Vallejo Liquid Gold

Naučite da fino ofarbate svoje figurice ili da napravite deo terena za Warhammer.

Moderators: Shunka, bojan

Dark Angels

Vallejo Liquid Gold

Post by Dark Angels »

Poz,

u potrazi za dobrom metalik bojom, naisao sam na Vallejo metalik paletu boja na alkoholnoj bazi. Otisao sam u Papir Color u Golsvortijevoj (da da koristio sam google da vidim kako je ispravno ime ulice :D ), i pripazario dve nijanse zlatne: Vallejo Liquid Gold - Oro (Gold) i Oro Viejo (Old Gold).

Boje su nesto skuplje nego regularne akrilne, cena je 500 din. po bocici.

Dosao sam konacno kuci i isprobao kako to radi. I radi veoma dobro! Isprobao sam na parcetu plastike (ravna povrsina - movement tray parce), osusilo se vrlo brzo, sto je i logicno za boju na alkoholnoj bazi. Zatim sam isprobao ono sto mi je bilo bitno - kako se GW wash ponasa na toj ofarbanoj povrsini. Imao sam nedoumicu jer mi se na Air bojama (metalik) slabo zadrzava wash, u smislu kao kad se voda povlaci sa klot plastike (ako znate na sta mislim). Ovde tih problema nije bilo. Ofarbana (i suva naravno) povrsina lepo prima slojeve wash-a.

Za sad (a verujem da nece biti problema jer sam isprobao ono sta je meni bilo bitno) nema problema, i veoma sam zadovoljan kupovinom.

Naravno pored zlatnih koje sam ja uzeo za svoje Sigmarite ima i srebrnih nijansi.

Par stvari koje su bitne:
-NIKAKO NE MESATI SA VODOM! Cak i cetkica mora da bude suva. Cetkicu mozete ispirati vodom, ili sa alkoholom. Ali morate obratiti paznju da cetkica ne bude vlazna pri kontaktu sa bojom jer se desavaju cudne reakcije oksidacije. Meni se nije licno desilo, ALI svuda je napomenuto.
-Boju je najbolje koristiti sa paletom, jer time sprecavate susenje boje u boci.
-Razredjuje se alkoholom (ili izopropanolom).

BuyPainted Poljak je lepo objasnio sve ovo u svom YT snimku:
https://www.youtube.com/watch?v=NA9GiWjl51g

teclis

Re: Vallejo Liquid Gold

Post by teclis »

Odlicne boje srebrna recimo kida :)
Dark Angels

Post by Dark Angels »

Upravo ofarbao 7 Sigmarita (khm khm....Sigmarinaca, necemo brljati sa nazivima), sa Vallejo Likvidima u zlatno. Prezadovoljan sam. Moja iskrena preporuka ljudima koji farbaju vece povrsine u zlatno (metalik generalno jelte). Sipao sam na paletu i 6 Sigmarita sam stigao da ofarbam do konacnog susenja boje do tacke da ne bi trebalo vise da se maze dalje. Naravno nisam imao 100% alkohold da razmucujem inace bih sigurno jos najmanje 6 ofarbao. 7og (prvog na kome sam zapravo isprobao) sam i Washovao. Wash se savrseno zadrzava na povrsinama i usecima bez bilo kakvog problema.

Uglavnom: MUST BUY! :)
teclis

Post by teclis »

najbitnije je sto za razliku od drugih metalika koji su gumenasti kad se osushe, ovaj je crispy i najbolje sacuva teksturu figure ko da je prajmer
Dark Angels

Post by Dark Angels »

Da dodam da sam prilicno vrljavo mackao. Znaci nista nisam pazio, jednostavno sam razvlacio boju. Povrsina ko Airbrushem da sam radio. I sto ti kazes ko prajmer.

Druga stvar ne odlepljuju se cestice i ne zagadjuju wash! :)
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Moram da dodam da su dve nove GW zlatne iste kao i ove valjeho. Naravno jedina razlika je u ceni, GW su 600 din.
Isprobao sam ih juce na sigmarincima air brushom, boja je perfektna naročito na beli undercoat (naravno valjeho primjer)
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Dark Angels

Post by Dark Angels »

Ja sam se opredelio za cetkanje, jer kad sam zadnji put airbrushovao Iron Warriore, cistio sam srebrne sljokice dva dana po kuci.... :D

A ove nove GW su isto alkoholna baza ili?
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Izgleda da jesu.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."

Return to “Kreativna sekcija”