7th edition FAQ

Sve vezano za ovaj tabletop wargame.

Moderators: Telion, Hypodermic

Mrzimsvee

7th edition FAQ

Post by Mrzimsvee »

Na ovoj temi mozete postavljati sva pitanja vezana za 7 ediciju 40K.

P.s. Psychic poweri su smrt
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Re: 7th edition FAQ

Post by Hypodermic »

da li walkeri i MCevi i dalje mogu da pucaju samo jedno oruzje u overwatch-u? posto opet pise "resolve like a shooting" ali sada u opisu shootinga stoji "if they can fire more than one weapon per phase".
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

ja ne mogu da nadjem da unbound armije ne uzimaju objektive? samo da nemaju ono pravilo objective secured?

i sad, pazi ovo: 24 imperijalna psajkera drugog nivoa (ili 37 prvog), svaki uzme demonologiju. U slucaju lvl 2 imas 54+d6 kockice, sto bi trebalo da proizvede jedno 5-6 greater demona u prvom krugu, i jos jedno 4-5 u drugom, posle toga se spawnuju oni mali demoni i to je to :roll:
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Hypodermic wrote:da li walkeri i MCevi i dalje mogu da pucaju samo jedno oruzje u overwatch-u? posto opet pise "resolve like a shooting" ali sada u opisu shootinga stoji "if they can fire more than one weapon per phase".
Wording je potpuno isti kao i u 6. ediciji tako da je odgovor ne mogu. mada je meni totalno sumanuto.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Videh i ja da je u drugim delovima knjige wording identican, ali sam se ponadao da posto je promenjen u shooting delu da.... ma znas i sam, nada umire poslednja. No dobro, samo da neko ne pomisli da ne mozes da pucas sa dva razlicita oruzja zbog istog tog wordinga u shooting sekciji (posto je wording sumanut).

nazad na zvakanje pravila...

EDIT:
wait, wait, apocalypse mega-blast je sada 5/7/10, ne 5/10/15? I opet se detelina koristi?
Lol? Vracamo se na stare template? Ili su ovi za reg partije a u apokalipsi cemo da koristimo vece?
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Dodatak dva:
HAH! toliko o tome da "nema" area terrain-a, na kraju knjige su dali datasheet sa GW forest koji ti daje 5+ cover uvek, dok god si na bazi. Usput su rekli da je potpuno ok da napravis svoje parcice terena i da onda primenis/prilagodis datasheets za njihov teren dat u knjizi.
rale89

Post by rale89 »

Ukoliko naidje negde digitalna verzija, bio bih zahvalan na linku...
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

glupo pitanje, ali... gde tacno pise kada je model na tabli? :blush:

listam sad pravila i nigde ne pise da li mora baza, ili bilo koji deo (pricam za non-vehicle modele), a samo u deployment delu pise da kada postavljas model na tablu mora ceo da bude postavljen. Jeste pitanje totalno glupo, ali ako se racuna samo baza da je model "on the board" onda ova moja krilata cuda mogu da strce krilima van table kasnije tokom partije.
Evo vrtim knjigu vec dva sata i samo u deployment sekciji sam nasao da mora ceo da se deployjuje...
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

FMC moze da vire krila kao i uvek Boco, samo vozilima ne moze jer su deo hull-a.
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Sad me bas zanima, posle svega sto sam video na internetu, da li ce na ETC-u ostati dosledni, ukoliko se izglasa 7. edicija, banovati Demone kao sto su banovali Imperial Knightove u 6. ediciji. Posto su cak i vise broken nego IK u 6. :roll:
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."
PeraNekron

Post by PeraNekron »

Bitka je izgledala ovako otprilike... :roll:

http://daemons40k.blogspot.com/2014/05/ ... -good.html
Mind Uploader wrote:... Kazem ja da je Pera isti Darth Vader, samo bez te moralne dubine...
Hypodermic wrote:Da nije robotech-a ne bih bio ovakakv kakav jesam!
Giga wrote:Realno, sasvim je logicno da mogu bez problema da ih bace sa par stotina metara i da budu prilicno sigurni da tom land raideru nece biti nista
igor wrote:jako je tesko uzimati puno poena jer se igra po knjizi.
No 1

Post by No 1 »

Pa kako ja vidim stvari, ne pada mi na pamet da nabavljam modele koje ne želim da bih bio kompetitivan, a opet mi nije neko zadovoljstvo da me tek tako počiste sa table. Zači, igram sa ljudima koji prave fluffy liste i izbegavam sve turnire na kojima možeš uzimati sve gluposti bez ograničenja.
Bolje živjeti sto godina kao milijunaš nego sedam dana u bijedi.

CheMilan

Post by CheMilan »

Jel se zna nesto kako radi talisman of arthas moloch – 25pts
- talisman confers a 5+ invulnerable save. In addition, the bearer and all friendly units within 12″ roll 4d6 for deny the witch rolls, taking the highest result
u novoj magicnoj fazi? :)
...pa i nisi bas najbolji...
igor
Mental midžit

Post by igor »

Izlaze update faq za stare iteme kao sto je taj uskoro, do tada i dalje radi tako. Do tada po meni ne radi nista osim inv save.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

CheMilan wrote:Jel se zna nesto kako radi talisman of arthas moloch – 25pts
- talisman confers a 5+ invulnerable save. In addition, the bearer and all friendly units within 12″ roll 4d6 for deny the witch rolls, taking the highest result
u novoj magicnoj fazi? :)
Bas tako kako pise. Znaci uvek imas kockice ali ti treba 6+ koliko je protivnik dobio za svoj cast.

"Yes...yes."

Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Na blacklibrary sajtu svi FAQ-ovi su updateovani AS OF TODAY!

http://www.blacklibrary.com/faqs-and-errata.html

EDIT:
BAHAHAHAHA, nisu promenili Shadow in the warp uopste xD znaci da se nadamo da psajkeri padaju perilse u 12 incha od nas... lol? :roll:
igor
Mental midžit

Post by igor »

Talisman sada daje svima u 12 + 2 na dtw :)
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Pitanje za sve stvari koje su sada FAQ-om dobile da daju plus na DTW rolove: da li taj bonus vazi jedino ako su oni meta, ili uvek?
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

pa ovi moroni pola stvari nisu ni pogledali... ovo je tuzno.
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Hypodermic wrote:Pitanje za sve stvari koje su sada FAQ-om dobile da daju plus na DTW rolove: da li taj bonus vazi jedino ako su oni meta, ili uvek?
Ako su oni meta.

"Yes...yes."

RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Ok sad definitivno na osnovu FAQa demonskog sada mogu da imam 8 heralda u demonskoj vojisci plus da se allies demone sa 4 heralda, jer su ukinuli 4 za jedan HQ da bude samo za primarni ditacment ? ? ?
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Post by deka »

Ti ćeš kanda, koliko ja vidim, baš jako teško naći nekoga da se igraš...
Image Image
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

deka wrote:Ti ćeš kanda, koliko ja vidim, baš jako teško naći nekoga da se igraš...
Istina... :lol:

Zbogom JotWW... :cry:
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Pa ali po tome svaka vojiska moze da uzme cetri heralda lv 3 i ima 12 kockica automatski.
CheMilan

Post by CheMilan »

moze, ali nece, jer je glupo da tau se bori za greater good a ortaci im demoni... :D
bojan
WH rulesmaster

Post by bojan »

Nekome je sta ima u vojsci zapravo bitno ne samo zbog toga sta to radi.
CYNIC, n.
A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
No 1

Post by No 1 »

Za takvo igranje su ti dovoljne i figure iz Čoveče ne ljuti se.

stalker
High Seas Commander
High Seas Commander

Post by stalker »

trebalo bi malo da pregledam poezanost nove edicije i eldarskog kodeksa, da li može da mi se ukaže na neki detalj koji bi trebalo bolje/studioznije da pročitam...ipak sam dosta toga preskočio
Bolje missat vino nego beton! - mudrost jednog neznanog dalmtinskog strucnjaka
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

PREDLOG MESECA:

7. Ediciju igrajte sa Malestorm of War misijama.
Dule i ja smo danas odigrali jednu krajnje zanimljivu partiju koja se zavrsila 21-13 u VP. :applause:
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Post by Histericni Istoricar »

Slazem se sa Lasicom. Malestorm su fenomenalne. Koriste se cela tabla za igru, morate jurite i levo i desno i da se bas zestoko borite. Vozila su mnogo bolja nego ranije.
P.S. Mozda sam danas odigrao partiju, a mozda cu i u sredu.
U jednog Bocu, mi verujemo!
rale89

Post by rale89 »

Faq za vanila marince kazhe za chapter tactics da " kad birash detachment, treba da izaberesh jedan od chaptera sa liste".
Da li to znachi da u okviru jedne armije mozhesh da imash recimo tri detechmenta sa razlichitim chapter taktikama? (podrazumeva se ukoliko poshtujesh force org.)
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Da, mozes da imas Ultramarince sa White Scarsima i primesom Raven Guarde... :D
Ridcully

Post by Ridcully »

Koliko vidim Wolf Tail Talisman nije FAQ-ovan. Jel to i dalje znači da mogu da negiram psychic power koji gađa unit sa pomenutim item-om na 5+ bez potrebe da koristim warp charge-ove?
Image Image
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

:lol:
CheMilan

Post by CheMilan »

Cone of Shame :D
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Ako dobro vidim - izgleda da je Look out sir sada samo na 4 i vise za sve...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
Ridcully

Post by Ridcully »

Piše u apendix-u, special rule za independet charactere sledeće:
''Independent Characters pass Look Out, Sir rolls on a 2+.''

Tako da i dalje mu dođe isto, characters na 4+, a independent characters 2+.
Image Image
No 1

Post by No 1 »

Da li Skyshield Landing Pad daje 4+ invulnerable ili 4+ cover save.

RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

4+ inv i 3+ cover koliko ja znam proveri u knjizi escalation
No 1

Post by No 1 »

Ovo sam našao u knjzi Stronghold assault (pošto u 7ed piše da se za njega koriste pravila iz ove knjige)

Composition: 1 Skyshield Landing Pad.

Terrain Type: Unusual. The top surface of the Skyshield Landing Pad is open ground. To move onto or off of the landing pad counts as moving through difficult terrain.

Weapons: None.

Special Rules:
Landing Pad Configuration: A Skyshield Landing Pad has certain rules depending on its current configuration, shielded or unfurled, as described below.

At the beginning of the Movement phase, before rolling for Reserves, a model in base contact with a Skyshield Landing Pad can change its configuration from shielded to unfurled (or vice versa). If there are models from both sides in base contact with the landing pad, its configuration cannot be changed.

• Shielded: Units on top of a shielded Skyshield Landing Pad have a 4+ invulnerable save against shooting attacks.

• Unfurled: If a unit deep strikes on top of an unfurled Skyshield Landing Pad, it will never scatter. Jump units, Jet Pack units, Jetbikes and Skimmers do not need to take Dangerous Terrain tests for moving on to or off of an unfurled Skyshield Landing Pad.

Options:
• May take items from the Obstacles list.
• May upgrade to have the Ready for Takeoff special rule....5 pts

Upgrade:
Ready for Takeoff: A Skyshield Landing Pad can be upgraded to have this special rule. When deploying your army, you can deploy one of your Flyers with the Hover type on top of each of your Skyshield Landing Pads that has this upgrade, even though Flyers normally have to start the game in reserves. Flyers that deploy in this way start the game hovering and cannot Zoom in the first game turn.

Da li to znači da vendeta može da počne u prvom krugu na tabli?

Return to “Warhammer 40k: Živ je Slaneš, umro nije”