Board /card game za 2 igraca????

Poruke vezane za ostale igre koje su zastupljene u klubu Zmaj.

Moderators: žubor, mladjano bugarce, Zekina banda

Bojan Tiger Ace

Board /card game za 2 igraca????

Post by Bojan Tiger Ace »

Ljudi,

koji je, po vasem misljenju, najbolji board / card game za dva igraca??

Molim vas bez predloga tipa sah, mice , tablic i slicno, treba mi neka interesantnija i modernija igra. Nesto sareno sto drzi paznju i moze da se igra milion puta a bez da postane smor...

Out of the box igre me zanimaju btw...

Hvala! :)
Last edited by Bojan Tiger Ace on Wed Jul 24, 2013 12:00 pm, edited 1 time in total.
Ko, jel' ja?

Re: Board game za 2 igraca????

Post by Ko, jel' ja? »

Memoir '44 recimo
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Horus Heresy board game
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Hertz

Post by Hertz »

War of the Ring, second edition
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Post by Histericni Istoricar »

Horus Heresy board game
U jednog Bocu, mi verujemo!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Twilight Struggle (podrazumeva da oba igraca jednako poznaju kartice). Bolje od toga ces tesko naci za 2 igraca.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

+1 za Twilight Struggle (ubedljivo najbolja igra za dva igraca)
Descent 2nd edition je bas saren i moze lepo da se igra u dva igraca
Pozdrav
Boris
Rover

Post by Rover »

slazem se sa memoarima, + varijacije(battle lore, battles for westeros)
s druge strane, ako je potrebno nesto sto nije ratno ;), preporucujem mr jack npr.
"I like my women like i like my cannons: Big, Loud and full of fire"
Bojan Tiger Ace

Pa u sustini, dobro je da nije ratno jer bih se igrao i sa zenskinjama....

Hvala svima na predlozima...
Nemanja

Post by Nemanja »

bokica wrote:Pa u sustini, dobro je da nije ratno jer bih se igrao i sa zenskinjama....

Hvala svima na predlozima...
Imas u Grenadiru kutiju Twillight strugglea,Mladen ce ti pokazati pravila i odigrati neku partiju.Igraca ima bas dosta, ali to ipak nije igra za zensko drustvo. Najbolje ti pitaj nju sta bi zelela da igra, koliko da traje partija, koja tematika....
Bojan Tiger Ace

Jel ima neko od vas pomenute igre, probao bih nesto od toga...

Inace mislim da treba da dodefinisem igru koju trazim.

Dakle hteo bih nesto sto je zanimljivo da se igra vise puta, trajanje nije bitno, ali recimo sat dva, da nema nesto mnogo delova i postavljanja (ispada memoir) i eventualno da nije ratna.

Moze da bude i karticna ako ne zahteva neka skupljanja nego je out of the box.

Recimo munchkin adaptiran za dvoje bi bio idealan, ako shvatate sta hocu da kazem ;)
Rover

Post by Rover »

Dominion/Thunderstone je zanimljiv i u dva igraca, a moze da se igra i u vise.
Robo rally je zanimljiviji sa sto vise igraca, ali verujem da i u 2 moze da bude ok..
Ticket to ride, kao laganija igra, Small world kao ratna, ali i dalje jako zabavna...
Galaxy trucker je zanimljiv u kolko god igraca, i prilicno replayable..
"I like my women like i like my cannons: Big, Loud and full of fire"
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

sah, najbolji u dva igraca
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
Darkman695

Re: Board /card game za 2 igraca????

Post by Darkman695 »

Innovation - odlicna za dvoje + jeftina
wuradosan

Post by wuradosan »

Ko, jel' ja? wrote:Memoir '44 recimo

пун погодак :-) али мислим да је једини недостатак што жене не капирају баш најбоље поенту рата и стратегије :)
tourtel

Post by tourtel »

Arkham Horror. :mrgreen:
badtaste

Post by badtaste »

Claustrophobia
Stavrogin

Post by Stavrogin »

Sto se mene tice

Card (out of the box)-Warhammer Invasion
http://boardgamegeek.com/boardgame/4718 ... r-invasion
Board-Star Trek Fleet Captains
http://boardgamegeek.com/boardgame/7912 ... t-captains

I oba mogu da se igraju i u 4 igraca

Od ostalih pomenutih Roborally i Arkham ne bih nikako preporucio u 2 igraca-igrao sam vise puta, moze da gura al neje to to ako vas nema bar...5.

I ovde imas finu listu za 2 igraca-vecinu smo i pomenuli
http://www.boardgamegeek.com/geeklist/3 ... -2-players
Duc d' Elchingen

Post by Duc d' Elchingen »

Lord of The Rings LCG
super za 2 igraca
wuradosan

Post by wuradosan »

The Castles of Burgundy
Nikola357

Post by Nikola357 »

Dominion je po meni najbolji u 2 igraca, Lords of Waterdeep http://boardgamegeek.com/boardgame/1103 ... -waterdeep je takodje skroz cool u 2, kazu da je seasons http://boardgamegeek.com/boardgame/108745/seasons najbolji u dvoje, a Claustrophobia http://boardgamegeek.com/boardgame/36932/claustrophobia je bas za 2 igraca (i ja je merkam vec duze vreme, ali nikako da je uzmem).
Bojan Tiger Ace

Epa ljudi mislim da sam nasao ono sto sam trazio :)

Inace, ne znam dali sam spomenuo, trazio sam igru da se igram sa devojkom, tako da sve ratne i dungeon crawl otpadose...

Naime, igramo settlers of Catan, sa 2 player modom, odlicna zabava a i chick friendly je igra ;)
uroskg

Post by uroskg »

Ako te ne mrzi napisi nam malo vise o Settlersima, merkam je i ja vec neko vreme (za ekipu od 2-4) samo ne mogu da se snadjem u ovim silnim ekspanzijama, varijacijama i spinoff-ovima. Kako ti se cini generalno, kolko traje partija, da li je takticki challenge i koliko je replayable.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Takticki challengde je 0, okvirno. Partije su kratke 30-60 min. Replayable jeste, jer je sve random, tako da je igra svaki put drugacija. Najveci problem je sistem trgovine resursima.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Bojan Tiger Ace

Ja igram srpsku verziju koju po forumimu imas i za 2000 :)

A sad ovako, u 4 igraca je igra mnooooogo dobra!

A u dva igraca, nije toliko ali mislim da je i dalje bas dobra :)
Dalje, takticki izazov nije bas 0, jer mozes da koristis "neutralce" da blokiras protivnika, ali to moze i on, pa moras da planiras poteze unapred (malo kao sah), partija ume da potraje solidno, ali moze da bude i kratka, pa bih rekao 45 - 120 min, A replayable je bas, cak i da nije random mapa, ima gomila nasumicnih faktora te je svaka partija skroz drugacija (juce sam izdominirao samo sa drvom i glinom u prvoj partiji, a u drugoj sam imao isto i mozda bolje, ali izgubio katastrofalno)

Preporuka svakako!
wuradosan

Post by wuradosan »

Ево још једне фине игре, поготово ако играш са девојком, наравно под претпоставком да више воли лагане игре, наиме у питању је Finca
boardgamegeek.com/boardgame/40628/finca
meloras

Post by meloras »

Ako igras u dvoje sa devojkom probaj Carcassonne.Mozda cak i Ticket to ride ako prodjes jeftinije za njega.Uno i Fluxx bi ti isto bili dobri.
vidra

Post by vidra »

Jos jedan glas za Twilight Struggle. Kao sto su kolege rekle, od toga tesko da mozes bolje pronaci.
You almost put my eye out with a fokken lollipop!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ako je za zenu - ticket to ride je super. Moja zena bukvalno samo to igra na ipadu.

Glory to Arstotzka!
novot

Post by novot »

Lost cities, koja je jako, jako zarazna, bez ikakvih ratnih konotacija. Preporucujem i Karkasonu (Carcasonne), Ticket to Ride. Twilight strugle, koliko god glasova ovde dobijalo, NIJE zenska igra, tako da definitivno ne.
Samo ono što činimo iz ljubavi, činimo slobodno, pa ma koliko patnje iz toga proizašlo.

Istina rađa mržnju. Ko govori istinu, često se zamera drugima.

Return to “Ostale igre & Razno”