Paint shaker kuglice

Naučite da fino ofarbate svoje figurice ili da napravite deo terena za Warhammer.

Moderators: Shunka, bojan

hindza

Paint shaker kuglice

Post by hindza »

Interesuje me da li neko koristi kuglice za "razbijanje" boje za svoje farbe?

Provalio sam da mi se Vallejo boje dosta sležu, pa mi treba neko rešenje za mućkanje, a da mi ne otpada ruka, a ne bi bilo zgoreg ubaciti ih i u Citadel farbice. Tražim nešto poput hematitnih, staklenih ili keramičkih kuglica/perlica. Da li neko koristi nešto slično ili može da me uputi gde tako nešto može da se kupi u Bg/NS?

Izbegavam kuglice iz lagera jer mi oni što prodaju ne garantuju da neće rđati, a i čitao sam par iskustava na netu gde su ljudi rekli da su im boje uništene.

Kakva su vaša iskustva?
Smrt fašizmu, Sloboda : Rad - 2 : 0...
Dzon Vejn

Re: Paint shaker kuglice

Post by Dzon Vejn »

Mislim da Teclis to koristi, ukoliko se dobro secam.

Ja sam presao skoro 100% na Vallejo boje (koristim mozda 3-4 GW boje, ostalo sve vallejo), i nisam bas nikada imao bas nikakav problem. Bukvalno ne postoji boja koju nisam iskoristio do kraja.

Jedini "problem" ikad je bio kad su pripadnici romske nacionalne manjine iz Golsvortijeve dobili losu seriju zlatnih vallejo boja, koje su uredno prodavali iako su znali da je serija losa. To je jedna jedina vallejo boja sa kojom sam imao "problem".

Gw boje najradije ne bih komentarisao...
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!

Return to “Kreativna sekcija”