jos jedan igrac WHFB

Moderator: Moderators

teclis

jos jedan igrac WHFB

Post by teclis »

nov igrac sam i ne bunite se na moje glupe komentare...
Last edited by teclis on Sun Dec 23, 2007 7:43 pm, edited 1 time in total.
ZergLord

Post by ZergLord »

Ok...
novot

Post by novot »

Da, ovde ljudi imaju tendenciju da malko "s visine" gledaju pridoshlice, po principu, "e, sinak gde si ti bio, kada sam ja, onomad igrao Varhamera/frpovao/medzikovao..." :lol: :lol: :lol:

Alo, bre narode :twisted: , nemojte ljude da plashite! :wink:
Samo ono što činimo iz ljubavi, činimo slobodno, pa ma koliko patnje iz toga proizašlo.

Istina rađa mržnju. Ko govori istinu, često se zamera drugima.
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

[bullshit wisdom] Ja cu samo prijateljski da posavetujem ekspresno preskakanje gubljenja para na Games Workshop narkotike. Svima je to prvo sto vide, svi deset godina kasnije kukaju zasto su tolike pare bacili na gluposti. Ili ako ne kukaju, ja takve ne bih pustao u moju kucu. Ima mnogo boljih igara za manje para. [/bullshit wisdom]
Is it bright where you are? Have the people changed? Does it make you happy?
bojan
WH rulesmaster

Post by bojan »

DG, ne seri.
CYNIC, n.
A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

:applause:
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Pendargon
Moderator bez portfelja
Location: Between Heaven and Hell... In Heaven they don't want me, but the Devil doesn't want a competition

Post by Pendargon »

Pa jes' dawny, nisi se bas istakao. Mozda bi bilo ok da se s vremena na vreme podsteis da ako ti ne volis nesto, ne morraju i svi ostali po automatizmu da to ne vole.
ImageImageImageImageImage
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ja pljeskam teclisu samo da se zna![/quote]
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
novot

Post by novot »

Ne mogu da verujem 8O Prvo shto sam ugledao, od kako sam ovde postovao, je "DG ne seri" :lol: :lol: :lol: Ova tema obecava! Kokice molim!
Samo ono što činimo iz ljubavi, činimo slobodno, pa ma koliko patnje iz toga proizašlo.

Ko, jel' ja?

Post by Ko, jel' ja? »

novot wrote:Ne mogu da verujem 8O Prvo shto sam ugledao, od kako sam ovde postovao, je "DG ne seri" :lol: :lol: :lol: Ova tema obecava! Kokice molim!
Get a life :lol:
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

Pendargon wrote:Pa jes' dawny, nisi se bas istakao. Mozda bi bilo ok da se s vremena na vreme podsteis da ako ti ne volis nesto, ne morraju i svi ostali po automatizmu da to ne vole.
Obrlatio bih paznju citaoca teme na [bullshit wisdom] tag koji sam stavio nadajuci se da je dovoljan indikator humora. Ili moram da stavim dve lopate smajlija da bi citaocu kvrcnulo u glavi: "Gle gle, zuto i okruglo? Smeska se? Njih deset? Hm... mozda je po sredi fora..."
Last edited by Dawngreeter on Sat Sep 29, 2007 2:11 am, edited 1 time in total.
Shunka
Jožin z bažin

Post by Shunka »

Treba uvesti zabranu da novi useri biraju nickove po likovima iz WHa... Za njihovu korist!!! Pogledajte jadnog Slayera - tako je i do dana danasnjeg ostao Slayer (a do neke mere i njegov brat), a niti slusa istoimenog benda niti vodi patrljke.
Dawngreeter wrote:ima i toga
rekurzivno glupilo
90% svega je sranje, a to ukljucuje i preostalih 10%
Aman

Post by Aman »

Dawngreeter wrote:[bullshit wisdom] Ja cu samo prijateljski da posavetujem ekspresno preskakanje gubljenja para na Games Workshop narkotike. Svima je to prvo sto vide, svi deset godina kasnije kukaju zasto su tolike pare bacili na gluposti. Ili ako ne kukaju, ja takve ne bih pustao u moju kucu. Ima mnogo boljih igara za manje para. [/bullshit wisdom]
mada nije ovo bas za odbaciti... mesecno ode 100 e na medzik i to mu dodje nekih 9600e za ovih 8 godina a imam kolekciju od 2-3 hiljade e... pa to mu i nije tako isplativo...
"Auto bez zvuka je kao devojka bez glasa."
"Ne veruj svemu sto mislis."
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ljudi... ali ko je uopste rekao da je hobi isplativ ili da treba da / donosi zaradu??? 8O 8O 8O

Glory to Arstotzka!
ZergLord

Post by ZergLord »

Nego teclis, sa kojom armijom igras?
novot

Post by novot »

Dzon Vejn wrote:Ljudi... ali ko je uopste rekao da je hobi isplativ ili da treba da / donosi zaradu??? 8O 8O 8O
Ja

teclis

Post by teclis »

Pa prvenestveno vodim High Elfove - 2000 i kusur poena...
Ali evo sad sam poceo i Tomb Kingove (moj mnogo mladji buraz ih je skupljao kad je bio u toj fazi skupljanja WH, ali normalno prestao je da skuplja - "kud svi turci tu i mali mujo", i tako ja sad imam celu armiju oko 1000 i nesto poena)...
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Ne, ne, ne... decko...

Pa ti prodajes hobi aksesoriz, trebao bi da podrzavas bilo koji vid kupovine... ili si presao na dilovanje... 8)
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

novot wrote:
Dzon Vejn wrote:Ljudi... ali ko je uopste rekao da je hobi isplativ ili da treba da / donosi zaradu??? 8O 8O 8O
Ja
Pa to je zato sto si ti hobista isto koliko i Saha (odigrali ste otprilike isti broj partija u zadnjih par godina - 0 (govorim o WH sistemu))... I tebi ovo nije hobi nego posao (mislim kao i Sahi) ;), za razliku od Teclisa kome je ovo hobi, jer zeli da se igra (i po svemu sudeci odigrao je vise partija od tebe i Sahe zajedno u zadnjih par godina :lol:)

Glory to Arstotzka!
teclis

Post by teclis »

Shunka wrote:Treba uvesti zabranu da novi useri biraju nickove po likovima iz WHa... Za njihovu korist!!! Pogledajte jadnog Slayera - tako je i do dana danasnjeg ostao Slayer (a do neke mere i njegov brat), a niti slusa istoimenog benda niti vodi patrljke.
Pa vidis, ja sam se tako celu osnovnu potpisivao, pa me ortaci pitaju: "Sta ti je to Teclis?", a ja kazem: "Vidis, to je jedan mag iz warhammer fantasy bitaka i on...", a oni me prekinu: "Odsad si Testis."

Tako da sam se razmisljao dal da stavim kao nickname Testis ili Teclis, ali posto ima ovde mnogo neizivljanih na forumima ja reko Teclis - bolje za mene...
teclis

Post by teclis »

Dzon Vejn wrote:Pa to je zato sto si ti hobista isto koliko i Saha (odigrali ste otprilike isti broj partija u zadnjih par godina - 0 (govorim o WH sistemu))... I tebi ovo nije hobi nego posao (mislim kao i Sahi) ;), za razliku od Teclisa kome je ovo hobi, jer zeli da se igra (i po svemu sudeci odigrao je vise partija od tebe i Sahe zajedno u zadnjih par godina :lol:)
Znas sta pa ja skupljam 4 i nesto godine, iuglavnom sam igrao protiv svoja 2 ortaka koji skupljaju Imperiju i Wood Elfove, tako da me ne mozes uzeti za dobrog igraca (stratega), mada znam pravila...

Vise bojim nego sto igram...
Last edited by teclis on Tue Nov 13, 2007 11:56 pm, edited 1 time in total.
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Testis...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Mind Uploader

Post by Mind Uploader »

Dzon Vejn wrote:
novot wrote:
Ja
Pa to je zato sto si ti hobista isto koliko i Saha (odigrali ste otprilike isti broj partija u zadnjih par godina - 0 (govorim o WH sistemu))...
Zasto bi covek koji valja Confrontation igrao WH? :)

A sto se hobija tice nisam video Sahu da konvertuje, pravi terene, postolja, ucestvuje u gradjenju zajednice, produkciji novih figura, ide na turnire sa takmicarima, besplatno deli bitsove da bi video lepe konverzije, pomaze ljudima koji nesto kupe da sklope/konvertuju...
Oliverov kutak za farbace je bolje opremljen nego u bilo kom klubu/prodavnici... Od alata, do masina (glodalica npr.) preko klupskih boja, BESPLATNOG floka, gravela, etc... Kad god hocu nesto da konvertujem ili samo da sredim figure odem u Grifon... Tamo cu naci potreban alat, repromaterijal i savete svaki dan...

Mojih pet para - Postoji ogromna razlika izmadju Olija i Sahe... I hobisticka i ljudska i ... Sve u korist Olivera

A Testis nema da se brines, lepo ce te pazimo... :)
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

ide na turnire sa takmicarima,
Pa, ma kako cudno zvucalo, Saha ipak ucestvuje u svim BB ligama, a isao je i na dva 40k turnira u Hrvatsku. Tako da je, u neku ruku, vise igrac...
...Kad god hocu...
Nije bas - pre je: utorkom, cetvrtkom i subotom... :lol:

PS
Ljudski kvaliteti su naravno van poredjenja...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Mind Uploader

Post by Mind Uploader »

Moram priznati da si u pravu...
Posebno za radno vreme... :roll: (E, starce, starce...mi smo preveliki gikovi za klub koji radi samo tri dana nedeljno) :)
Shunka
Jožin z bažin

Post by Shunka »

Kaze se gici. :)
Dawngreeter wrote:ima i toga
rekurzivno glupilo
90% svega je sranje, a to ukljucuje i preostalih 10%
teclis

Post by teclis »

Megabaja wrote:Ne, ne, ne... decko...

Pa ti prodajes hobi aksesoriz, trebao bi da podrzavas bilo koji vid kupovine... ili si presao na dilovanje... 8)
E sad mi ortak koji je prestao da skuplja DE nudi ih sve za DZ! 8O :o , kao ja sam u tom fazonu WARHAMMERa (cim je cuo da idem na turnir :lol: ). E mozda padnu u moje ruke i Orci njegovog mladjeg buraza :lol: :lol: :lol:, seriously...

P.S. Daki, ne ljuti se :D
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

hobby
noun

- an activity or interest pursued for pleasure or relaxation and not as a main occupation
teclis

Post by teclis »

Prvenstveno volim da farbam, ali tu upada u pricu i igra koja mi se za sad mnogo dopada :P
opsidiannight
Чика Дринки

Koji Vam je.

Post by opsidiannight »

Fi ste nasli na temi na kojoj pocetnik moli za razumevanje iskusnijih da se prepucavate licnim prepirkama. Nc, nc, nc.
"This time, next year, we'll be millionaires!"
Sammael

Post by Sammael »

Aman wrote:mada nije ovo bas za odbaciti... mesecno ode 100 e na medzik i to mu dodje nekih 9600e za ovih 8 godina a imam kolekciju od 2-3 hiljade e... pa to mu i nije tako isplativo...
Na koju foru? Zar M:TG kartama ne raste konstantno vrednost? Ja, recimo, dajem 100 EUR mesečno za D&D minijature (poslednje tri godine...) i prilicno sam siguran da se vrednost kolekcije najmanje udvostrucila (npr. Blue Wyrmling - Uncommon - koga sam pre tri godine placao $0,50-$1,00 sada kosta $5 i vise).
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Blue Wyrmling - Uncommon - koga sam pre tri godine placao $0,50-$1,00 sada kosta $5 i vise
kao i sa kartama, problem kolektibilsa su reizdanja. Danas je tridesetak dolara, u sledecoj ediciji izadje u starteru, i - propala investicija...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Gorbash

Post by Gorbash »

Zapravo postoje ljudi koji skupljaju D&D minijature? O.O
There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Gorbash wrote:Zapravo postoje ljudi koji skupljaju D&D minijature? O.O
Da... vise njih ;)

A sto se medzika tice, meni nikada nije bilo jasno kako neko moze za parce papira da da recimo 30 evra... ne kazem da sam ja nesto bolji sto dajem isto to za plasticne cikice, samo da meni licno (sto je moj problem) nije jasno kako neko moze da da 30 evra za parce papira... doduse lepo ukrasenog...

Glory to Arstotzka!
milos

Post by milos »

a jasno ti je kako parce papira ne tako lepo ukraseno ima neku vrednost?
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

milos wrote:a jasno ti je kako parce papira ne tako lepo ukraseno ima neku vrednost?
Naravno da ne :lol:

Glory to Arstotzka!
teclis

Post by teclis »

Dzon Vejn wrote:Naravno da ne :lol:
Slazem se sa covekom :D
orome pancevo

Post by orome pancevo »

Pa ni oni nas verovatno ne razumeju sto dajemo pare na komadice plastike metala...ali...
KO IM JE KRIV!!! :D :twisted:
audaces fortuna iuvat
Shunka wrote:Upravo sam se setio da sam ja mod ovde!
Aman bre ljudi ne preterujte u zajebavanju coveka!
opsidiannight
Чика Дринки

Papir

Post by opsidiannight »

Njiova kolekcija bar stane u registrator al su mnogo zanimljviji kad se to pokvasi.
"This time, next year, we'll be millionaires!"
milos

Post by milos »

Za metal mi je jasno. vrednost novcica je onolika koliko onvredi!? odnosno 5 dinara vredi stvarno toliko.

Return to “Druženje”