Danasnji kurir...

Moderator: Moderators

valhalla

Danasnji kurir...

Post by valhalla »

U danasnjem kuriru, na 17. strani, tv program, najava za 'Dve kule':

...Prica se centrira na invaziju na naseobinu ljudi - Rohana, od strane nepobedive sile sa planete Saruman, nagoneci ljude da traze zaklon i zastitu u tvrdjavi Helms Dip. Moci cete da iskreno osetite patnje zbog gubitaka, koji su zadesili ove ljude i naterali ih da prijave cak i svoju decu, kao borce protiv ove ubitacne i smrtonosne vojske...

Strasno. Zvuci kao borba izmedju svemirskih marinaca i mudzahedina.
Majku mu, jel tesko da prevedu dve recenice sa IMDB-a?
Ko, jel' ja?

Post by Ko, jel' ja? »

Sta ocekujes, ipak je to kurir.
Awakened

Post by Awakened »

"A ima i scena gde fokusiraju sise Liv Tajler"
TheMarko

Post by TheMarko »

Dal' su ti ljudi normalni 8O :?: :?: :?:
There is no problem a cannon* can't solve.
Dzon Vejn wrote:Ali uopste nije poenta u tome... poenta je da ti:
1. Nemas veru u Sigmara, i zato ti Hellblaster ne radi protiv goblina, kostura, itd.
2. Verujes u tamo neke tenkove, i ostale alternativne metodologije imperijalne borbe, dok je u stvarnosti Hellblaster osnova svega :D - dakle topovi, mortari, handugnneri, tenkovi - to sve dodje i prodje; jedino je Hellblaster siguran posao ;).
*Zbog promene sistema koji igram, ovo treba citati kao "combined late US veteran artillery barage of 12 or more barrels with first roll to range in success"
Hristy

Post by Hristy »

Brate! Ovo je takva bruka! Pa shta drugo ochekivati od kompletnih debiliteta!
I don't care,
I'm still free,
You can't take the sky from me!
jorgurt hlebozvak

Planeta majmuna

Post by jorgurt hlebozvak »

"planeta Saruman" Ovi iz Kurira su sa planete majmuna. A istini za volju, deca nisu prijavljivana, nego su regrutovana.
orks rules!!! Osim kad to nije slučaj.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Awakened wrote:"A ima i scena gde fokusiraju sise Liv Tajler"
Dodjavola, fali mi onaj smajli sto se drzi za stomak i vrti od smejanja :)
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
srebrni vitez

Post by srebrni vitez »

Да, али сличан текст је објављен и у Политикином и Блицовом седмичном програму...
Andy

Post by Andy »

Kurir -> :(

Nista novo, though.

Return to “Druženje”