by slobodanns »

Za moje pitanje br. 1
Zar shield ne daje dodatnih +(-) 1 Armour save??? Zar ne treba 2+????

Imam jos pitanja

1. Kada koristim chariot, i on se krece, strelci unutar njega dobijaju li penal kao da su se pomerali????

2. Na koji nacin Bg igra turnire? Koja su pravila??? Tipa od 60 max poena 5 je sportmanship, 10 ofarbana....
Keeper of the flame
Agram HQ

Post by Keeper of the flame »

slobodanns wrote:Za moje pitanje br. 1
Zar shield ne daje dodatnih +(-) 1 Armour save??? Zar ne treba 2+????
Samo shield daje +1 na AS, a kada je tvoj character on foot, i ima u rukama shield i hand weapon, onda daje +2
slobodanns wrote:Imam jos pitanja

1. Kada koristim chariot, i on se krece, strelci unutar njega dobijaju li penal kao da su se pomerali????
Da, dobivaju penal za micanje.
Fire will burn the uncalled!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

slobodanns wrote: 2. Na koji nacin Bg igra turnire? Koja su pravila??? Tipa od 60 max poena 5 je sportmanship, 10 ofarbana....
Zavisi od turnira do turnira, ali generalno veci turniri su: 120 poena na bitke (6 bitaka), plus 80 poena na sve ostalo (od cega 30 poena na sportsmanship, najcesce), i jedno 50 na farbanje (obicno)...

Kod manjih turnira imas samo bitke i to je to... traju jedan dan, 3 partije i saberes poene...

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Kirgan wrote: Interesuje me koliko mogu da se multipliciraju jedinice iz DoW i ako neke ne mogu koje ne mogu fala
Ako jos neko ima nesto da pita oko DoW nek pita ovde radi lakseg snalazenja
Mrzimsvee wrote: Dow jedinice (kao sto su pikmeni, hobiti, ogri i sl) mogu da se multipliciraju koliko imas slotova, a regiments of renown ne mogu.
bojan wrote:
Mrzimsvee wrote: ...a regiments of renown ne mogu.
Osim Bronzinovog topa koji moze da se uzima u duplikatima, ali sa, Bronzino ne moze.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Bata Bole wrote: sta bes ovo, gde su izasla pravila i zasto se pojavljuje kod imperije kao H i R choice?

jel neko ovo korisitio ikada?
Bane wrote: To je paatuljacka zla DoW masina, imam model i koristio ga par puta, al' posto slabo igram WH (jer farbam desetine devestator Space vukova ), onda nije dosao do izrazaja. Malakai Makaissons Goblin Hewer je bacac sekira, udara u jedinicu - 48" range, S4, -2 save a broj woundowa zavisi od broja redova u koji udara, ako udara u flank broj redova po flank-u,a za svaki red se baci D3W. Pravila su izasla u Storm of Chaos knjizici. E da, posadu masine cine slayeri i sva pravila koja se na njih odnose vaze, a predvodi ih slayer engineer sa BS 5 i puskom koja puca 3x, ako ne koristi BS za masinu.
TheMarko wrote: Da, sretoh ga par puta kod Sumadijskih patuljaka . . . ume da satre rankovane jedinice . . . ako su mekane (mali T) kao imperijalci . . .
kgkid wrote: Pravila za Malakaja mozes da skines sa SoC/GW sajta. Simpaticna masina, korisna protiv RnF jedinica. Model je bolesno dobar, verovatno najlepsa msaina koju je do sada (ukljucujuci i nove) izbacio GW. Racuna se kao Rare and Hero slot (zbog Malakaja), i kao Regiment of Renown. Ovo je bitno zbog toga sto se ne moze da koristi na turnirima na kojima RoR nisu dozvoljeni, cak i ako se DoW dozvole

Ukoliko ne pronadjes pravila javi da ponesem kada krenem na WCG, ili nesto...

Glory to Arstotzka!

Return to “Warhammer”