D&D online (skoro pa) potpuno free (Eberron svet)

Moderator: Moderators

opsidiannight
Чика Дринки

Re: D&D online (skoro pa) potpuno free (Eberron svet)

Post by opsidiannight »

El ima slatkih čupavih životinja i da li mogu da se maze?
Šalu na stranu, igra me je bruka zaintrigirala i rado bih rokao sa Vama ali avaj, nema ADSL-a ni za lek.
Nedo bog da mi treba internet pre ću da umrem no što će centrala da mi ga uvali.
Jbg.
"This time, next year, we'll be millionaires!"
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Koji tacno problem imas sa ADSL-om?
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

nema aslobodnih portova na centrali
ortak iz susednog ulaza čeka od početka februara, eeeee 8 MESECI
POZDRAV IZ ZEMLJE SVRBIGA
"This time, next year, we'll be millionaires!"
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Saljem ti PM...
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

Momo, to je zato sto ti nemas inteligenciju, wisdom i ostale cudne statististike koje se nalaze ispod "STR" polja i "To Hit - Damage" polja :)
kao sto vec rekoh, pojedina vrata zahtevaju visoku inteligenciju da se otvore, neka zahtevaju wisdom, ako nemas nekoga ko ima spot i disarm, vrlo verovatno neces naci skrivene delove dungeona, charisma ti donosi bonus interakcije prilikom uzimanja samog kvesta, a i utice na to da neprijatelj napadne nekog drugog a ne tebe (takozvani aggro), itd. Istina, nema kvesta koji resis samo interakcijom, svaki zahteva dungeon crawl, ali sa koliko xp ces izaci iz dungeona, e to vec mnogo zavisi od grupe i statova
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
Xardas

Post by Xardas »

Keledar Ironhammer, dwarf cleric lvl 3 je baja ! :D

Presao je sve dungeone na Korthos isle a nekoliko njih i na elite tezini (ukljucujuci i poslednji i to nekoliko puta :D ). Sta cu, kad sam obecao drugaru da necu da idem dalje bez njega, pa ga cekam da zajedno krenemo u stormreach.

Jedini problem mi je sto ne mogu da koristim onaj ddo store iz nekog cudnog razloga. Naime kad otvorim taj prozor ingame, dobijem samo okvir i pozadinu koja je crna, a unutra se pojavi na kratko onaj simbol kao da ucitava/refreshuje, ali zatim nishta. Ostaje crno sve cak i nakon udaranja "home" nekoliko puta. Kontam da mozda moze biti povezano sa browserom nesto jer ipak on otvara neku stranicu ili tako nesto...jel ima neko iskustva sa ovim?

X
Omiljeni latinski citat : "Perikur acdatis eneus mrdi!"
:)
Error021

Post by Error021 »

Ljudi pomagajte, ili sam ja lud ili glup ali ja i dallje nemogu nikako da se registrujem. Sve zivo sto sam nasao na netu sam probao ali nece. Pomagajte da ne izludim ako vec nisam!!!!
rodjov

Post by rodjov »

Svaka cast ljudi ! Uradio sam akaunt po vasem uputstvu ( Joggi ) . Za jedan dan sam dobio key i vec igram. Za sada sam u selu na ostrvu.
Napravio sam dva lika : Rodjaklerik i Rodja Nenadjebivi ( ovaj drugi je elementalist ).
Kako da stupim u kontak sa ostalima koji govore srpsko-hrvatski?
Mikrofon imam!

Return to “Kompjuterske igre”