Trazim protivnika.

Sve vezano za ovaj board game.

Moderator: Moderators

shilja

Re: Trazim protivnika.

Post by shilja »

Strasno. Cim mi misuju obe zenske ork oce da se juri po livadi. Pa sta da sad posten elf misli o orkovima :mrgreen:
"There are times when destiny calls forth a people and demands an action. Now is the time. We are the people. This is our action. Charge!"
"Sanity? Worthless things like that, I would not have as long as I can remember."
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Pa posten elaf gde to ima :roll: :twisted:
Josef Quartjin (Enemy Within):

"Zbogom Wittgendorf-e na k...c te nabijem" Sommerzeit 13. 2512.
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Cekam nekog od vas u finalu italijanska skola fudbala je uradila svoje umro je elaf S4 ovo mi je 3 ili 4 igrac kome je napredovala snaga i da je umro protiv mene :twisted:

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Svaka cast debeljko :applause: :applause: :applause:
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Pendargon
Moderator bez portfelja
Location: Between Heaven and Hell... In Heaven they don't want me, but the Devil doesn't want a competition

Post by Pendargon »

Bravo kirganeee :-)
Hocu pivo jer sam sredio da jedan wardancer ne igra :-)
ImageImageImageImageImage
Dexter

Post by Dexter »

Krigane ubico mladih talenata! :twisted: Daj da te posaljemo na Zvezde Granda da ih likvidiras! :twisted:
"Jebes ti Cak Norisa kad Jelena Karleusa spava a budna je sasvim!" - Hitler

"On the first day, Man created the machine in his own image." - Library keeper, Animatrix
orome pancevo

Post by orome pancevo »

Pendargon wrote:Bravo kirganeee :-)
Hocu pivo jer sam sredio da jedan wardancer ne igra :-)
Ne bi mi pomoglo ni jos 7 wardancera...kada je vodio kejdz od 8 kratkonogih oko ranera sa loptom(nemam gde da skocim jelte).Tu sam i pogresio,za hendikep sam uzeo Zordela mesto wizarda,pa onda ne bi mogao da tako pravi kejdz...
U svakom slucaju,morala je da me proda kocka jednom,a svi znate kako me je dosad isla! :twisted:
Kako je inace izgledala utakmica
Ja pvi napadam,kirgan baca riot,prodje 5 poteza.Dobro...moj prvi potez,blic ostanem u mestu...catcher Ag5 prodje kroz patuljke padne go for it,reroll 1.Turn over.Onda kirgan bije malo...turnover...ja pick up ball...1 reroll 1...kirgan igra go for 1,posle 2 lobanje...idemo dalje! :D ,moj 8. pick up 1 re roll 1...onda kirgan bije :D .
Drugo poluvreme,kirgan napravi kejdz...zaboravi da stavi 11 igraca na teren,taj je usao u drugom krugu sa sredine table...onda iz par pokusaja se mucim da mu razbijem kejdz ne ide.I tada kobni momenat resim da u toj gunguli ispratim sa S4 ne bih li poremetio nesto i napravio rupu...naravno umro je iz prvog udarca :D (apotekar je ostao nem i nastavio da gleda ocekujuci nesto gore).
I taman kada se to desilo napravi se rupa wardancer skace!!! 2...re rollllll 1 :D .Da je barem poginuo...i tako od mojih11 krugova 8-9 se zavrsilo turn overom,kiragan je pretio da odrzi korak ali se popravio kasnije.
Sve u svemu zacin C...
audaces fortuna iuvat
Shunka wrote:Upravo sam se setio da sam ja mod ovde!
Aman bre ljudi ne preterujte u zajebavanju coveka!
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Eto sad nemam izbagovan tim pa da vidimo oce li mi doci druga titula jordel je nezgodan izbor al bez drveta izgleda da ne radi :roll: :twisted:

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

1. Dobrivoje vs Dule Kosanovic 4:1 (3:1)cas
2. Deda vs Milos Rancic 1:2 (0:3)cas
3. Shilja vs Rista 4:0 (0:3)cas
4. Kirgan vs Homer 2:1 (3:0)cas

Dobrivoje vs Kirgan 0:1 (0:5)cas
Rancic vs Shilja 1:3 (2:1)cas

Finale: Kirgan vs Shilja Utorak 13h
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
shilja

Post by shilja »

Daklem, neka mi se Rancic javi da bi se dogovorili gde i kada. :wink:
"There are times when destiny calls forth a people and demands an action. Now is the time. We are the people. This is our action. Charge!"
"Sanity? Worthless things like that, I would not have as long as I can remember."
shilja

Post by shilja »

Na kraju sam se nekako izborio i sa drugim Orkovima. Posle duze sahovske partije 3:1 za mracne vilenjake. 1:2 u batinama, s tim sto je moja bila veca :mrgreen: Zaboravio sam da upisem da je Assassin (koji je bio BH posle prva tri poteza) dobio mvp, ali to nista ne menja sto se tice rejtinga tima.
Finale ce valjda da bude u utorak oko 12-13h, pa ko voli nek izvoli. Osim ako se ne pomeri za neku kafanu u neko normalno vreme :mrgreen:
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Bice veseo utorak za nekoga a sad za koga videt cemo vec :roll: 8) :twisted:

shilja

Post by shilja »

Pa posle dosta prodavanja od strena kockica, poneke srece, ja sam se uspesno postavio za sampiona pete lige pobedivsi Kirgana 3:1 (0:1 u cas). Ovo zadnje dosta govori. I pored nigglinga koje sam imao, Kirgan je sakom i kapom delio keceve i dvojke. (a bilo je i 2xdouble skull sa njegove strane, mada sam ih i ja bacao ali srecom odvojeno).
Pendargon
Moderator bez portfelja
Location: Between Heaven and Hell... In Heaven they don't want me, but the Devil doesn't want a competition

Post by Pendargon »

Cestitam Siljo! :-)
PeraNekron

Post by PeraNekron »

:applause: :applause: Bravo, Siljo! Kocka je vocka cudnovata..... :lol:
Mind Uploader wrote:... Kazem ja da je Pera isti Darth Vader, samo bez te moralne dubine...
Hypodermic wrote:Da nije robotech-a ne bih bio ovakakv kakav jesam!
Giga wrote:Realno, sasvim je logicno da mogu bez problema da ih bace sa par stotina metara i da budu prilicno sigurni da tom land raideru nece biti nista
igor wrote:jako je tesko uzimati puno poena jer se igra po knjizi.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Bravo Shiljo!!! :applause: :applause: :applause:

"Yes...yes."

orome pancevo

Post by orome pancevo »

:applause:
audaces fortuna iuvat
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Čestitamo.
"This time, next year, we'll be millionaires!"
shilja

Post by shilja »

Fala, fala. Znam da bi finale bilo bolje uz neko pecenje a pobednik pije na eks kriglu piva, ali sad sta je tu je. :mrgreen:
Napokon, posle par sezona i kuloarskih prica o "nekim utakmicama" da se i ja okitim pobednickim peharom. \:D/

Jedino nismo bacali za pare, te ja nisam oduzimao za tim rejting posto Kirgan nije bio siguran dali se dobija neka konstantna cifra za ucesce u finale ili se samo baca kockica.

P.S. BitchElfica snage 4 je fasovala Niggling 52, ali posto je to vec imala, a pominjalo se da se brisu svi miss-evi na kraju lige nisam joj to upisao. Nije poginula ko ostali Elfovi snage 4 protiv Kirgana, ali tradicija je donekle nastavljena ;)
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Sta reci puno nesrece sa moje strane cestitam jos jednom a ja cu da se potrudim da zaboravim ovu tekmu :roll: :evil:

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Pocela je VI sezona, evo parova 1. kola:

I grupa

1.kolo

Iguman vs Vladimir
Antic vs Rista
Homer vs Milan 2:1p
Stole vs Boca
Shumka vs Dobrivoje
Damjan vs Rancic 1:0

II grupa

1.kolo

Djura vs Shilja 2:1
Curlin vs Luka
Dule K. vs Ljiga
Slovic vs Kirgan 1:2p
Pera vs Beta 2:0
Nemanja vs Mrx

"Yes...yes."

Nindza

Post by Nindza »

Jel moze damjanov broj?
Rover

Post by Rover »

kad tebi odgovara?? oko podneva na primer
"I like my women like i like my cannons: Big, Loud and full of fire"
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Da li moze Mrxov broj..?
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

063/858-58-76 Mrdjan

"Yes...yes."

Nindza

Post by Nindza »

Damjan (necromantic) vs Rancic (orc) 1-0; 2-0 (cas)
2 black orka misuju sledecu tekmu
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Kirgan i ja širimo kulturu, gorovo sigurno u sredu oko četiri.
orome pancevo

Post by orome pancevo »

Moze Sunkin br?
audaces fortuna iuvat
shilja

Post by shilja »

Ja i Djura bi trebali da igramo Sutra od 14.
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Širila se kultura, Kirgan je utepao dva Albanca na mrtvo ime i zasluženo pobedio.
orome pancevo

Post by orome pancevo »

orome pancevo wrote:Moze Sunkin br?
audaces fortuna iuvat
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Tvrda tekma do samog kraja siptari bi preziveli da nije bilo produzetaka al zamalo da nasa porno zvezda presudi sebi u zadnjem potezu protiv slayera ja da nepoverujem mada pocetak nije mnogo obecavao :twisted:

Pendargon
Moderator bez portfelja

Post by Pendargon »

meni se ljiga ne javlja ni posle dva sms-a? da nije menjao telefon? jel ima neko neki vise up-to-date mobilni?
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

064/959-63-05

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

orome pancevo wrote:
orome pancevo wrote:Moze Sunkin br?
064/184-33-77

"Yes...yes."

Pendargon
Moderator bez portfelja

Post by Pendargon »

dule i ja u subotu u podne
shilja

Post by shilja »

Djura i Ja odigrali. 2:1 u TD (za njega) i 1:1 u Cas. Taj jedini cas na mojoj strani napravio skeleton koji je na kraju dobio MVP i Block. Baja :mrgreen:
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Stole vs Ja: 3:2 u TD 2:1 u cas.

Isecak iz utakmice:
stole baca roll sa ogre-om u poslednjem krugu prvog poluvremena. Ogre ne uradi nista, stole odluci da potrosi reroll da ovaj ipak pokusa ponovo.Ogre ipak ne uradi nista.Stole uzima da udari sa drugim igracom i baca kockice...
Beta (dok kockice lete kroz vazduh) - Pa dobro, nije da ce ti taj reroll... (Kockice padaju na sto, bez kotrljanja.... double skull.) trebati... 8O 8O

Veoma zanimljiva i fun partija.
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
orome pancevo

Post by orome pancevo »

Rancicu,jel ti odgovara u sredu oko 3?
audaces fortuna iuvat
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Koje su danas bile sumanute partije :roll: :lol: :twisted:

Return to “Blood Bowl”