Luka_Pancevo

Post by Luka_Pancevo »

hteo da editujem pa citirao

=obrisati=

me mrzi i da editujem brishi sve
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Megabaja wrote:Nemojte biti indijanci, obojica. :roll:
Imao bih svasta da vam odgovorim, ali cu poslusati nekoga ko je ispao pametniji od mene ;)... ni ovo ne bih napisao, nego poznavajuci to kako sam do sada reagovao, reko' ajd' da se ne zabrinete sta je sa mojim zdravljem 8)
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
bojan
WH rulesmaster

Post by bojan »

Lock, lock, lock...

A za sve zalbe u vezi reklamiranja obratite se Vladi (Stalker)...
CYNIC, n.
A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

bojan wrote:Lock, lock, lock...

A za sve zalbe u vezi reklamiranja obratite se Vladi (Stalker)...
Ma daj Beta oladi se bre ;) ... sto bi lokovali celu temu kad mogu da obrisu poslednjih par poruka, i kao sto kazes za sve probleme da se obrate Stalkeru ;)...
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
srebrni vitez

Post by srebrni vitez »

Са теме Pirates at the Ocean's Edge, за сада једина порука:
FGSerbia wrote:Pirates at the Oceans Edge and more Pirates of the Mysterious Islands in Cumic from Thursday.
Cheers,
Rick
"Пoкa цapь Hикoлaй вoйнy вoeвaл,
Pacпутин eму жeну пoeбaл!"
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Bojim se da masimo temu, ali ok... za to je tu Vlado da isrpavi greske ;)... anyway, svi klubovi su koristili teme vezane za sebe... neki cak imaju i posebnu temu na forumu za ono cime se bave, tako da zaista ne vidim u cemu je problem??? Istina je da sam pogresio, pregledao sam ceo forum i vidim da je imao ad-msg-e na raznim podfurumima koje neke pratim neke ne (pirates generalno ne pratim npr.... osim kada bas nemam sta da radim na poslu pa gledam ceo forum), ali nije da je jedini... Ja se secam da dok sam radio za Saleta da je bilo reklama i na WH i na 40k i blood bowl i na marketu itd.... Grifon ima confrontation temu koja se prakticno tice samo njihovog kluba (barem koliko ja znam nigde drugde se i ne igra confrontation od klubova u BG). Ne vidim u cemu je problem da neko ko nov dodje ima ista prava kao i ostali??? Osim u tome sto je lik skroz OK i ima normalne ne-monopolisticke cene???

edit: da se odmah razumemo, nemam nikakvu materijalnu ili bilo kakvu drugu podrsku za ovu pricu...

Glory to Arstotzka!
sto mu gromova

Post by sto mu gromova »

potpuno se slazem sa dzonom vejnom 8) , sa svim shto je rekao (na ovoj temi 8) ). chovek ne spamuje i nije "agresivan" po pitanju reklamiranja, ako se to moze nazvati reklamiranje. a i koliko vidim, ljudi se interesuju, pitaju i zashto da im ne odgovori.

p.s. koliko sam ja uspeo da primetim, ima vishe nego korektne cene svega. (300 din. buster brodica, npr.)

stalkeru mislim da bi trebalo obrisati nekoliko poslednjih postova.
pozdrav.
stalker
High Seas Commander
High Seas Commander

Post by stalker »

prihavatam da obrissem nekoliko postova , od ponedeljaka kad budem mogao vise da pregledam...... a do tada vas molim da se kao razumni ljudi da ne kazem hobisiti malo uzdrzite od prozivanja jedni drugih
Bolje missat vino nego beton! - mudrost jednog neznanog dalmtinskog strucnjaka
Rover

Re: PIRATES! ili ti od miloste papirni brodici

Post by Rover »

da li je mogucje staviti vishe istih specijalnih blaga??
"I like my women like i like my cannons: Big, Loud and full of fire"
Homer

Re: PIRATES! ili ti od miloste papirni brodici

Post by Homer »

Ne, od strane istog igraca. Samo jedno specijalno blago moze biti stavljeno medju blaga jednog igraca. Ni sam ovo nisam znao do skora, ali mi je Vlada skernuo paznju.

Return to “Star Wars i Pirates”