PVA - Drvofix - Moment on Henkela

žubor

PVA - Drvofix - Moment on Henkela

Post by žubor »

Da li neko zna da li se ovaj lepak susi "providno" tj. da li izgubi belu boju?
Realno cak i da se ne susi, za mene je sad kasno, jer sam ga koristio za neko jezerce ... ali bi mi ipak znacilo da znam da nisam zeznuo stvar ...
Takodje, koliko otprilike treba istom da se potpuno osusi? jer sad ne smem nista da radim na tabli dok jezero/mocvara ne bude potpuno suvo ... inace ode mast u propast ...
B.
bojan
WH rulesmaster

Re: PVA - Drvofix - Moment on Henkela

Post by bojan »

žubor wrote:Da li neko zna da li se ovaj lepak susi "providno" tj. da li izgubi belu boju?
Polovicno - postane prilicno providan ali je mat. Skroz providni postanu GW-ov i 606 ali 606 tek posle 1-2 meseca.
Realno cak i da se ne susi, za mene je sad kasno, jer sam ga koristio za neko jezerce ... ali bi mi ipak znacilo da znam da nisam zeznuo stvar ...
Kada se osusi udari cetkom nekog gloss laka (GW-ov 'ard Coat recimo).
Takodje, koliko otprilike treba istom da se potpuno osusi?
Zavisi od dubine, u principu nedelju dana za 5mm dubine. Po ovim vrucinama (stavis ga na terasu) verovatno pola tog vremena...
jer sad ne smem nista da radim na tabli dok jezero/mocvara ne bude potpuno suvo ... inace ode mast u propast ...
Vec posle 24-48h ce povrsina biti potpuno suva pa ces moci da radis...
CYNIC, n.
A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Ne beri brigu. Čak i da ostane beličast premazaćeš ga slojem zelenkastor tuša pa staviti sloj lepka koji postaje providan.
"This time, next year, we'll be millionaires!"
žubor

Post by žubor »

E pa super! Hvala za odgovore! Mazacu jezerce/mocvaru nekim glosom posle i bice sve ok ... ako treba i tusiracu ga :D ...
Jedino me ... nervira/sputava tih 24-48 sati .... mislio sam da cu zavrsiti tablu za vikend ... . ali sta da se radi izgleda da necu :-(
orome pancevo

Post by orome pancevo »

Predlazem, ako ti estetski nije problem, da izbusis male rupice na povrsini. Ubrzava susenje, odnosno izbeljivanje...
audaces fortuna iuvat
Shunka wrote:Upravo sam se setio da sam ja mod ovde!
Aman bre ljudi ne preterujte u zajebavanju coveka!
bojan
WH rulesmaster

Post by bojan »

orome pancevo wrote:Predlazem, ako ti estetski nije problem, da izbusis male rupice na povrsini. Ubrzava susenje, odnosno izbeljivanje...
Aha, znaci ti si izbusio Milanovu reku pre par godina... :twisted:
CYNIC, n.
A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
žubor

Post by žubor »

Bogami, ovaj lepak se brzo susi i postaje providan ... yeah ;) .... verovatno pomaze sto nije obican vec neki Super 3 (pise na boci da se susi za 17 minuta :D) ... a ono sto takodje pomaze je sto je tabla na terasi ... u stanu klima pici ... a spoljna jedinica (koja greje, jel da) je ... pogadjate takodje na terasi i pici tacno na tablu :D ... sutra cu moci normalno da radim i to je ono sto me raduje :D
B.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

I koji je to TACNO "super 3" lepak koji si pazario? Jos eventualno info gde i posto?
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

Dzon Vejn wrote:I koji je to TACNO "super 3" lepak koji si pazario? Jos eventualno info gde i posto?
Nemam pojma gde sam kupio ... ima ga manje vise svuda :-) a koji tacno ... to ti mogu reci kad dodjem kuci ... negde posle 17h ...
B.
žubor

Post by žubor »

Evo i tacnih naziva:
Henkel Super 3
Henkel Moment
Toga ima manje vise u svakoj ozbiljnoj "uradi sam" prodavnici :D
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ce sutra da potrazimo po centru i ako tamo ne nadjem neku farbaru, onda na Banjici posle posla.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
teclis

Post by teclis »

bojan wrote:
orome pancevo wrote:Predlazem, ako ti estetski nije problem, da izbusis male rupice na povrsini. Ubrzava susenje, odnosno izbeljivanje...
Aha, znaci ti si izbusio Milanovu reku pre par godina... :twisted:
Beta FTW ! XD

Return to “Kreativna sekcija”