Custom Conteptor Dreadnought

Naučite da fino ofarbate svoje figurice ili da napravite deo terena za Warhammer.

Moderators: Shunka, bojan

Dark Angels

Custom Conteptor Dreadnought

Post by Dark Angels »

Poz,
red je da vam predstavim coveka iz Hrvatske koj pravi custom build modele. Evo ja sam od njega narucio Conteptor Dreadnought-a i skroz sam zadovoljan modelom. Sve je kako sam pozeleo. Od naoruzanja do baze. Paint je moj deo. Fire Warrior je tu da umre...ovaj khm... radi poredjenja velicine. :D Sve rokove je ispostovao, takodje lepo spakovao i poslao model.

Hrvoje Gumbas: https://www.facebook.com/WelcomeToTizca (covek zaduzen za sklapanje ovog modela)
Takodje sve od Marmot's Workshop-a: https://www.facebook.com/MarmotsWorkshop

Dzon Vejn

Re: Custom Conteptor Dreadnought

Post by Dzon Vejn »

Meni ovo deluje kao igracka iz kinder jajeta. To je moj licni utisak. Mislim, evo poredjenja radi:

ImageImage
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
igor
Mental midžit

Post by igor »

Nenade citaj :D
Evo ti sta je lik kopirao http://www.forgeworld.co.uk/Warhammer-4 ... _BODY.html
I uradio je dobar posao.
E sada je pitanje koliko je to platio, posto posto isti kosta 30$ sa dva oruzja po izboru da stigne postom u srbiju...iz kine :)
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Jes', ovako malo manje izgleda kao igracka iz kinder jajeta :D. Ali i dalje mi ostaje misterija zasto bi neko zeleo da ima kinder jaje umesto lepe dreadnought figure (sto je moj licni problem...).
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
igor
Mental midžit

Post by igor »

:)
Meni se npr ne svidja kako izgleda obican dread.
I ja planiram uzeti 3-6 ovih FW modela, jednostavno mi se mnogo vise svidjaju :)
PeraNekron

Post by PeraNekron »

Eh, kad bi lojalisticki psi...ovaj...marinci imali nesto ovako. :D

http://www.forgeworld.co.uk/Warhammer-4 ... NGINE.html

On topic : sasvim fina replika Contemptor pattern dreke. Samo me interesuje razlika u ceni.
Mind Uploader wrote:... Kazem ja da je Pera isti Darth Vader, samo bez te moralne dubine...
Hypodermic wrote:Da nije robotech-a ne bih bio ovakakv kakav jesam!
Giga wrote:Realno, sasvim je logicno da mogu bez problema da ih bace sa par stotina metara i da budu prilicno sigurni da tom land raideru nece biti nista
igor wrote:jako je tesko uzimati puno poena jer se igra po knjizi.
igor
Mental midžit

Post by igor »

3 za 50 :D
Ne vredi narucivati 1 komad, mala je razlika u ceni :)
Black Scorpion

Post by Black Scorpion »

igor wrote: E sada je pitanje koliko je to platio, posto posto isti kosta 30$ sa dva oruzja po izboru da stigne postom u srbiju...iz kine :)
igor wrote:
Ak mi neko moze nabaviti 3 ova sa FW-a za 50 dolara, uzimam odmah i jos dam gajbu piva!

Lepo je sanjat druze moj, al treba imat na pameti da su snovi ipak samo snovi... i ne se smarat s njima ovako javno :twisted:
igor
Mental midžit

Post by igor »

Black Scorpion wrote:
igor wrote: E sada je pitanje koliko je to platio, posto posto isti kosta 30$ sa dva oruzja po izboru da stigne postom u srbiju...iz kine :)
igor wrote:

Ak mi neko moze nabaviti 3 ova sa FW-a za 50 dolara, uzimam odmah i jos dam gajbu piva!

Lepo je sanjat druze moj, al treba imat na pameti da su snovi ipak samo snovi... i ne se smarat s njima ovako javno :twisted:
Za prvi model:

Evo ti ovako:

Ovo ti je najlakse odes ovde: http://www.aliexpress.com/store/product ... 33571.html
Dodas na to oruzja po zelji. Dva orzuja su jos 10 $ + sam model 20$. Sve zajedno 30$ + moja greska i shiping izadje oko 10 da kazemo. 40$ sve ukupno.
Mozes sam platiti preko kreditne, ne treba ti paypal.
Proveren sajt, googlaj forume i videces.

Drugi model:

http://item.taobao.com/item.htm?spm=a23 ... 9255408995

3 komada 300juana +30 za shiping unutar kine. =330juana. 40eura je to.
Provizija Posrednika koji ima zvanicnu firmu, feedback, paypal je 5$ (lik je Hrvat, radi tamo vec 15 godina, ima svoju firmu). - ovde moras preko posrednika tj "agenta" jer je to china only webstore.
Lik sa kojim sve pricam preko skypa i koji mi salje 3 stormraven gunshipa za 1/2 cene. (upravo se to sada preko skypa dogovaram)
CHINA air mail je oko 5$ na sve ovo (delovi od rezina, tj kopija orignala - tezina je mala, paket mali.)
Dolazimo na cenu od 40eura figure (i shiping unutar kine) +5$ provizija navavljaca +5$ shiping + na sve to jos oko 1.5$ provizije paypal.
Nesto malo preko 60$..
Mislio sam da je oko 50, ali vidim nema trenutno jeftiniji ti modeli.

Return to “Kreativna sekcija”