Besplatni MMORPG?

Moderator: Moderators

berserker

Besplatni MMORPG?

Post by berserker »

Konacno dobih adsl, pa sad odlucujem kome cu se privoleti carstvu po pitanju online igara. Mogu li da dobijem neke preporuke za besplatne MMORPG?
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Imas Archlord obican MMo ,imas Cabal kineski kao MMo,i imas Requiem koji je neki kao horor MMo(njega tek treba da pocnem da igram od petka tad pocinje),sve ove i jos mnogo drugih mozes naci na fileplanet.com mislim da je ovaj poslednji ekstra no videcemo pogledaj a sajtovima igara slikice pa odredi sta ti se najvise svidja!
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
Rover

Post by Rover »

pa da.... pogledash sajtove mmorpg.com i mmosite.com i nadjesh neshto shto ti deluje interesantno...

moje preporuke su: perfect world je po meni bolji od ostalih...valjda zbog mogucjnosti letenja i borbe u vazduhu,
cabal sam chuo da je lep,
rakion je zanimljiv zato shto je akcioni(skilovi se nerade pritiskom na jedno dugme nego kombinacijom pokreta i klikova :D )
Lineage 2 jako lepo izgleda, a i sam po sebi nije losh, mada on u originalu nije besplatan, ali su ovi koji su ga radili dali ljudima engine pa postoji tona neorignalnih, ali ne bash piratskih servera,
"I like my women like i like my cannons: Big, Loud and full of fire"
Dzon Vejn

Re: Besplatni MMORPG?

Post by Dzon Vejn »

Nisam hteo da otvaram novu temu, pa cu dodati ovde:

Probajte:
http://rs2.travian.com

Nikola i ja igramo... za sad se cini ok.

edit: i ako odlucite da se igrate, recite da vas invitujem.... dobijaju se neki poeni za to ;)
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
vampir

Post by vampir »

voyage centuri nije los za free mmorpg. a mozes i da odvojis malo para pa kupis guild wars recimo.. puknes soma, soma ipo za original i posle ti je besplatno dalje :p
"i can read my mind!"
Xardas

Post by Xardas »

Ja sam probao svojevremeno par free mmorpgova i moram reci da je Perfect World do sad najbolji od svih sto sam nasao. Obavezno probaj. Ja imam chara na Oracle serveru tamo ali je prilicno low lvl jer nemam vremena da igram full time :) .

X
Omiljeni latinski citat : "Perikur acdatis eneus mrdi!"
:)
Rover

Post by Rover »

requiem:bloodymare je novo i zanimljivo(krvi do kolena)
Xardas

Post by Xardas »

evo malo da ti zagolicam mashtu vezano za Perfect World :)

To je moj Wing Elf archer :)

X
Rover

Post by Rover »

igrao sam vecj pw....dosta....chak imam neko drushtvo koje ima likove veeeeeeeeeelikog nivoja...)try 60+
Rat with a tool

Post by Rat with a tool »

Je l' igra neko GunZ:the Duel?
Ja sam se totalno zaludeo, pikam ga cesto, skroz kul igra!
Rover

Post by Rover »

nisam uspeo da skinem....ne znam zasto....

inache rakion je odlichna igra akcioni fantazy.....
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

http://www.starwake.net/register.php?ref=42326

ono ref znaci da meni dajete neke poene :D (koji ne znam sta rade :D).

Elem, interesantna igrica, recimo da je neki uprosceni EVE (dosta uprosceni naravno). Ima puno nekih opcija, ni sam jos nisam sve provalio. Cini se interesantno za sada.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Xardas

Post by Xardas »

Jade Dynasty

U sustini klon perfect worlda samo sa par poboljsanja i malo vise sminke.

Glavna novina je in game "bot". Stvarcica koja ti omoguci da kad si afk izaberes skilove, napitke i protivnike, kliknes, i odes lepo svojim poslom dok tvoj badza bije mobove i skuplja iteme. :) Kontaju ljudi ako se mnogo grinda u igri, sto nebi dali oficijalnog bota lepo umesto da ljudi moraju da hakuju :P . Jos jedna pozitivna stvar je postojanje 15 realmova na serveru od kojih je 7 pvp i 7 pve (+1 trade realm). Prebacivanje chara sa realma na realm na jednom serveru je moguce izvesti neograniceno mnogo puta i ne kosta nista. Dobro je sto ako si "white" tj nisi nikog ubio u proteklih par sati (u pvpu), niko nece moci da te napadne ako si na pve serveru. Tako da ako odlucis da ostavis komp preko noci da "botuje" tj grinda mobove siguran si da te niko nece ubiti od prolazecih pvp nastrojenih igraca.

Postoje 3 servera (Shura je evropski, ostala 2 su u US). Igra je trenutno open beta, ali nece biti char wipe-a nakon sto bude releasovana u full izdanju.

Svi playeri krecu kao ista klasa pa se na lvl 15 opredeljuju za jednu od 5 postojecih organizacija: Skysong (priest), Jadeon (fighter/mage), Vim (fighter/tenk), Lupin (nesto kao rogue/assasin), Modo (nesto izmedju warlocka i fightera).

Naravno slicno kao i u PW ovde postoji ogroman broj dodatnih dnevnih questova i raznih gluposti...

Nisam nesto preterano odusevljen, ali ako imate viska vremena, mogu reci da je igra negde rame uz rame sa PW tako da ako trazite alternativu za neki od izvikanih F2P MMORPG, probajte ovo...

X

Return to “Kompjuterske igre”