Utisci sa mini turnira odrzanog 16.4.2006. u HS

bojan
WH rulesmaster

Post by bojan »

Luka iz Panceva: ...ali zasto su ogrei toliko slabi ?!
Nedostatak Flyera-a, Skirmisher-a i lakih konjica.
BTW, zasto ima tako puno patuljaka ?
1. Zato sto su simpaticni.
2. Zato sto su novi.
3. Zato sto puno ljudi zeli da samo sedi, ima velike stomake i brade i piju pivo u neogranicenim kolicinama. :D
4. Zato sto mozes kod Starca celu vojsku pazariti za ~120-150 Eura.
CYNIC, n.
A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
Luka_Pancevo

Post by Luka_Pancevo »

1. Zato sto su simpaticni.
2. Zato sto su novi.
3. Zato sto puno ljudi zeli da samo sedi, ima velike stomake i brade i piju pivo u neogranicenim kolicinama. :D
4. Zato sto mozes kod Starca celu vojsku pazariti za ~120-150 Eura.
5. Smaraju. Pogotovo kada se stekaju u jednom cosku :(
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

bojan wrote:
Luka iz Panceva: ...ali zasto su ogrei toliko slabi ?!
Nedostatak Flyera-a, Skirmisher-a i lakih konjica.
Save-a i ward save-a, i jake magije (probacu sledeci put sa 3 butcher-a mozda bi to moglo da promeni stvari, ali nisam preterano siguran) ;)
megabaja wrote: Liste nisu powerplay - igraci jesu. Nijedna, pa cak ni bell of doom lista se ne igra sama.
Slazem se da liste nisu power nego igraci, ali neke liste "rade" za igrace, a oko nekih moras da se potrudis (DL je veoma jaka lista koju MORAS da znas da igras, inace je sh*t, gunline je jaka lista koju moras da znas da igras, vampiri isto, sa druge strane pacove ne moras da znas da igras da bi bio dobro plasiran ;).... kao i jos par drugih listi... na to sam mislio ;) ) A kao sto vec rekoh, ti konkretno, koju god listu da izvedes, ne moze da se kaze da si power igrac, jer ti zelis da se zabavis.... i samim tim smanjujes potencijal svoje liste... a samim tim nisi zli igrac koji ce maksimalno iskoristiti rupe u pravilima koje GW nudi svojim potrosacima kako bi povecao svoju prodaju jer su oni zla firma koju treba ukinuti.... ili kako vec ide ona rasprava koja se pojavila jedno 20 puta na forumu 8)
Luka_Pancevo wrote: Ovo nije svadja, ovo je samo rasprava (barem ne sto se mene tice) i ne zelim nikog da napadam, ako to radim na bilo koji nacin izvinjavam se.
Ma nije, samo da ne preraste u istu ;)
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
bojan
WH rulesmaster

Post by bojan »

Luka_Pancevo wrote:...
5. Smaraju. Pogotovo kada se stekaju u jednom cosku :( ...
Ne moraju - bas kao sto imperija ne mora da stoji i puca niti haotici ne moraju da lete i prze magijama. Primer - Livada Veliki i patuljci koji su resili da se biju.
CYNIC, n.
A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
Pendargon
Moderator bez portfelja
Location: Between Heaven and Hell... In Heaven they don't want me, but the Devil doesn't want a competition

Post by Pendargon »

dve stvari... kada igramo prijateljski, oni koji su igrali sa mnom, znaju da volim da izvedem sve one coool nekorisne jedinice, kao centigore, ili shaggota, i dzina. Turnir ja shvatam kompetitivno. Jasno mi je da je turnir bio prijateljskog karaktera, ali ja nisam igrao niti jednu partiju wh od hobby store turnira, i dl sam izveo, jednostavno zato ssto imam modus operandi sa tom armijom. Ako se neko zbog toga naljutio, zao mi je... Raspolozen sam za prijateljske partije anytime this week :lol:
dva :
Evo vam primer, na proslom hs velikom turniru igrao sam na drugom stolu sa Filipom iz Hrvatske i odma sam zmaja izveo na sred table, pred njegovu celu armiju. U startu sam mogao da igram na masakr za mene, jer znam za foru , ali meni je zabava uvek na prvom mestu...ko me *ebe sto sto sam normalan.
da se ponovim, svestan opasnosti da cu biti dosadan :"Megabaja je baja, i niko nikada nece biti kao on" :wink:
ImageImageImageImageImage
Luka_Pancevo

Post by Luka_Pancevo »

@Bojan: Znam da ne moraju, ali nazalost to veoma cesto rade :?
Petar-Pan.

Post by Petar-Pan. »

RatGod wrote: p.s. I nemoj te se plasiti kad se neko dere na coveka koji vam pomaze nece vam se nista strasno desiti!
Nije da sam pio iz Grala,ali nije ni on ZMAJ pa da me je uplašilo njegovo dranje.Meni je sve to izgledalo malo smešno pa sam pognuo glavu i pokrio usta :-s A i da je on izgubio ne bi bilo tolko' stršno,nisam ni ja baš klinac koji prvi put igra,mada nikada nisam imao za protivnika jakog igrča. :evil:

Woleo bih da se okušam protiw te skawenske power liste,tako da Luka ako ti se igra samo reci :twisted:
Get off my way peasant!
blablatruc

Post by blablatruc »

Megabaja wrote:ko me *ebe sto sto sam normalan.
Pazi sad, ovaj, ne zaleci se tako sine, :lol: mislim... mogao bi to neko da upotrebi protiv tebe. :D
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Ljudi ja evo nudim da bilo ko igra sa mojim pacovima a ja da vodim bilo patuljke,chaos ili imperiju da ja sastavim listu tih vojiska kakvu zelim i taj drugi od mojih pacova pa cemo videti ko kako igra!!!!!!!!!!

A mozemo i da probamo da igramo recimo ja sastavim najjacu pacovsku po meni a taj drugi najjacu neku drugu pa odigramo jednu partiju normalno a jednu zamenimo vojiske pa saberemo poene i vidimo ko ih ima vise!!!!!!Posle tih partija onaj ko izgubi nema vadjenja kockice i tako to jer je ovo igra na kockicu!!!!!!!!!!
p.s.Ovo ne vazi za Bojana Donevskog,njemu skidam kapu!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ali kako ne shvatas da niko nece da dira pacovske figure.... sta mi znamo da li je vrsena deratizacija, pa onda razne bolesti... o mogucim komplikacijama i da ne govorim :P 8)
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
playa

Post by playa »

koliko god duhovit dzon vejn bio (a post je stvarno :lol: ) meni ovo zvuci kao ozbiljna prozivka...
jel' moguce da nema ni jednog (donevski izuzet) takticara da stane coveku na crtu?!
TheMarko

Post by TheMarko »

Ma ja bih stao zezova radi, ako nista drugo . . . ali sam daleko bre . . .
There is no problem a cannon* can't solve.
Dzon Vejn wrote:Ali uopste nije poenta u tome... poenta je da ti:
1. Nemas veru u Sigmara, i zato ti Hellblaster ne radi protiv goblina, kostura, itd.
2. Verujes u tamo neke tenkove, i ostale alternativne metodologije imperijalne borbe, dok je u stvarnosti Hellblaster osnova svega :D - dakle topovi, mortari, handugnneri, tenkovi - to sve dodje i prodje; jedino je Hellblaster siguran posao ;).
*Zbog promene sistema koji igram, ovo treba citati kao "combined late US veteran artillery barage of 12 or more barrels with first roll to range in success"
bojan
WH rulesmaster

Post by bojan »

playa wrote:...jel' moguce da nema ni jednog (donevski izuzet) takticara da stane coveku na crtu?!
Nije ovde stvar o ozbiljnosti takticara vec sto pri igroi sa Lukom Stakorom automatski gubis 1D10/1D100 Sanity-a...
CYNIC, n.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Kod mene pak postoji drugi problem: nekako imam premalo vremena da se dokazujem nekome... da ne spominjem to sto bih igrao sa listama sa kojima ne volim da igram (kod nas poznatije kao power liste)... Naravno postoji i taj element Sanity-je ;), koji mi daje jos jedan razlog da ne igram sa njim 2 dosadne partije. No uvek cu biti rad da mu pozajmim moju imperijalnu listu sa kojom sam osvojio drugo mesto, pa kad bude bio 2. sa tom listom moze da se javi :P ... Evo za one koji me nisu videli sa imperijom:

HERO:
lord - grand master of white wolf sa 4+ward i rod of command
bsb - banner od 100 poena
2 maga - jedan sa 2 dispell scroll-a, jedan sa staff-om za prebacivanje kockica

CORE
5 huntsmena
20 halberdi full comanda, detachment free company
20 swordmena sa muzicarem i sampionom, detachment free company
7 inner circle white wolf knights
8 inner circle reiksguard knights

SPEC:
mortar
6 pistolera sa championom sa reapeter pistolom

RARE:
2 hellblastera

To je valjda to.... ako fale neki poeni, onda ima i neka jedica pucaca od 16 handgunner-a ili manje (ne znam koliko fali poena). Ako ima viska onda je mortar visak.... toliko dugo nisam igrao da se ne secam tacno sta sve ide u listu ;)

edit: Eh da, i plus da jednu od 6 izgubi od Bojana sa solidom ;).... protiv The zmaja

Glory to Arstotzka!
playa

Post by playa »

8) nisam bas bio ni preterano ozbiljan ali... meni ovo lici na vadjevinu
momci, zao mi je ali:
u nedostatku dostojnog protivnika da demantuje trenutno stanje stvari, sve sto je jos ostalo da se kaze je:
luka, :applause: , ovo je argument koji bi trebalo da zapusi nekoliko ustiju
bojan
WH rulesmaster

Post by bojan »

playa wrote:8) nisam bas bio ni preterano ozbiljan ali... meni ovo lici na vadjevinu
momci, zao mi je ali:
Mozda. Ali cinjenica je - mnogo ce se vise vaditi ljudi da ne igraju sa Lukom nego sa Nikolom recimo.
u nedostatku dostojnog protivnika da demantuje trenutno stanje stvari, sve sto je jos ostalo da se kaze je:
luka, :applause: , ovo je argument koji bi trebalo da zapusi nekoliko ustiju
Ma da, daj mu komad budjavog sira - ide mu sa karakterom... :D
CYNIC, n.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Bojim se da je ovo jedan on onih retkih puta kada cu se u potpunosti sloziti sa Betom ;)...

@playa: ne zaboravi da bih mu uzivo drugacije rekao neke stvari koje zbog pravila ponasanja na forumu necu ovde reci ;) (tj. objasnio bih zasto necu da igram sa njim ;) )

Glory to Arstotzka!
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Pa ljudi nije Luka sugav, nego drzak. :!:
Evo ja cu igrati protiv Luke sa bilo koje dve armije, dve partije na ukupan skor, pa da se vidi ko je bolji.
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
playa

Post by playa »

@megabaja: izvini ako se ponavljam ali ovog puta imam za tebe: :applause:
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Obrisao sam neprikladne postove i reply-ove... Molio bih sve da se vrate na temu...

Hvala!

Glory to Arstotzka!

Return to “Warhammer”