Mini 40K turniri u klubu Zmaj

Sve vezano za ovaj tabletop wargame.

Moderators: Telion, Hypodermic

Dorian

Re: Mini 40K turniri u HS-u

Post by Dorian »

Prijava!
"More than any time in history mankind faces a crossroads. One path leads to despair and utter hopelessness, the other to total extinction. Let us pray that we have the wisdom to choose correctly."

Woody Allen

---
http://dorianm.deviantart.com/
Dete sa zoljom-Eldar

Post by Dete sa zoljom-Eldar »

Prijavljujem Decu:Eldar,Haos i Ork(Anticu jer moze Djole od tebe da pozajmi neke figure,nije siguran koje,ali recice mi?) za Decu:necron i Tau,nisam jos siguran.....
"The stars themselves once lived and died at our command,yet you still dare to oppose our will" -Farseer Mirehn Bielann
"Ask not the Eldar a question,for they will give you three answers, all of which are true and terrifying to know" -Inquisitor Czevak
Ota

Post by Ota »

Prijava.
Djenrale uzalud te traze,
cuvaju te sve bozije straze.
VicTheTrader

Post by VicTheTrader »

Prijava!
When in deadly danger, when beset by doubt, run in little circles, wave your arms and shout. - parody of the litany of command

Hurry up before we all come to our senses! - King Julien
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Prijava, ali kao zamena/rezervni. Ukoliko bude manje od 16 igraca- igracu, ali ako bude veliko interesovanje- preskocicu. :)
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."
Stalin

Post by Stalin »

prijava
Paladin Aleksandar Anderson, dusa od coveka, ruke mu se pozlatile.
vojamilan

Post by vojamilan »

Telion wrote:Prijava, ali kao zamena/rezervni. Ukoliko bude manje od 16 igraca- igracu, ali ako bude veliko interesovanje- preskocicu. :)
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

1. Shukaku - space wolves?
2. Boca - Blood Angels
3. Deka - Ultramarines (iako nisi nigde napisao "prijava" predpostavljam da hoces da se igras :P)
4. Dorian - ???
5. Dete/Filip - Eldar
6. Dete - Haos
7. Dete - Ork
8. Ota - ???
9. Vic - ???
10. Stalin - IG
(11. Telion - Ultramarines)
(12. Vojamilan - ???)

I nepotvrdjeni Dete Nekron i Dete Tau.

Anticu? Zerg? Braca Ridji?
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
No 1

Post by No 1 »

I ja.
Bolje živjeti sto godina kao milijunaš nego sedam dana u bijedi.

Dete sa zoljom-Eldar

Potvrda za Dete Necron,a jos se nezna za Dete Tau :lol: :lol: :lol:
"The stars themselves once lived and died at our command,yet you still dare to oppose our will" -Farseer Mirehn Bielann
"Ask not the Eldar a question,for they will give you three answers, all of which are true and terrifying to know" -Inquisitor Czevak
ZergLord

Post by ZergLord »

Prijava.
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

2. Boca - Blood Angels
3. Deka - Ultramarines (iako nisi nigde napisao "prijava" predpostavljam da hoces da se igras :P)
4. Dorian - ???
5. Dete/Filip - Eldar
6. Dete - Haos
7. Dete - Ork
8. Ota - ???
9. Vic - ???
10. Stalin - IG
11. No.1
12. Dete Nekron
13. Zerg
(14. Telion - Ultramarines)
(15. Vojamilan - ???)

I nepotvrdjen Dete Tau.

Anticu? Braca Ridji?
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Knight

Post by Knight »

Ako bude mesta, igrao bih se i ja. :)
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

ja isto ako ima mesta
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

2. Boca - Blood Angels
4. Dorian - ???
5. Dete/Filip - Eldar
6. Dete - Haos
7. Dete - Ork
8. Ota - ???
9. Vic - ???
10. Stalin - IG
11. No.1
12. Dete Nekron
13. Zerg
14. Steva
15. joggy
(REZERVA Telion)
(REZERVA Vojamilan)

I nepotvrdjen Dete Tau.

Znate kako, ako nas stvarno bude ovoliko, superiska :)

Da podsetim, ovo je subota, 22.10.2011.
Dete sa zoljom-Eldar

Kao sto rekoh Dete Tau nece da igra,docice da igra,ali neigra
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

pa ne moze da dodje da igra a da ne igra, nema stolova ni za sta drugo :P Vidi koliko nas je, plus na spisku nisu neki ljudi koji ce sigurno hteti da igraju ako budu tu tog dana (tipa antic, pencic, stravicni...).

Moze da dodje da vam pruza moralnu podrsku :D
Dete sa zoljom-Eldar

pa to ce i da radi :lol: :lol: :lol:
Ridji

Post by Ridji »

Prijava. Igracu gardom.
Dete sa zoljom-Eldar

Pa lose vesti,Dete Haos nece moci da igra turnir,nesto mu je iskrslo.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Igra i Stravicni.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

2. Boca - Blood Angels
4. Dorian - ???
5. Dete/Filip - Eldar
6. Stravicni
7. Dete - Ork
8. Ota - ???
9. Vic - ???
10. Stalin - IG
11. No.1
12. Dete Nekron
13. Zerg
14. Steva
15. joggy
16. Ridji
(REZERVA Telion)
(REZERVA Vojamilan)
Dete sa zoljom-Eldar

Moze neko da pita/zamoli Antica kad dodje u HS,da donese 1xBattleweagon i 30 ork Boyza,posto ja sam mu poslao na pm. ali neodgovara,jer ako ne onda ni Dete-Ork nece moci da igra :( :?

Nek mi neko samo posalje na Pm da li moze ili ne...
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Bice figura i za dete orca i za dete necronca.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
shukaku

Post by shukaku »

Nazalost moracu da ispalim :( ,zbog zdravstvenih problema.
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Sad mi i zerg javio da je prehladjen. Ok, 14 je i dalje lep broj.
dekiboy

Post by dekiboy »

Koliko vremenski traje turnir?
Dosao bih 5.11. i mozda doveo ortaka i brata ali posto imam malu decu mozda ne bih ostao do uvece.
milosh

Post by milosh »

Ne znam o kom turniru pricas, ali 5. 11. je veliki turnir u WFB koji se odrzava u Delta City-u. On ce trajati od 10 pa do nekih 7-8 uvece, i u subotu i u nedelju.
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Jeste li raspolozeni za neki Mini turnir..? :)
Cityfight?
"Doubles"?
Neki klasican sa spec. pravilima(nesto kao onaj "zimski")?

Igrali bi za jedno 2-3 nedelje..malo da se odmorimo od WHFB turnira..
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

19ti?
Cityfight u manji broj poena bi bio odlican (tipa da igramo u 1000 poena, ne 1750, ili nesto slicno). Moze i standard/special.
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

19.-26. novembar..kako god se dogovorimo.

-Cityfight moze i u 1500, ali bismo igrali na 4'x4' tablama, jer terena pogodnih za takvu vrstu scenarija nemamo dovoljno za cele table. Malo manji deployment, malo brze dolazi do combata, ali mislim da moze fino da se igra.
-Ako bismo DT, onda po 1000 poena igrac, standardno vec,kako uvek igramo.
-Ukoliko se odlucimo za neki treci..moze, ja, licno, sam za bilo sta.. Moze i Battle Missions, spec. pravila za battlefield(kao ona zimska),moze i obican turnir.. a u nekom trenutku razmisljam i da probam da napravim pravila za neki Planetstrike turnir..ali to mozda kasnije, kada malo razradim pravila i konsultujem se sa Duletom.. :D
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Nemanja, ja i ti smo uvek za bilo sta sto se tice turnira, mi sve igramo :) Ali kako obicno ti smisljas ideje za turnire u zadnje vreme, ti ces morati da preseces sta tacno, znas da nam je igracka populacija karakteristicna po neslaganju oko toga sta bi najradije da igraju ;)

Predlozih 1000 za cityfight turnir jer onda ne guzvamo previse jedinica u 4x4 mapu.
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Hm, i to sto kazes. Setih se sad Duletovih reci koje su jako slicne ovome sto si ti sad napisao o neslaganja nase igracke zajednice po pitanju odredjenih pravila u vezi turnira/kampanje... :lol:

Uglavnom..da presecemo. (sto ne znaci da ne mozete da date neki bolji predlog)

Subota, 19.11.
Mini Cityfight turnir
3 bitke iz Cityfight knjige i White Dwarf-a u kojem su update-ovana pravila za ovu knjigu.
igra se na 4'x4' tabli
1000-1500 poena (ko je raspolozen, ovu subotu mozemo da odigramo par probnih bitaka, pa cemo naknadno napisati odgovarajucu poentazu.)
Sto se tice stratagema- birace se 2 koja cete koristiti u sve 3 bitke
Pocetak u 11h, ucesce 200 dinara
max broj igraca-16.(u zavisnosti od kolicine terena korigovacemo naknadno ovaj broj.)

Sto se tice teksta u zagradama- Ovu subotu cu zajedno sa Duletom videti koliko poena i za koliko tabli ima terena pa cu jos jednom, zajedno sa listom prijavljenih do tad, postovati najavu za ovaj turnir. Mozete krenuti sa prijavama...
Dete sa zoljom-Eldar

odma Prijavljujem Decu:Eldar,Ork,Chaos i mozda nisam jos siguran Necron :mrgreen: :mrgreen:
Dorian

Post by Dorian »

Prijava!

Nego, da li se secas o kom se broju WD-a radi?
"More than any time in history mankind faces a crossroads. One path leads to despair and utter hopelessness, the other to total extinction. Let us pray that we have the wisdom to choose correctly."

Woody Allen

---
http://dorianm.deviantart.com/
VicTheTrader

Post by VicTheTrader »

Prijava.
When in deadly danger, when beset by doubt, run in little circles, wave your arms and shout. - parody of the litany of command

Hurry up before we all come to our senses! - King Julien
deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Post by deka »

Ajd' da se i treca kompanija zvanicno prijavi...
Image Image
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

CITYFIGHT TURNIR- Subota, 19.11.

Pocetak u 11h. Ucesce 200 din.
Max. 16 igraca. Vojske od 1500 poena.
Igraju se 3 misije iz Cities of Death knjige i WD update-a na tablama 4'x4'. (koje misije ce se tacno igrati bice objavljeno dan-dva pred turnir)
Na pocetku turnira odabracete 2 stratagema,zapisati ih na listu i koristiti u sve 3 bitke.

Prijavljeni:
1. Dete Eldar
2. Dete Ork
3. Dete Chaos
4. Dorian
5. Vic
6. deka
7. Ota
8. Telion(ja)
9. Rista

I da ne zaboravim- ko stigne posle Milinovica isti ce ga "promasiti". :D
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

(zvanicna) prijava.
deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Post by deka »

Image Image

Return to “Warhammer 40k: Živ je Slaneš, umro nije”