Pish Posh Studio - Galerija [ Infinity / 40k ]

Naučite da fino ofarbate svoje figurice ili da napravite deo terena za Warhammer.

Moderators: Shunka, bojan

Pish Posh Studio

Pish Posh Studio - Galerija [ Infinity / 40k ]

Post by Pish Posh Studio »

Galerija:
Imperial Guard/ Leman Russ
Imperial Guard/ Manticora
Tyranids/ Gaunts
Lizardman/ Saurus Oldblood
Sister of Battle/ Cosplay
Last edited by Pish Posh Studio on Tue Feb 11, 2014 11:57 pm, edited 4 times in total.
Pish Posh Studio

Re: Pish Posh Studio - Galerija

Eldars/ Shining spears
sto mu gromova

Post by sto mu gromova »

Izgledaju brutalno dobro.
Ako je u pitanju "Sample color scheme", najvise mi se svidja zeleno beli, najupadljivi je, ima najjaci "striking" efekat.
Mozda je trebalo da stavis odgovarajuce cikice na odgovarajuce bajkove, lepse bi se video kompletan efekat.
Dekoracija na haubama je cista perverzija :applause: .

Edit: Crvena linija koja razdvaja boje na bajku je lep detalj.
Pish Posh Studio

Hvala Zlajo. :)
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

:applause: :applause: :applause: :twisted:
Josef Quartjin (Enemy Within):

"Zbogom Wittgendorf-e na k...c te nabijem" Sommerzeit 13. 2512.
Pish Posh Studio

Space Marines Army

Vulkan He'stan single

Ultramarines Stormtalon
Dzon Vejn

Re: Pish Posh Studio - Galerija (Space Marines)

Post by Dzon Vejn »

Moram da priznam da su odlicni, cak iako su u pitanju "pogresni" marinci ;).
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
igor
Mental midžit

Post by igor »

Svaaka cast, super izgleda!!!
sto mu gromova

Post by sto mu gromova »

Video sam ih uzivo, i na slici kao i uzivo izgledaju odlicno. :applause:
teclis

Post by teclis »

Dzon Vejn wrote:Moram da priznam da su odlicni, cak iako su u pitanju "pogresni" marinci ;).
Zasto su pogresni? :?: :|

BTW odlicno izgleda, ja izbegavam zelenilo drechavost boje kad farbam, al ovo izgleda impresivno :applause:
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Pa zato sto nisu haoticki :D. Oni su jedini "PRAVI" marinci ;). A ovi su "pogresni".
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Olsianon

Post by Olsianon »

Sve je odlično ofarbano :applause:
teclis

Post by teclis »

Dzon Vejn wrote:Pa zato sto nisu haoticki :D. Oni su jedini "PRAVI" marinci ;). A ovi su "pogresni".
Zato i ne skupljam 40k, sheme bojenja i chapteri, pravila pravila kicmu mi savila :D
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Uvek mozes da osmislis svoj chapter ;).

Glory to Arstotzka!
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

naravno da su odlicno ofarbani. Jedino sto mi upada u oko je to da marinci na delovima koji se pomeraju (spajanje nogu sa trupom, laktovi, zglobovi) imaju samo crni undercoat (ili se bar tako cini na slikama). Mozda neki prelaz nekom bojom preko?
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
Pish Posh Studio

Hvala svima.
@joggy: Nije undercoat, ali jeste flat black, zato sto je musterija tako zahtevala.
Dark Angels

Post by Dark Angels »

Svaka cast! Ovo je sve super!
Pish Posh Studio

Troolbloods

Last edited by Pish Posh Studio on Sat Dec 28, 2013 1:39 am, edited 14 times in total.
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Post by Histericni Istoricar »

Joco mogla je da bolje slika ovog baju.
U jednog Bocu, mi verujemo!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Stvarno, uzivo izgleda znatno bolje sto se tice obojenosti.

Glory to Arstotzka!
Pish Posh Studio

Re: Pish Posh Studio - Galerija [Trollbloods]

Popravih sliku. Hvala na savetu.
Pish Posh Studio

Re: Pish Posh Studio - Galerija [Trollbloods]

Dzon Vejn

Re: Pish Posh Studio - Galerija [ Infinity / 40k ]

Post by Dzon Vejn »

Nema sta Joco, sve si bolji i bolji. Boletu necemo dozvoliti da koristi ove lepo ofarbane figure, jer se steka kao da je neki imperijalni gardista, a ne vuk :D.

Glory to Arstotzka!
Hertz

Post by Hertz »

Vrhunsko farbanje. Svaka cast
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Odlicna ti je Iguana! :twisted:
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."

Return to “Kreativna sekcija”