Jos Rumora!

Sve vezano za ovaj tabletop wargame.

Moderators: Telion, Hypodermic

Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Re: Jos Rumora!

Post by Hypodermic »

i jos malo:

Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
PeraNekron

Post by PeraNekron »

Sad mi malo zao sto sam prodao sve one demone pre koliko vec godina. :lol:
Mind Uploader wrote:... Kazem ja da je Pera isti Darth Vader, samo bez te moralne dubine...
Hypodermic wrote:Da nije robotech-a ne bih bio ovakakv kakav jesam!
Giga wrote:Realno, sasvim je logicno da mogu bez problema da ih bace sa par stotina metara i da budu prilicno sigurni da tom land raideru nece biti nista
igor wrote:jako je tesko uzimati puno poena jer se igra po knjizi.
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

LOL predobro, znaci sad imam counsil koji se pretvara u greater demone :D
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
No 1

Post by No 1 »

Jedino što sad ima i dispel.
Bolje živjeti sto godina kao milijunaš nego sedam dana u bijedi.

RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

To cemo da vidim s obzirom da je sve u warp chargevima, od 1-3 ;) A opet izgleda da nema procenata
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
igor
Mental midžit

Post by igor »

Ako ce lvl 1 moci da random generise d3 charga - eto nama eldar warlock unit od 10 komada u kome uz malo srece se pola pretvori u heralde/demone? :)
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

kazu zli jezici da imas warp charga koliki je lvl njveci psyker + D6.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Ja bogami sto sam video za svakog psajkera d3+lv ali moras sve sa njim da kastujes pa prelazis dalje ;)
No 1

Post by No 1 »

Malo mi izgleda bezveze ako je tako: npr u gardi uzmeš 6 HQ psajkera pa plus jedinice psajkera, pa udri do besvesti, ipak mi ne deluje realno.

Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Citiram WD:
At the start of the turn a pool of warp charge DICE is generated by rolling d6 and adding all your psyker levels togheter.

Sad, nigde nije receno nista o daljoj mehanici, tako da ne znamo da li koristis te kockice umesto standardnih 2d6 za svoj LD, da li se koristi tvoj LD uopste, itd. Koliko ja znam u WHFB svaka magija ima target number koji treba da prebacis, ovde toga nema...
Tako da, def je 1d6+levels, ali kako se te kockice koriste cekamo da vidimo.
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
No 1

Post by No 1 »

Pa i ovde imaš level - warp charge od 1-3. Da pretpostavimo da radi ovako: potrošiš iz pula koliko ti kockica treba da bi mogao da upotrebiš željenu moć a onda baciš Ld test da vidiš da li si uspeo. Jedino što tvoj psajker treba kada se bira da na kocki dobije moć koju želi i ako je level 1 pretpostavimo da može da baci samo jednu moć, magiju, šta već. Naravno pretpostavljam da Lv1 ne može da baci warp 3 moć.

Ridcully

Post by Ridcully »

Evo glasina kako funkcionise nova psychic faza sa Faeit212:

Psychic Phase
D6 + Mastery Levels of all of your psykers = warp pool (or whatever its called) and you draw dice from this pool to cast (once used they cant be used again that turn.)
Powers are cast on the amount of successes, so warp charge 2 would require 2 successes, warp charge 4 requires 4 successes.
A success is a D6 roll of a 4+
There may be a limit of how many dice you can throw at a spell (Mastery Level +1 etc)
Double 6 or Double 1 is still a perils (unsure if you can get two perils per casting)

Apparently casting powers goes something like this.
I get d6 + 1 per mastery level in my army. So a farseer and Eldrad would generate a total of d6+7 for the whole army.

Then I cast a power. I get to use a maximum of my mastery level + 1 die to cast. So Eldrad can use up to 5 dice per power.

For it to be successful, you need a roll of a 4+ for every mastery level in the power. Fortune is mastery 2, so to cast you would need two 4+ rolls.

This would make powers harder to cast on average. I don't know how psychic defence works but I presume it's only against powers that target your own models, unlike fantasy. Would be rather hard to get anything through otherwise.

http://natfka.blogspot.com/2014/05/the- ... phase.html
Image Image
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Ovo baca LD-based casting u vodu totalno. Sta ako je uspeh da prodjes LD test? Razmisljam posto znam da GW *donekle* planira kompatibilnost starih kodeksa sa buducom edicijom (barem onih kodeksa koji su izasli tik pred ediciju). Mada me ne bi cudilo i da izbace FAQ as usual, pa da moj tiranidski shadow in the warp radi opet drugacije. O tome kako ce SW amuleti da negiraju tek necu ni da pomisljam.

Zivi bili pa videli.
No 1

Post by No 1 »

Sad ako radi na 4+ čini mi se mnogo nesigurno, a i nemoguće ako treba da baciš npr. 3 puta 4+.

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Meni je to ok. I ovde su magije dosta jake, ovo bi ih "dovelo malo u red". Nije to toliko drasticna promena da magije odjednom ne rade nista, ali barem ne mozes da budes bahat.

Ako uzmes 1 maga lvl 1 u armiji, on ce cak raditi i bolje nego pre (mnogo vece sanse za cast). Ako uzmes 10 magova, onda se onaj D6 pool podeli na njih, i onda ne mozes nista efikasno da radis (jer si bahat).

Takodje, sto jace spellove hoces da bacis, to vise tih poena moras da potrosis, sto je opet ok, jer su vec warp 2 spellovi prilicno jaki.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
No 1

Post by No 1 »

Malo mi nije jasno kad to možeš da baciš dve 6-ice ili dva keca. Moguće da treba da dobiješ 4+ ali da možeš da baciš više kockica odjednom.

ZergLord

Post by ZergLord »

Pa da. Maksimalni broj kockica koji mozes da koristis da bi bacio bilo koji spell je nivo psajkera + 1.
igor
Mental midžit

Post by igor »

To znaci da lvl 3 moze da baci sa max 4 kockice i treba da dobije 3 x 4+ da bi uspesno bacio warp charge 3 magiju?
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Upravo tako. Ali zato warp charge 2 magiju moze isto da baca sa 4 kockice, a treba mu 2x 4+. A warp charge 1 magije moze opet da baci sa 4 kockice, a treba mu 1x 4+. Sto je meni sve ok.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
No 1

Post by No 1 »

A kako radi dispel?

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Pise da ne zna. MAda po ostatku komentara, rekao bih da je neka slicna mehanika (mozda ti recimo umesto 4+ treba neki jaci rezultat, ili tako nesto).

Glory to Arstotzka!
No 1

Post by No 1 »

Onda ti ipak treba više psajkera da bi u pulu imao više kockica, ako ne uspe jedna da probaš drugu i što je neki put važnije da zaustaviš neku.

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Meni se cini na prvu loptu da ce ovo ipak dosta smanjiti broj psajkera. Jer su to veliki poeni koje ulazes da bi MOZDA dobio neki koristan spell koji ces MOZDA uspeti da castujes. Takodje, kad castujes sa puno kockica, tu ce biti mnogo vise duplih 6 i duplih 1, pa ce ti kasteri umirati.

Glory to Arstotzka!
Akooll

Post by Akooll »

mene smara ovo do bola... posto Ld ni kurcu ti vise ne znaci (sa trenutnim rumorima koje znam) a to je bio trademark 40k "castinga" i sto nije bio toliko zajeban da se baci, trebali su samo tone down powere i kraj, da bude da nemaju toliki uticaj ko ranije... sad ce mi eksplorida mag svaku partiju ko u fantasiju a da bacim mrtvi guide na svoj unit :P idemo Pheonix Lordovi back in shape :)
bojan
WH rulesmaster

Post by bojan »

Samo jeretici, xenos i slicni devijanti koriste magiju.
CYNIC, n.
A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Akooll wrote:mene smara ovo do bola... posto Ld ni kurcu ti vise ne znaci (sa trenutnim rumorima koje znam) a to je bio trademark 40k "castinga" i sto nije bio toliko zajeban da se baci, trebali su samo tone down powere i kraj, da bude da nemaju toliki uticaj ko ranije... sad ce mi eksplorida mag svaku partiju ko u fantasiju a da bacim mrtvi guide na svoj unit :P idemo Pheonix Lordovi back in shape :)
Nece ako koristis 1 kocku za spellove 1. nivoa ;). Ali to je onda 50% success, a ne 80 ili 90+ (zavisno od re-rollova) ;).

Glory to Arstotzka!
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

\:D/ \:D/ \:D/

Moji krilati tiranidi igraju od srece 8-)
Ali mi se ne svidja onaj inv sejv od D weapona, sada storm shield marinci i dalje prezivljavaju :P sem ako naravno ne bacimo sesticu :mrgreen:
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

znaci, ne odlazimo svoje krilate mega demone u fioke just yet :-({|=
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
No 1

Post by No 1 »

Ma da to je baš zanimljiva igra, opališ par puta i pobiješ protivniku celu vojsku a onda si taktički genije.

joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

Psychic Phase now sits between the movement and shooting phase of the game.
Denying the Witch: the opposing player may attempt to nullify the effects of a psychic power. Its harder to do this than manifest the power.
There are 7 disciplines two of which are new, Sanctic and Malefic Daemonology. These are very perilous and can quickly cause the death of your psykers.

Interesting comment about the new Wyrdvane Psykers from the Astra Militarum codex. It seems that this unit does indeed have a use....... For summoning daemons or other forbidden powers.

Isto vazi i za skvodove psajkera imperijalne garde izgleda :-({|=
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

a za one sa novcanikom bez dna, za tricavih 350 dolara (kako kaze izvor):

Brother Coa

Post by Brother Coa »

United we stand!!!
Enemies of Man, fear our wrath!!!
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

aham, vozila sada eksplodiraju na 7+. Vreme je da se odkonzerviraju tenkovi i da se naulje ponovo lascannoni \:D/
deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Post by deka »

joggy wrote:... i da se naulje ponovo lascannoni
Posebnu pažnju obrati na onaj iz Heavy Weapon tima... :lol: :lol: :lol:
Image Image
PeraNekron

Post by PeraNekron »

Mind Uploader wrote:... Kazem ja da je Pera isti Darth Vader, samo bez te moralne dubine...
Hypodermic wrote:Da nije robotech-a ne bih bio ovakakv kakav jesam!
Giga wrote:Realno, sasvim je logicno da mogu bez problema da ih bace sa par stotina metara i da budu prilicno sigurni da tom land raideru nece biti nista
igor wrote:jako je tesko uzimati puno poena jer se igra po knjizi.
Dete sa zoljom-Eldar

Post by Dete sa zoljom-Eldar »

"The stars themselves once lived and died at our command,yet you still dare to oppose our will" -Farseer Mirehn Bielann
"Ask not the Eldar a question,for they will give you three answers, all of which are true and terrifying to know" -Inquisitor Czevak
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Ahahaha bacite tau i ignore cover :D Ovo za powere je ok skoro kao do sada, ali trea videti detalje ko ima koji afiniti ;)

Necroni samo postaju jaci i jaci cini mi se :P
igor
Mental midžit

Post by igor »

Onob sto je ignorisalo cover je masa ap4 i ap5 - tako da si uvek imao armor/inv save. Sada ces imati u majboljem slucaju 5+ cover ako ti negiram armor - sto jeste bolje, ali nije strasno sa obzirom na kolicinu pucanja. razlika je najveca na skyray koji puca mete na zemji sa ap3 - sada ces u najboljem slucaju imati cover 4+ sto je bas lose po tau igraca.
Avioni ce i dalje da padaju jer ignore cover im skida jink.
Najveci problem ce postati demonski fly cirkus zbog inv save.
Tiranidi i dalje po meni uopste nece biti problem (liste sam max letaca)jer nemaju svuda 3+ armor ili neki inv.
Ako amulet za dtw i dalje radi sa 4d6 - odbrana od magije je jos uvek jaka.
Definitivno ce tau slabije tj sporije skidati modele, ali za etc postavku posto ne ide prvi i trazi mu se matchup- mislim da nece biti problema.
Uostalom.. Ako se bude igralo i dalje po staroj ediciji - bice vremena da se do sledece godine i novog etc-a nadje prava lista/zamena za tau. ;)
Dete sa zoljom-Eldar

Post by Dete sa zoljom-Eldar »

"The stars themselves once lived and died at our command,yet you still dare to oppose our will" -Farseer Mirehn Bielann
"Ask not the Eldar a question,for they will give you three answers, all of which are true and terrifying to know" -Inquisitor Czevak
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Igore Ignore cover je sad -2 na cover save, sto znaci da neko ko ima stelth ili ne daj boze shroud ( kao Nurglov princ) iza ili u ruini ima cover na 2+ e sad nije vise bez toga nego ima 4+ sto je velika razlika :D

Kao i bilo koja jedinica koja sada ima bilo koji od dva rule-a, pa ide GG pa ima cover na 4+ ili 5+ naravno u coveru a nije instant sklonjena sa table :P
Ne mislim da ce Tau biti no no za ETC vec samo da ce morati da igraju ozbiljnije bolje da se koriste a ne samo point and click :D

Return to “Warhammer 40k: Živ je Slaneš, umro nije”