Necromunda

Poruke vezane za ostale igre koje su zastupljene u klubu Zmaj.

Moderators: žubor, mladjano bugarce, Zekina banda

Mrzimsvee

Necromunda

Post by Mrzimsvee »

Od 1.decembra se planira neka Necromunda kampanja u klubu "Zmaj".

Za sve one koji ne znaju o cemu se radi:
Necromunda je skirmish igra bazirana na 40k 2nd edition-u iz sredine 90-tih godina proslog veka.
U pitanju su bande iz Hive citya sa sveta Necromunda. Imate oko 8-14 modela i banda vam napreduje kroz bitke.

Vise o igri:

http://en.wikipedia.org/wiki/Necromunda
https://www.google.rs/search?q=necromun ... 80&bih=910
http://warhammer40k.wikia.com/wiki/Necromunda_(Planet)
http://www.dakkadakka.com/dakkaforum/po ... 46278.page

Pravila:
http://www.games-workshop.com/MEDIA_Cus ... lebook.pdf

Na ovoj temi postavite sva pitanja i prijave.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Re: Necromunda

Post by Hypodermic »

Ja sam zainteresovan. Voleo bih i da nekako scratchbuildujem bandu a ne da pozajmim od nekog... any ideas od kog boxa da pocnem za bazicna tela? cadijanci? catachanci? nesto za whfb?
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Catachanci su super za Orlock bandu.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Awakened

Post by Awakened »

Ima li neka banda na zajam?
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Ima. Redemptionisti, van saar, Escher i cawdor mislim.

"Yes...yes."

badtaste

Post by badtaste »

prijava, Cawdor
bojan
WH rulesmaster

Post by bojan »

Prijava, videcu sa cime, Esherke ako nadjem figure, ako ne videcu sta moze.
CYNIC, n.
A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

prijava, ili spyrer gang, ili cawdor... sta god vise odgovara.
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Ratskin- Iron Weasels
Prijava. 8-)
Last edited by Telion on Wed Nov 27, 2013 8:33 pm, edited 1 time in total.
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."
Rover

Post by Rover »

Prijava, indijanci ako ih nadjem/sklopim, ako ne, videcu nesto zanimljivo
"I like my women like i like my cannons: Big, Loud and full of fire"
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Rover wrote:Prijava, indijanci ako ih nadjem/sklopim, ako ne, videcu nesto zanimljivo
Ima u klubu jedna banda ratskina ako ne nadjes figure.

"Yes...yes."

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ako budu slobodni Van Saar, ja bih voleo da probam.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Surfer

Post by Surfer »

Prijava, videcu sta mogu da nadjem od figura.
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Post by Histericni Istoricar »

Ima tamo neka dva moja Enforsera, jel mogu sa njima da igram ako ne Van Saar ili Delaque.
U jednog Bocu, mi verujemo!
Mikaan

Post by Mikaan »

Prijava - Goliath
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Ja sam zainteresovan. Voleo bih i da nekako scratchbuildujem bandu a ne da pozajmim od nekog... any ideas od kog boxa da pocnem za bazicna tela? cadijanci? catachanci? nesto za whfb?
Cawdori i Redemptionisti mogu da se naprave od cultista iz DV seta...

EDIT:
I jos nesto, da li se koristi rulbuk kao ovaj elektronski ili onaj stari koji je dolazio sa starterom i jos dve dodatne?
kako pucaju heavy weaponi?
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Ovaj novi Rulebook.
Bacaju 2d3 i toliko hitaca ispale.

"Yes...yes."

stefaz

Post by stefaz »

Prijava, Delaque.
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Prijavljeni (do sad):

1. Hypodermic - Orlock/Ratskin
2. Awakened - ???
3. badtaste - Cawdor
4. bojan - Esher?
5. Megabaja - Spyrer/Cawdor
6. Telion - Delaque
7. Rover - Ratskin
8. Dzon Vejn - Van Saar
9. Surfer - ???
10. Histericni Istoricar - Van Saar
11. Mikaan - Goliath
12. stefaz - Delaque
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Van Saar ipak.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

12 igraca je za sada dosta tako da je to to sto se tice prijava.
Molio bih sve da daju imena svojim bandama i sefovima.

"Yes...yes."

Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Pover boyz, a sef je Cpt. Gen. Juzne marke Rubinstajn V.C.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Hive City's Finest
General of the House Van Saar Dzon Vejn
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Moji cawdori su Jehova's witnessess under witness relocation programme a sef se zove Miroslav.

EDIT:
U piratskome zalivu ima ceo opus prve edicije velicine 616 mb
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Nema potrebe da igramo po prvoj ediciji.

"Yes...yes."

Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Pa jel ima outlandera u drugoj?

i koju bandu da igram?
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Ima ali su svi na zasebnim pdf fajlovima.
Igraj šta hoćeš.

"Yes...yes."

Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Pa igracu Cawdore onda, zvace se Vojini vadikavi, i imace sefa Voju.
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Cone, djecarac Pover Bojza, samozvanih cuvra Juzne marke kuce Van Saar je nestrpljivo cekao djecarca Rejnfilda. Rejnfild je kasnio, a trebali su da probude Cpt. Gen. Opet je celu noc pio retki, gotvo sveti amasek "Rubin", za koji se znalo da je destilovan na Svetoj Teri. Cpt. Gen. je pronasao rezervoar ove svete tekucine pre 15 godina, dok je i sam bio djecarac. Pricaju se legende da je upao u divovski tank i dobio natprirodne moci, ukljucujuci sposobnost da laze i gleda u oci. Kazu ljudi da je u ono vreme Cap. Gen. bio jos mudar, jer mu amasek nije izjeo mozak, pa je koristeci svoje novo bogatstvo uspeo da sebi obezbedi veliku teritoriju i opsti ugled u Podzemlju. To je bilo nekada, sada je Cpt. Gen. jedna pijana i bahata spodoba, koja provodi vreme na svom duseku u tanku svetog "Rubina".

Djecarac Rejnfild je izbauljao iz neke od rupa oko tanka vodeci sa sobom djecarca u pokusaju Ljubu. Cone se obradovao, bolje da po Cpt. Gen. ide ubozi nesposobni nikada djecarac, pa onda ni bitanga Ljuba, nego njih dvojica. Kazu da je zadnji put u delirijumu Cpt. Gen. otvorio vatru iz svog bolt pistolja. Nikoga nije pogodio direktno, ali se jedan bolt odbio i zabio u straznjicu bitange Prezdraga, pisara Pover Bojza. Sreca pa je Prezdrag jedna simapaticna loptica sala, te se bolt samo zaglavio bez mnogo stete.

Dva djecarca i nikada djecarac su dosli do ulaza u tank. V.P.V. Rutavi, bitanga i licni gun Cpt. Gen. je sede ispred otvora i pokusavao da upali liho svojim novim las pistlje. Oprljio je obrve, ali posto je bio uzasno dlakav niko nije ni primetio. Loptasti pisar se ljuljao na svom dupetu i dremao. Iz tank se culo urlikanje "Nas dva brata, skupa ratujemo".

"Nesto se desava u Zmaju, bice rata", rekao je djecarac Cone. Prezdrag je klimnuo glavom, a V.P.V. je ispustio cuveno "OOOOOOOOO". Ljuba je otisao kod Cpt. Gen. Cuo se rafal, pa uplaseno pljusakanje, urlik "OOOOO Turci" i onda cuvena recenica:
"Bitange, strazari, djecarci! Spreamjte se! Danas idemu u rat!", urlala je je pijana vreca Cpt. Gen. Rubinstajn V.C.
Surfer

Post by Surfer »

Esherke, Deadly Viper Assassination Squad, Sefica Beatrix Kiddo aka Black Mamba. ;)
bojan
WH rulesmaster

Post by bojan »

Odjava. Ne mogu naci figure. :(
CYNIC, n.
A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
stefaz

Post by stefaz »

Moji su Goldy's baldies, sa sefom, je'l ti, Goldijem.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

"Yes...yes."

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Vrhunski! :lol:

Jedino moram biti u nekom od originala: Djon Vein ili Dzon Vejn :lol:

Glory to Arstotzka!
teclis

Post by teclis »

Kul, jel cete imati poseban topic za zakazivanje mecheva da mogu da prisutvujem i vidim to uzivo, tu cuvenu Necromundu.
bojan
WH rulesmaster

Post by bojan »

Ipak se igram, pa evo bande:

xXxTopNinexXx

1. Tasha Reign
2. Asa Akira
3. Jessie Andrews
4. Alexis Texas
5. Lexi Belle
6. Kayden Kross
7. Samantha Saint
8. Kagney Linn Karter
9. Brooklyn Lee
CYNIC, n.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

General of the House Van Saar Dzon Vejn (AKA Djon Vein) does not approve! Valjda vam je svima jasno da to znaci rat?!

Glory to Arstotzka!
bojan
WH rulesmaster

Post by bojan »

Narod je izabrao*. :)

*Tj. pola minuta Google-a.
CYNIC, n.
Rover

Post by Rover »

Nasao sam cela 2 ratskina, tako da cu igrati nesto drugo, za sada cu prijaviti Enforsere,
vodja Sudija Stra'
"I like my women like i like my cannons: Big, Loud and full of fire"
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Pover Boyz nastupaju u sledecem sastavu:

Sef bande, Cpt. Gen. Juzne marke Rubinstajn V.C. Nekada davno takticki genije i miljenik dama, danas pijana vreca u delirijum tremensu.

Vucibatina: Den, stameni debeljko, oka skolovog i refleksa uspavane macke. Neumoljiv sa Sarcem, od miloste nazvanim Saronja.

Bitanga 1: Prezdrag, neunistivi debeljko, rodio se sa pancirom, verni pisar. Voli da se ljulja na sopstvenim guzovima.

Bitanga 2: V.P.V. Rutavi , dlakavi debeljko, neumoljivo precizana, sklon cicanju i vristanju. Linja se dva puta godisnje.

Bitanga 3: Ne Dza D, bivsi debeljko, bivsi Ratskin, poznaje podzemlje kao svoj dzep. Ume da racuna.

Bitanga 4: D'Hem, uspavani debeljko, akademski slikar i vajar, ikonopisac i bakrorezac. Voli da spava.

Bitanga 5: Van Teribale, tuzni debeljko, dobrocudni div. Emotivan je.

Djecarac 1: Cone, mudri i pogani glodar. Plasi se zena.

Djecarac 2: Rejnfild, ludi glodar. Ne sme da unosi kofein.

Himna Pover Bojza:
http://www.youtube.com/watch?v=WhdiwI8O_6k

Return to “Ostale igre & Razno”