tale of X gamers po naski

Naučite da fino ofarbate svoje figurice ili da napravite deo terena za Warhammer.

Moderators: Shunka, bojan

joggy
Hronos
Hronos

tale of X gamers po naski

Post by joggy »

Inspirisan clancima u white dwarfu i kasnije posebnom izdanju "A Tale of 4 Gamers", vec duze vreme razmisljam da tako nesto predlozim i ovde. Za neupucene radi se o sledecem: nekoliko igraca (4 u slucaju white dwarfa) krenu da skupljaju armiju. Svi pocinju sa 500 poena (i za 40k i za wh), a onda dodaju po 250 poena svakog meseca (malo vise za wh) ili nekih 50 funti otprilike. Fora je da imas mesec dana da potpuno ofarbas te figure (prvi mesec malo vise posto ipak treba imati neki start), da ih baseujes i spremis za igru. Onda se ti igraci sastanu jednom mesecno i odigraju po neku partiju sa armijama koji svaki mesec sve vise rastu.
Poenta svega je da armije koje skupljamo postanu ofarbane i da imaju jos nesto osim "best choice" izbora. Znaci lepi modeli prvenstveno, ne power play.
Naravno, posto mnogi od nas imaju gomilu neofarbanih figura kod sebe (ja posebno), ne bi bilo potrebno obavezno "kupiti" figure, nego ubacivati po malo neofarbanih svakog meseca kako bi se stvarila dinamika farbanja. Naravno ako neko ima vec ofarbano sve a zeli da se na ovaj nacin zabavlja i on je dobrodosao.

Ja u svakom slucaju (makar i sam) krecem sa ovim projektom 1. juna. Napredak ce biti uslikan, kao i partije koje cu igrati (ako ne bude jos ljudi zainteresovanih, igracu sa random protivnicima). Dakle ako jos neko ima neofarbane figure, zeli da pocne novu armiju, ili zeli samo da se igra neka se javi do tada i spremi prvih 500 poena :). Prve partije bi se dakle igrale oko 1. jula, po pravilima recimo onog mini turnira od 500 poena koji je bio u zmaju. Warhammer 40k je u pitanju za pocetak, ako bude islo kako treba razmislicu i o paralelnom ubacivanju wh u sve to
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
Dorian

Re: tale of X gamers po naski

Post by Dorian »

Ja sam za!
Tempo je dobar, a svakako bi mi dobro dosla dodatna motivacija za dovrsavanje jos pokoje armije.
"More than any time in history mankind faces a crossroads. One path leads to despair and utter hopelessness, the other to total extinction. Let us pray that we have the wisdom to choose correctly."

Woody Allen

---
http://dorianm.deviantart.com/
milosh

Post by milosh »

Sjajna ideja. Ja imam skavene koje sam pokupovao pre 2 godine i do sada nista nisam ofarbao. Ovo bi mi bio odlican podstrek da ih zafarbam (ako pocne fantasy deo). Sto se tice 40k tu uvek mogu da farbam orkove tako da count me in.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

+1. Sad nas je barem ko u White Dwarfu, dakle mozda budemo i bolji od njih :D.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

kao sto se vidi ja sam vec malo unapred krenuo sa farbanjem :)

dakle mojih 500 poena za ovaj mesec ce biti:
librarian
jedinica obicnih bajkera (3 komada, 1 sa plazmom)
jedinica knight bajkera (3 komada, jedan sa grenade launcherom)
jedinica marinaca (plasma gun, plasma cannon, i sarge plasma pistolj)
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
Ota

Post by Ota »

Sada videh da mogu i ofarbani modeli da se koriste, tako da bi ja ucestvovao sa Chaos Marincima, uskoro saljem prve slike.
Djenrale uzalud te traze,
cuvaju te sve bozije straze.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

I ja se pridruzujem sa necronima. \:D/
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

:applause: \:D/ posto je i mali luka rekao da ce i on ucestvovati to je sada vec tale of 7 gamers :)
igor
Mental midžit

Post by igor »

Sutra stizu jos 2 riptide, 5 boradside... Racunajte i na mene. :)
A i taman da me nesto natera da ofarbam ethereal-a i fire warriore za 500p armiju. :)
milosh

Post by milosh »

Moj plan za ovaj mesec je:
warboss on foot - 105 poena
30 shoota boyza, Nob, PK - 220 poena
5 tankbustass + 2 bomb squiga - 95 poena

znam da je sve ovo nesto manje od 500 poena ali i ako ovo uspem da ofarbam bice veliki uspeh, a za igru bih dopunio jos nekim vec ofarbanim modelima ako nemate nista protiv :)
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Plan je:
Chaos lord, mark of nurgle, pair of lightning claws, sigil of corruption, veteran, warlord.
8 nurgleovaca, veterani, 2 plazme, champion ima power fist
5 khornovaca veterana, sampion ima chainaxe
total 500 poena
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
igor
Mental midžit

Post by igor »

Plan je:
40 krutova
12 fire warriora
1 Ethereal
to sve izadje sa upgrade oko 500p
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Svi planirani ce biti barem trobojni ;). Nurglovci su skoro skroz gotovi (mislim da mi fali samo 1 ink i postolje).

Khorneovci ce sigurno biti trobojni, a mozda i full (verujem ovo drugo pre). Fale im i postolja.

Sta nakon toga? Kako se igramo, sta dalje, itd.?

Glory to Arstotzka!
milosh

Post by milosh »

Ja sam završio bosa, dvojicu tankbustasa a 30 shoota boyza je u fazi farbanja. Mislim da neću postići predvidjeni plan ali dobro je da sam bar krenuo sa farbanjem :)
Dellamorte

Post by Dellamorte »

e ljudi moji ubacujem se i ja :)

libi
10 dc-a
i DC dreka ;) to je oko 500 pts
------------------------------
ako jos nesto dodatno odradim kacim :D posto imam jos dreka,krabula,termose i devastatore :D
..we have purpose
-----------------------
ako pobedish u olimpijadi za retardirane ,to ne menja cinjenicu da si i dalje... :commisar:
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

ubaci se na pravi nacin :)
500 poena je trebalo da se ofarba do 1. jula. Imas cak i battle report u wh40k sekciji od mene za ovaj mesec (nadam se da ce biti jos neki).

Bilo bi lepo kad bi za 1 avgust spremio 750 poena

isto, za 500 poena je bila ideja da se igra po pravilima combat patrol, te dreka bi imao previse armora, ali za 750 moze :wink:
Dellamorte

Post by Dellamorte »

videh videh :D i taj btrp me inspirisao a i priliv figura.. :D stigurno cu 750 ofarbati do provog :D
btw stvarno svaka cast i na figurama i na raportu :D
cim obojim figure mozemo i partiju :D
..we have purpose
-----------------------
ako pobedish u olimpijadi za retardirane ,to ne menja cinjenicu da si i dalje... :commisar:
Dellamorte

Post by Dellamorte »

e juce i danas bojih i obojih :D

HQ:Libi combi-plasma 110pts
Troops:DC x 10,one PF,one TH,8 Bolters 255
Troops:DC Dreadnought flamer 135
total 500
-------------------------------------------------------------------------------------------

i jos 250 pts ( za do Avgusta)

Troops:DC Dreadnought flamer 135
Heavy:Dreadnought, Assault cannon 115

sve ukupno 750 pts

..we have purpose
-----------------------

Return to “Kreativna sekcija”