Post by Dzon Vejn »

COMBAT: 1x BBX04 Rifle Company - 70 NZD
1x BR749 Artillery HQ, Field Battery, Royal Artillery - 15 NZD
HQ - HERO: 1x BR881 Captain Charles Upham, Rifle Company - 15 NZD
SUPPORT - 4x BR573 25 pdr gun, Artillery Battery - 4x 28 NZD
WEAPON - 2x BR510 6 pdr gun, Anti-tank Platoon - 2x 28 NZD
SUPPORT - 3x BR119 Sherman III , Heavy Armoured Platoon - 3x 15 NZD

Total - 313 NZD = 146.979 EUR

Ovo je varijanta sa Slovicevim stealth avionima, lista ima 1525 poena. Sve sto sam ovde naveo cete sigurno zeleti da koristite, i sigurno zeleti da imate u toj kolicini. Lista koju ja vodim (takozvano sareno meso - od svega po malo) na sve ovo ima jos:

1. machine guns
2. heavy mortar

za total od 1585 poena (pravih, bez stealth tehnologije :lol:). Verovatno da moze da se sastavi i nesto jeftinije, za ~100 EUR, ali ovo su stvari koje cete uvek koristiti, tako da je na duze staze bolje. Zarad pojeftinjenja, mogu se uzeti umesto 6 pdr gunova 17/25 gunovi, pa se onda artiljerija smanjuje za 2 blistera od po 28 NZD, sto je ukupno 26.2966 EUR. Zatim se moze umesto 25 pdr koristiti priest, sto bi znacilo da i charles otpada, odnosno, jos 11 NZD manje - 5.16541 EUR. Zatim se moze izbaciti jos jedan blister 17/25 gunova, dodeliti svima sticky bombs, i u artiljeriji uzeti 2 Marmon Herrington oklopna vozila, za dodatnih 28 NZD ustedjevine - 13.1483 EUR.

Time bi se ustedelo ~44 EUR i dobila totalno beskorisna lista (kao ona koju je Slovic dao za svabove :mrgreen: ), ali boze moj :lol:
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Chempress

Re: Za (potencijalno) nove UK igrace

Post by Chempress »

hm smislio je pedja dve kombinacija za Uk tenkovsku cetu...
LW i MW

pedja imas sacuvano na kompu...?
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Pa da, ali problem je sto je vecina UK tenkova "no HE"... sto znaci da protiv pesadije mozes da pokupis figure i odes kuci. Ko hoce da vodi iskljucivo tenkove, njemu je bolje da uzme neku drugu vojsku. ;)
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Skobra

Post by Skobra »

Ali imaju mitraljeze i vecinom debeo oklop sto je zgodno za assault na pesadiju... Dobra je lista i ako uz nju uzmes jos jedan platun pesadije dobijas brdo novih mogucnosti

p.s. Uloguj se na FoW sajt da bi dobio cene u evrima - lakse je za preracun :wink:
opsidiannight wrote:Nema svrhe da ga osudujemo sto prodaje figure jebo je u stisci.

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ma znam za to, ali me uzasno mrzi da se logujem ;)

Glory to Arstotzka!
Duc d' Elchingen

Post by Duc d' Elchingen »

Evo za UK Heavy Armoured Squadron Mid War

HQ= 3 x Grant (Lee turets)
Combat1= 3 x Grant
Combat2= 3 x Grant
Combat3= 3 x Grant
Weapon1= 3 x Crusader III
Weapon2= 3 x Crusader III

Što prevedeno u novac i kutije/blistere znači:
2 x BBX01 Grant platoon (2 x 45 EUR)
1 x BR101 Grant (9,50EUR)
6 x BR034 Crusader III (6 x 9,50 EUR)
1 x BR880 Genarl Pip Roberts (9,50 EUR) lepa figura za CC
TOTAL 166 EUR bez popusta kod RIka
Duc d' Elchingen

UK Armoured Squadron Festung Europa

HQ= 3 x Sherman
Combat1= 3 x Sherman, 1 x Firefly
Combat2= 3 x Sherman, 1 x Firefly
Combat3= 3 x Sherman, 1 x Firefly
Support1= 2 x M10 Achilles (17pdr)
Support2= 3 x Wasp carriers
Air support= Priority Typhoon

Prevedeno u pare i kutije/blistere:

3 x BBX08 Armoured platoon (3 x 45 EUR)
2 x BR151 M10 (2 x 9,50 EUR)
1 x BR214 WASP carriers (11,50 EUR)
1 x AC005 Typhoon (40 EUR)

Total 205,50 EUR (sa proxy avionima 165,50) bez popusta kod Rika
Skobra

Post by Skobra »

Lepe liste ali ti umesto sto pomazes buducim kapitalistickim neprijateljima bolje napravi par money-wise lista za ruse :mrgreen:
opsidiannight wrote:Nema svrhe da ga osudujemo sto prodaje figure jebo je u stisci.

Duc d' Elchingen

Hteo sam ali su izgleda povukli iz prodaje one stare kutije pešadije.
Čekam novu knjigu pa onda pravim sovjetske liste.

Return to “Flames of War”