Trazim protivnika.

Sve vezano za ovaj board game.

Moderator: Moderators

Rover

Re: Trazim protivnika.

Post by Rover »

shilja i ja smo se nashli bili u nedelju, al avaj...
probacjemo da nadjemo neki dan da odigramo tokom nedelje, ali ako ne uspemo, dal je ok da igramo posle praznika?
"I like my women like i like my cannons: Big, Loud and full of fire"
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Uredu je i posle praznika, ali pokusajte.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Shunka
Jožin z bažin

Post by Shunka »

Ja i Antic smo imali iskrenu i casnu nameru da igramo danas. Poljubili smo vrata...
Dawngreeter wrote:ima i toga
rekurzivno glupilo
90% svega je sranje, a to ukljucuje i preostalih 10%
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Znam, hteli su Iguman i Luka isto. Ja zaista nisam mogao da dodjem.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Svemirski mega okršaj u četvrtak oko pola šest, Nole Seksoman protiv Čike.

Samo pesma, šljivovica ljuta i pokoja kruta.

http://www.youtube.com/watch?v=YcRP3c0bGBw
"This time, next year, we'll be millionaires!"
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

9.kolo pocinje od 1.1. do 21.1.:

Boca vs Antic
Rista vs Beta
Milan vs Sutic
Damjan vs Steva
Shilja vs Slovic
Nemanja vs Luka
Shunka vs Dule Ljiga
Ota vs Iguman

Ne odigrane utakmice 8.kola:

Shilja vs Damjan
Shutic vs Rista
Luka vs Iguman
Molio bih gore navedene igrace da odigraju ove utakmice sto pre!

Hvala svima i sve najbolje u novoj godini!!!

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Shiljo, Damjane ima li sanse za ovaj bb mec?

"Yes...yes."

shilja

Post by shilja »

Evo u nedelju, ako radite.
"There are times when destiny calls forth a people and demands an action. Now is the time. We are the people. This is our action. Charge!"
"Sanity? Worthless things like that, I would not have as long as I can remember."
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Ko danas nije gledao utakmicu, ne zna sta je propustio. Kakvi rolovi, kakve ludorije, KOLIKO GOLOVA :D

6:4 za mene protiv antica :)
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

shilja wrote:Evo u nedelju, ako radite.
Naravno da radimo.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

9.kolo

Boca vs Antic 6:4
Rista vs Beta
Milan vs Sutic
Damjan vs Steva
Shilja vs Slovic
Nemanja vs Luka
Shunka vs Dule Ljiga
Ota vs Iguman

Zbog novogodisnjih praznika 9.kolo produzeno je do 28.01.

"Yes...yes."

shilja

Post by shilja »

Slovicu, ocemo mi nesto za ovaj vikend?
"There are times when destiny calls forth a people and demands an action. Now is the time. We are the people. This is our action. Charge!"
"Sanity? Worthless things like that, I would not have as long as I can remember."
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Mogu u subotu oko 5-6?
shilja

Post by shilja »

Uf, taj period u subotu mi bas neodgovara. Ili negde od 12-13 ili u nedelju.
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Nedelja 5-6?
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Rista vs Beta
Damjan vs Steva
Shilja vs Slovic
Ota vs Iguman

"Yes...yes."

Rover

Post by Rover »

Steva i ja igramo u ponedeljak
"I like my women like i like my cannons: Big, Loud and full of fire"
shilja

Post by shilja »

Ok. Nedelja 5-6. Neka bude blize 5
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Važi, nedelja bliže pet i neka najbolji bosanac pobedi!
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Nadam se da je sledece kolo pocelo. Suticu, kada si slobodan?
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Steva vs Ota
Antic vs Shilja
Beta vs Nemanja
Sutic vs Boca
Luka vs Rista
Dule Ljiga vs Milan
Shunka vs Damjan
Slovic vs Iguman

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

10.kolo zavrsava se 12.02.

Steva vs Ota
Antic vs Shilja
Beta vs Nemanja
Sutic vs Boca
Luka vs Rista
Dule Ljiga vs Milan
Shunka vs Damjan
Slovic vs Iguman

"Yes...yes."

Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Ajmo ponovo - suticu, kada si slobodan?
Knight

Post by Knight »

Davajte Otin telefon molicu lepo. :)
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

ponedeljak oko tri?
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Ok, moze. Vidimo se tada.
Ota

Post by Ota »

Knight wrote:Davajte Otin telefon molicu lepo. :)
Tu sam ja - pisi kada ti odgovara, meni je najbolja Subota oko podneva, ali ti pisi kada je tebi najbolje.
Djenrale uzalud te traze,
cuvaju te sve bozije straze.
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

''Igumane, pitaj Taru, da li pamti ljubav staru''? Kad ćemo rokati pravovjerno Igumane kuko stara?
Ota

Post by Ota »

Ota wrote:
Knight wrote:Davajte Otin telefon molicu lepo. :)
Tu sam ja - pisi kada ti odgovara, meni je najbolja Subota oko podneva, ali ti pisi kada je tebi najbolje.
Za svaki slucaj samo da javim da danas ne dolazim - zavejan sam preko reke. :D
Knight

Post by Knight »

danas smo svi zavejani :)
Ja mogu sutra(u nedelju) kadgod, samo da zavrsimo do sedam. Ako nemas vremena nije frka nikakva, mogu i u toku nedelje bilo koji dan posle pet.
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

ja protiv sutica, 5:4 u TD-u, 0:4 u casualties. Wood elfovima izgleda ne treba ni mighty blow ni claw, samo mrko pogledaju pacove i isti se saplicu o sopstvene repove.
Ota

Post by Ota »

Stevo, da li ti je OK sutra (Subota) oko podneva, odgovara mi i Nedelja u isto vreme - pa samo mi java kada ti mozes.
Knight

Post by Knight »

Drugar, meni subota odgovara sasvim, vidimo se sutra ;)
Ota

Post by Ota »

Vidimo se u podne!
Millenium

Post by Millenium »

Herr Shiljo obracam vam se putem javnih funk media da vidim da li mozemo naci neki termin do odigramo nasu tekmu posto su moji Pm i telefonski napori da kontaktiram vas HQ ostali bez rezultata ako niste pali u ruke mrskih dusmana posaljite mi reply o situaciji sa nasim malim susretom sa krvavom loptom Y.T. Herr Antic :)
Goal i have no goal Fraulein i just want eternal war "Major Montana Max"

"Après moi, le déluge"
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Nikako da se uklopimo Iguma i ja, valjda ćemo sutra, konačno da ''lomimo pogaču''.
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

dokle je bre ovo stiglo?
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

11.kolo

Antic vs Steva
Beta vs Shunka
Sutic vs Nemanja
Ota vs Shilja
Milan vs Slovic 1:2
Damjan vs Iguman

"Yes...yes."

Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

A mene i luku si zaboravio? :P Luka, kada mozes partiju?
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Nisam, jos nisu igrali on i Rista.

"Yes...yes."

Return to “Blood Bowl”