Weekend Warriors no life crew

Poruke vezane za ostale igre koje su zastupljene u klubu Zmaj.

Moderators: žubor, mladjano bugarce, Zekina banda

žubor

Re: Weekend Warriors pet & mozda subota no life crew

Post by žubor »

Evo šta smo radili u petak/subotu

A u potpisu: Living History ;)

B.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Scout (slozim karte kako mi se svidja), Throne room: Wishing well: voleoooo biiih da je sledeeeecaa karta... :D :D :D.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Minja

Post by Minja »

Bilo je stvarno ludo zabavno, i dva puta se zamalo zaplakah od smeha! :D :D :D
Arrogance, my friend, arrogance! :-)
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Paz'te se sledeci put na galaxy trucker-u :D... uspeo sam online da napravim brod koji je usao u top 20 ikada :D. Trenutno sam 6. po broju sklopljenih brodova :oops: :oops: :oops:
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Bacite pogled na team fortress 2 na steamu (free to play je). Meni je dosta interesantna.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Zubore, Minja, jel se sutra (ponedeljak) igramo onda? Jel smo se pomerili na taj dan zvanicno?

Inace jucerasnje igranje mi je bilo bas poucno :mrgreen: ... od sad cim vidim da vi primenjujete moto "cim ne znas koga da udaris, udari Nenada", ja pocinjem da primenjujem moto "ja cu svakako biti zadnji, ali cu u tom procesu jos minimum jednog igraca da upropastim" :mrgreen: . Ni onaj moto nije los "ako domacin u Eufratu i Tigru povuce sve tileove iste boje, ima pravo na besplatno ponovno izvacenje" :P :mrgreen: .

Danas sam probao fumbbl opet, i prilicno sam pozitivno iznenadjen...

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

[justify][/justify]Sto se mene tice, sledeceg ponedeljka, moze ponedeljak ... iako, mi je realno to ubedljivo najgori dan za hobi od svih radnih dana :(
B.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Znaci cela ova nedelja bez igranja :(.

Glory to Arstotzka!
Minja

Post by Minja »

Ako ne budemo "vikendali" - onda sledeci ponedeljak!
žubor

Post by žubor »

Dzon Vejn wrote:Znaci cela ova nedelja bez igranja :(.
pa to ne mora da znaci :-)

ja cu biti free u Petak ... pa ako ti se igra Twilight Struggle ili Blood Bowl ... ili pak mozes da navatas Kuma Nidzu (ili nekog drugog) ... eto mene ;-)

B.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ako mi ne bude taj dan odbrana "usaglasavanja diploma" :?. Probacu da organizujem i ostale, pa cemo videti sta i kako.

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

Dzon Vejn wrote:Ako mi ne bude taj dan odbrana "usaglasavanja diploma" :?. Probacu da organizujem i ostale, pa cemo videti sta i kako.
Realno, moze i Cetvrtak :D

U Sredu idem u NS mada to sto cu preuzeti tamo nije interesatno za Weekend Warriore :D, osim mozda Ticket to Tide India/Switzerland ...
žubor

Post by žubor »

Posle Twilight Imperium polu spektakla :D ... ponovo mi se probudila zar za igranjem veeeeliiiikiiiiih igara .... te me interesuje, ima li zainteresovanih za jedan Descent (sledeci put kada se budemo okupljali za vikend)?

Takodje, sam bacio oko na neke druge veeeeliiiikeeee igre .. no o tom po tom :D

B.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Samo da mi blagovremeno javite da ubacim u excel sve kombinacije :P, da znam cime evil overlord treba najbolje da vas muci :D.

Glory to Arstotzka!
morkin

Post by morkin »

žubor wrote:Posle Twilight Imperium polu spektakla :D ... ponovo mi se probudila zar za igranjem veeeeliiiikiiiiih igara ....
7 Ages?
Mој деда је говорио: "Кад год се зарати, ти удри по Бугарима, нећеш погрешити!" Ја кажем: "Кад год се играш, удри Ненада, нећеш погрешити!"
"кад би у црквама био добар нет, сви би се замонашили"
žubor

Post by žubor »

ne ... sad mi prija "ameritrash" ... znaci FFG sa po 200 figurica ...

trenutno "gledam" Runewars ... na jedan "click" sam od kupovine :D
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Cetvrtak je odbrana diplomskog. Petak bi trebao biti slobodan ukoliko ne budem morao nesto oko skole da regulisem u petak (podizanje diplome i sta ti ja znam). Javnem jos u cetvrtak kad se vratim sa odbrane sta i kako tacno ;).

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

Dzon Vejn wrote:Cetvrtak je odbrana diplomskog. Petak bi trebao biti slobodan ukoliko ne budem morao nesto oko skole da regulisem u petak (podizanje diplome i sta ti ja znam). Javnem jos u cetvrtak kad se vratim sa odbrane sta i kako tacno ;).
Da te kupim sutra? Ili da idem kuci?
B.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Slobodan sam. Da li je jos neko, to je vec drugo pitanje ;).

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

15:44:36?

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

Dzon Vejn wrote:15:44:36?
Prodato
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Eh, probao sam danas ekspanziju za vozice za Evropu (verzija sa big cities of Europe), i mogu da vam kazem da mi je to trenutno najbolja varijanta vozica :D. Prvo uspeo sam konacno da pobedim zenu :mrgreen: , i to za iha-ha poena :D, a drugo ova ekspanzija zadrzava prostu igru i dalje prostom, ali je cini daleko takticnijom i zanimljivijom ;).

Velika preporuka za sve vlasnike osnovne edicije ;).

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

Moj je zivot Švicarska ;)
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Da, Svajcarska je isto odlicna, ali mi je samo za malkice losija od ove varijante (jer nema warehouses, train stations i depots). Ali to ne znaci da sam promenio plan da u nekom trenutku nabavim i licnu kopiju Svajcarske ;).

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Osim Zubora i Minje, imamo li jos kojeg zainteresovanog za ponedeljak?

Glory to Arstotzka!
Minja

Re: Weekend Warriors ponedeljak no life crew

Post by Minja »

Jel' bese oko 17,00 ?
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Tako nesto ;).

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Zubore, 15:47:46?

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

Dzon Vejn wrote:Zubore, 15:47:46?
+ 6 minuta koliko ti treba da sidjes od kad se otkucas :D

recimo da moze ... javljam ukoliko se ne oslobodim na vreme ...
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Istina, nikad nisam merio koliko mi treba da sidjem :D. Mada mi 6 minuta deluje nesto dugo, ali necu da iskljucim kao mogucnost :D. Danas cu da premerim :P ;).

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Apelujem na sve weekend warriore da nekom prilikom popisemo sve igre koje svi posedujemo, posto se vec, ne prvi put, desava da narucujemo igre koje neko od nas vec ima ;). Mislim da je pomalo glupo da imamo duplikate (sem u nekim ekstremnim slucajevima, kada neko bas zeli da ima licni primerak neke igre...).

Listu cu staviti u prvi post ove teme, i redovno azurirati nakon toga ;).

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

Photo Share by boris.zutic, on Flickr
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ispravite me ako negde pogresim / nesto propustim:

Zubor:
221 B Baker Street (sta je bre to uopste? :D)
Monetura
Zombies sa raznim sarenim ekspanzijama
Carpe Astra
Race for the Galaxy sa svim osim 1 ekspanzije
Carcassonne
Twilight Struggle
Samurai
Power Grid sa svim ekspanzijama
Smiley Faces
Black Sheep
Dixit
Runewars
Twilight Imperium III + Shattered Empires
Ticket to Ride + Svajcarska i Indija
Neka od ekspanzija za Descent + kartonska fensi mapa

Spisak brace Nikolic:
Ticket to Ride: Europe + ekspanzija Europe 1912
Dominion
Dominion: Intrigue
Blood Bowl
Age of Steam + ekspanzije Nemacka, Korea, Western USA i Scandinavia
Pirati
Magic
RoboRally
Tannhauser
Descent
Civilization: The Boardgame
Formula De + nepoznat broj dodatnih mapa
Airlines 2
Tigar & Eufrat
Puerto Rico
Princess of Florence
Advanced 3rd Reich
Bas Celik
Battlefleet Gothic
Battleground: Fantasy Warfare
D&D Miniatures
Pandemic
WH
WH 40k
EVE kartice
Metro
Way Out West
Warcry

Zeljko:
Stone Age
7 Wonders
The Republic of Rome
Thurns & Taxis
Settlers of Catan
Magic
Dominant Species
7 Ages
Caylus
Carcassone + ekspanzije
Advanced Third Reich
Afrika Korps
Baš Čelik
Diplomacy
Junior Stratego
Monopoly
Risk
Stratego
World in Flames
Conflict of Heroes + ekspanzija

Moma:
WH
Magic
Claustrophobia
Warmachine
Warhammer Invasion
Warcry
D&D Miniatures

Minja:
Blood Bowl Team Manager
Galaxy Trucker
Magic
Battle for Baghdad
Bootleggers
Junta
Galactic Emperor (svemirski Porto Riko sa interakcijom)
Ghost Stories
Red November
Attack! + ekspanzija
Wellington (to je, doduse, history)
Duel in the Dark + ekspanzija (malo history)
Fury of the Dracula
Onward Christian Soldiers (prilicno history)
nekoliko istorijskih card igara (Down in Flames, Spearpoint 1943, i nesto iz Lightning serije)
I jos neke istorijske (sa mapom i piklicima za dva igraca) board games

Kum Nidza:
Mall of Horror
Neki panzergranadiri ili tako nesto, neka ratna igra...

edit: Uros i Darko uglavnom skupljaju duplikate :D.
7 wonders
Ticket to Ride: Europe
Blood Bowl Team Manager
RoboRally
Dominion
mad zeppelin
small world sa expanzijama, mislim da jedna ili dve fale
memoir 44
Red Dragon Inn
Ron & Bones
Pirates Cove
Last edited by Dzon Vejn on Tue Feb 28, 2012 12:49 pm, edited 3 times in total.

Glory to Arstotzka!
morkin

Post by morkin »

Dzon Vejn wrote: Zeljko:
Stone Age
7 Wonders
The Republic of Rome
Thurn & Taxis
Settlers of Catan
Magic
Dominant Species
7 Ages
Caylus
Razne decije igre (koje?)
Mogao si da pogledaš na http://www.boardgamegeek.com/collection ... dgame&ff=1

Dodatno na ovo što si gore naveo:
Carcassone + ekspanzije
Advanced Third Reich
Afrika Korps
Baš Čelik
Diplomacy
Junior Stratego
Monopoly
Risk
Stratego
World in Flames
Conflict of Heroes + ekspanzija
Mој деда је говорио: "Кад год се зарати, ти удри по Бугарима, нећеш погрешити!" Ја кажем: "Кад год се играш, удри Ненада, нећеш погрешити!"
"кад би у црквама био добар нет, сви би се замонашили"
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Dodato.

Samo jos Minja da se "odlenji" :P, pa da imamo pun spisak ;).

Glory to Arstotzka!
Bathory

Post by Bathory »

Moma ima i Warhammer Invasion i Warcry kartice. I DnD miniatures.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Dodato, dodao i Darkov spisak.

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

Bathory wrote:Moma ima i Warhammer Invasion i Warcry kartice. I DnD miniatures.
a zasto je ovo bitno :D
Bathory

Post by Bathory »

covek je pitao sta imamo :).
Minja

Post by Minja »

Pored gore navedenog, dole potpisani ima jos:

--- Galactic Emperor (svemirski Porto Riko sa interakcijom)
--- Ghost Stories
--- Red November
--- Attack! + ekspanzija
--- Wellington (to je, doduse, history)
--- Duel in the Dark + ekspanzija (malo history)
--- Fury of the Dracula
--- Onward Christian Soldiers (prilicno history)

I jos neke istorijske (sa mapom i piklicima za dva igraca) board games, kao i nekoliko istorijskih card igara (Down in Flames, Spearpoint 1943, i nesto iz Lightning serije)...

Ako se setim jos necega (i/ili nabasam na to) dopisacu! :D

Return to “Ostale igre & Razno”