Progres i slike

Moderator: Moderators

Skobra

Post by Skobra »

Juce nam je Skobra pokazao svoje Fallschmirjager-e. Nevidjemo mi je zao sto nisam imao aparat, jer stvarno super izgledaju a jos nisu ni baze-ovani, a svi znamo da dobra baza cini cuda ...
fala, fala... cinjenica je da ostaje ono sto je Zubor rekao ""bitno je da boja bude na pravom mestu" :D a kad posmatras one sitne figurece u gomili sve definitno izgleda lepse...

uzgred Beta je bio u pravo... ona dva lika stvarno nose PT puske... :roll:
žubor

Post by žubor »

Zahvaljujuci tome sto je Duc danas izdao, i to drugi put za redom (a svi znamo onu: KO IZDA ... PIZDA) ... ja od danas u svoje Army Liste mogu dodavati i Heavy Mortar Platoon ...

Last edited by žubor on Fri Sep 21, 2007 5:47 pm, edited 2 times in total.
Duc d' Elchingen

Post by Duc d' Elchingen »

:( :oops: :cry:
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Kako se kvalitet figura znatno poboljsava, sada cu te pitati:

da li te treba tuci :wink:
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

Dzon Vejn wrote:Kako se kvalitet figura znatno poboljsava, sada cu te pitati:

da li te treba tuci :wink:
Da, treba me tuci ...

Nikako da nadjem vremena za taj davno ponudjeni i sa moje strane prihvaceni cas farbanja ... aaaaaaaaaaaaa ...

A uzgred sam manje vise ofarbao sve sto imam :( ... osim jednog scout squad-a i jednog malo jadnijeg Grenadier squad-a :( ...
makifromtoronto

Post by makifromtoronto »

Prve stvari ofarbane ostalo jos mnogo a nema se vremena.....bar je boja na mestu i izgleda lepo iz daljine,mozda kasnije dodam jos detalja ali to je mozda prvo treba ofarbati sve

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

evo par padobranaca koje sam ofarbao danas

žubor

Post by žubor »

Jeeeeeeeeeee

Amerikanci dolaze!!!
Duc d' Elchingen

SU-152 ceta je spremna.
Sticajem okolnosti kamera mi nije tu pa ce slike morati da sacekaju do ponedeljka popodne.
Duc d' Elchingen

SU-152 slikan zajedno sa novim terenom.

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Moji primeovani (istorijski netacno obojeni) tenkovi tako izgledaju :oops: :oops: :oops:

Teren je ekstra :!:
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

Dzon Vejn wrote:Moji primeovani (istorijski netacno obojeni) tenkovi tako izgledaju :oops: :oops: :oops:

Teren je ekstra :!:
uze mi rec iz usta ... kako za tenkove tako i za teren :)
Duc d' Elchingen

Tvoja pesadija je istorijski netacno obojena.
Englezi su tenkove farbali u tamno zeleno za Evropu.
opsidiannight
Чика Дринки

istorijski

Post by opsidiannight »

Dokle god im nacrta male kesice caja svaki englez je istorijski tacan.
"This time, next year, we'll be millionaires!"
Duc d' Elchingen

Sa zadovoljstvom mogu da objavim da danas počinje rad na Rumunima!
Duc d' Elchingen

Malo se odužilo al evo ga prvi rumunski tenk!

opsidiannight
Чика Дринки

tenk

Post by opsidiannight »

Da li to moje oci vide tragove skromnog outlinovanja na rumunskom tenku?
Duc d' Elchingen

Skromni početak i pokušaj, da.
opsidiannight
Чика Дринки

udri

Post by opsidiannight »

Udri, nemoj se plasiti, ne postoji boja koja se ne moze skinuti.
makifromtoronto

tigar kupljen u oktobru ofarban danas...........inace postavio sam sebi 3 month challenge da ofarbam svih 2000 poena FJ za 3 meseca jelte.........pa da pitam istoricara(ime nebi mogao da napisem bez gledanja:lol:) al moze da prodje kao istorijski tacna kamuflaza za LW ili da pada razredjivac jer sam ga prefarbavao 3 puta pokusavajuci da napravim neku kamuflazu koja mi izgleda kul a nije toliko cesta kao ona braon,zelena sa bez podlogom

Duc d' Elchingen

Ako ćemo iskreno ova žućkasta je malo problematična ali sa druge strane Nemci nisu imali neku klasičnu maskirnu šemu tako da je sama šara sasvim OK.
makifromtoronto

zahvaljujem se,ta zuta je mix german camo gray i one ochre mislio sam da ce to biti najblize toj njihovoj dunkelgrab ili kako se vec zove zuta
žubor

Post by žubor »

Jedno po podne ...

bez deteta...

bez air brusha...

bez talenta ...

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Super su... izgledaju fenomenalno...

Glory to Arstotzka!
bojan
WH rulesmaster

Post by bojan »

žubor wrote:...bez deteta...
Mislim da je ovo presudilo... :)
Super su.
CYNIC, n.
A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
Mind Uploader

Post by Mind Uploader »

Odlicno farbanje, zaista super, da skupljam fow voleo bih da mi tenkovi tako izgledaju. Samo, one morske alge mi malo...odudaraju, ali kapiram da je to stvar ukusa... Svaka cast, u svakom slucaju, jako lepo ofarbano...
žubor

Post by žubor »

Hvala svima na komentarima ... nsam ih takve ocekivao ... izgleda da su Panteri lepsi na slici nego u prirodi :)
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Zubore, koliko naplacujes farbanje :lol:

Glory to Arstotzka!
opsidiannight
Чика Дринки

Dobro je

Post by opsidiannight »

Da, Zubore. Imam desetak Sd Kfz 250 za farbanje.

Super su tenkici
žubor

Re: Dobro je

Post by žubor »

opsidiannight wrote:Da, Zubore. Imam desetak Sd Kfz 250 za farbanje.
Ja tvoje rucno ti moje air brushem i to je to :) :mrgreen:
Duc d' Elchingen

...vezanih očiju.
žubor

Post by žubor »

nisu figure .... vec komad terena ...

drvca se pomeraju, ostalo je zahevtano :) treba jos da sredim ivice i baze od drveca i to je to ...

Kako vam se cini?
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

lepo i prakticno. zuboru samo treba dati vreme bez deteta i bice pravi umetnik... :wink:
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
opsidiannight
Чика Дринки

Lijepo

Post by opsidiannight »

Super ce se uklapati sa parkicem kojeg si ranije napravio.
Duc d' Elchingen

Vrlo dobro fon Žubore, vrlo dobro.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Priznaj odakle ti ideje za drvca ;)

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

Dzon Vejn wrote:Priznaj odakle ti ideje za drvca ;)
Od Pedje? i njegovih terena ...

Ostalima ... hvala na lepim recima ;)
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Mislio sam da su drvca nastala nakon sto si video one sume kod mene ;)

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

Predivne kuce iz ovoga posta su na zalost stigle u svom svom resinskom belilu :( te ih je trebalo upristojiti kako bi spremne izasle na teren u cetvrtak ... cudnim spletom okolnosti, dobih 2 satra slobode i sada su kucice polu spremne ... prozori su krs ali sta je tu je ...

opsidiannight
Чика Дринки

Belilo

Post by opsidiannight »

Kakvo belilo, mozda su ih poprskali da izgleda kao da je sneg. Kolhoz - Sibir - sneg.

Return to “Flames of War”