6. ili 7. edicija na turniru u novembru?

Edicija?

Poll ended at Wed Sep 13, 2006 10:05 am

6.edicija?
34%
7.edicija?
66%

Total votes: 29

Mrzimsvee

6. ili 7. edicija na turniru u novembru?

Post by Mrzimsvee »

Posto ce turnir biti odrzan u novembru, a 7.edicija ce doci kod nas u toku sledece nedelje. Zelim da vidim vase misljenje, da li ce te moci da savladate 8) pravila do tada?
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ja glasah za 6. ediciju vodjen mislju da je bolje da turnir te velicine buden igran sa onime sto smo svi vec istestirali, ali posto vidim da je moj glas jedini za 6. ediciju, onda se predomisljam, pa moj glas racunaj kao da je za 7. ediciju ;)
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
bojan
WH rulesmaster

Post by bojan »

Za 7. Ionako ljudi ne znaju bas sjajno pravila ni za 6. pa mislim da to nece praviti toliki problem... :)
CYNIC, n.
A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Bolje 6 pa bar znamo nesto od toga a i da ne komplikujemo bezveze :twisted:
Josef Quartjin (Enemy Within):

"Zbogom Wittgendorf-e na k...c te nabijem" Sommerzeit 13. 2512.
No 1

Post by No 1 »

Kad smo već kod sedme, jel ima negde da se skine verzija na engleskom?
Bolje živjeti sto godina kao milijunaš nego sedam dana u bijedi.

bojan
WH rulesmaster

Post by bojan »

No 1 wrote:Kad smo već kod sedme, jel ima negde da se skine verzija na engleskom?
JA sam nasao samo na italijanskom...
CYNIC, n.
A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
srebrni vitez

Post by srebrni vitez »

Боље је да се игра по шестој. А ако људи изгласају седму, требало би судије добро да се припреме, да би се избегле непотребне недоумице, а сходно томе, и могуће неправилности на турниру.
No 1

Post by No 1 »

JA sam nasao samo na italijanskom...
Pa i ja ali nešto nisam baš najstručniji u prevođenju.

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ja na italijanskom znam samo:

quanto costa uno picolo orgasmo :lol: :lol: :lol:

Na nemackom sam vec malo strucniji :lol:
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
TheMarko

Post by TheMarko »

:lol:

A ja samo:
Uno altero pasta prego . . .

:-({|=
There is no problem a cannon* can't solve.
Dzon Vejn wrote:Ali uopste nije poenta u tome... poenta je da ti:
1. Nemas veru u Sigmara, i zato ti Hellblaster ne radi protiv goblina, kostura, itd.
2. Verujes u tamo neke tenkove, i ostale alternativne metodologije imperijalne borbe, dok je u stvarnosti Hellblaster osnova svega :D - dakle topovi, mortari, handugnneri, tenkovi - to sve dodje i prodje; jedino je Hellblaster siguran posao ;).
*Zbog promene sistema koji igram, ovo treba citati kao "combined late US veteran artillery barage of 12 or more barrels with first roll to range in success"
Petar-Pan.

Post by Petar-Pan. »

Ja sam za 7.

Ipak su tu razjašnjena neka pravila koja su pravila najviše problema.
I deluje mi mnogo bolje što se tice igrivosti uz to dosta slabi skavene koji ce,ako se bude igralo po 6., sigurno uzeti turnir.
Jedva cekam da se oprobam u 7. ediciji :twisted:
Get off my way peasant!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Petar-Pan. wrote:Ja sam za 7.

Ipak su tu razjašnjena neka pravila koja su pravila najviše problema.
I deluje mi mnogo bolje što se tice igrivosti uz to dosta slabi skavene koji ce,ako se bude igralo po 6., sigurno uzeti turnir.
Jedva cekam da se oprobam u 7. ediciji :twisted:
A po cemu ce skaveni sigurno uzeti turnir? Ja jos sa beastmenima nisam izgubio od skavena.... A nesto bas ne verujem ni da bi DL Tzeentch ili Mortal Tzeentch izgubio od skavena... A bogami koliko se secam samo jedan veliki turnir su skaveni uopste i uzeli... i to Najman (a tada nije recimo naleteo na mene...).... orema tome ta prica o totalnoj dominaciji ne stoji ;)...

A sto se pravila tice, neka jesu jasnija, medjutim sigurno ce se pojaviti nove stvari koje ne znam koliko ce sudije savladati...

Glory to Arstotzka!
bojan
WH rulesmaster

Post by bojan »

Dzon Vejn wrote:...A sto se pravila tice, neka jesu jasnija, medjutim sigurno ce se pojaviti nove stvari koje ne znam koliko ce sudije savladati...
Lako - presude kako misle da treba, a ko se buni dobije crveni i sut kartu.
CYNIC, n.
cpu088

Post by cpu088 »

Zasto bismo se zadrzavali na 6. duze no sto je neophodno? Ja sam za 7. - iako nejasnoca sigurno ima (i bice) nadajmo se da ih je manje nego u 6.
'Well we are wizards,' said Ridcully. 'We're supposed to meddle with things we don't understand. If we hung around waitin' till we understood things we'd never get anything done.'
lord warrior
Server Admin
Server Admin

Post by lord warrior »

Bilo je nejasnoca i kada se pojavila 6. edicije (i jos su tu) - u nekom momentu ce morati da se razjasne. Ne vidim zasto to ne bi bilo sto pre.
Deception is a Right · Truth is a Privilege · Innocence is a Luxury
Petar-Pan.

Post by Petar-Pan. »

Ja sam 2x igrao protiv skavena i oba puta puko :oops: .Prvi put sam ga izgazio i onda je coek poco da me puca magiom i pobio mi celokupnu vojsku sa 2 inzinjera.drugu ne zelim ni da komentarišem. ovako cu bar imati šanse jer u7. ediciji retlinzi nece smeti njušku da pomole a da ne poginu.A tu su i skirmišeri koji trce oko mene i puckaju me,to opet nece moci u buduce :D
Get off my way peasant!
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

Ja nisam za stav: ova sasvim lepo fercera, ne treba da je menjamo.
ako bi tako svi razmisljali jos uvek bi vukli kamenje uzbrdo bez tocka... Mislim da je 6. vec dosta izigrana, svako zna napamet armiju onog drugog igraca, tako da treba nesto menjati, iako te promene nece biti bog zna kako velike.
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
TheMarko

Post by TheMarko »

joggy wrote:Ja nisam za stav: ova sasvim lepo fercera, ne treba da je menjamo.
ako bi tako svi razmisljali jos uvek bi vukli kamenje uzbrdo bez tocka...

:applause:
There is no problem a cannon* can't solve.
Dzon Vejn wrote:Ali uopste nije poenta u tome... poenta je da ti:
1. Nemas veru u Sigmara, i zato ti Hellblaster ne radi protiv goblina, kostura, itd.
2. Verujes u tamo neke tenkove, i ostale alternativne metodologije imperijalne borbe, dok je u stvarnosti Hellblaster osnova svega :D - dakle topovi, mortari, handugnneri, tenkovi - to sve dodje i prodje; jedino je Hellblaster siguran posao ;).
*Zbog promene sistema koji igram, ovo treba citati kao "combined late US veteran artillery barage of 12 or more barrels with first roll to range in success"
srebrni vitez

Post by srebrni vitez »

Свакако и неопозиво. Али питање је да ли ће учесници турнира успети да а) набаве књигу на време и б) науче њен садржај на време. Можда точак еволуције ипак треба да успори за који месец. :D
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

joggy wrote:Ja nisam za stav: ova sasvim lepo fercera, ne treba da je menjamo.
ako bi tako svi razmisljali jos uvek bi vukli kamenje uzbrdo bez tocka...
Pa to vise zavisi od toga da li na kraju zapravo izumes taj tocak ;)... Evo recimo, od kada si ti uzeo zadnji put da mi popravis kabl za kablovsku televiziju (a inace su mi svi programi sasvim OK bili, ja bar nisam imao nikakve primedbe), od tada nemam pola kanala.... ;)

Glory to Arstotzka!
No 1

Post by No 1 »

Mislim da bi sedma u svakom slučaju napravila turnir zanimljivijim, zamislite samo sve te rasprave oko tumačenja novih pravila, pogotovu ako ih svi i ne naučimo baš najbolje.

Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Istina turnir bi trajao 2 puta duze :twisted:
Josef Quartjin (Enemy Within):

"Zbogom Wittgendorf-e na k...c te nabijem" Sommerzeit 13. 2512.
kgkid

Post by kgkid »

Racunam da jednom mora da se predje i na sedmu ediciju... Pa sto da ne...
kuliraj dete, zivot je pred tobom.
SRBENDA

Post by SRBENDA »

Izgurajmo ovaj turnir sa 6 edicijom, pa onda polako da prelazimo na sedmu. Najveci problem je sto vecina nema knjigu i pravila zna samo ona koja je nacuo... #-o

Return to “Warhammer”