Necromunda

Poruke vezane za ostale igre koje su zastupljene u klubu Zmaj.

Moderators: žubor, mladjano bugarce, Zekina banda

Dellamorte

Re: Necromunda

Post by Dellamorte »

prijava - Redempshenisti :D
ime bande: Flamma Aqula
vodja Otac Anatemije
(lista mi je u klubu)

i himna
http://www.youtube.com/watch?v=M2hhqWzIwU8
..we have purpose
-----------------------
ako pobedish u olimpijadi za retardirane ,to ne menja cinjenicu da si i dalje... :commisar:
bojan
WH rulesmaster

Post by bojan »

Vidis, himna... Hm, pitam se sta da bude?
http://youtu.be/kildIsvb_P4
CYNIC, n.
A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Post by Histericni Istoricar »

Stajali su u cosku, djecarci Cone, Rejnfild i Ljuba. Na klimovom stolu bila je razvucena skrpljena mapa podzemlja. Oko nje su se motale bitange i vucibatine. Cpt. Gen. nije bio medju njima. Pocela je rasprava. Bitanga V.P.V. je predlagao napad, odmah na svi frontovima. Skako je oko mape i vise puta ciknuo i ispustio:"OOOOOOOO". Ne Dza D je doneo gomile budjave hartije, na kojoj su bile ispisane razne brojke i objasnjavao kao je najefikasnije utrositi municiju. Niko sem njega nije znao da racuna, pa je bilo tesko da ostali shvate sve te korene, limese i statistike. D'Hem je zaspao na stolici sa casom na celu. Prezdrag je nesto zapisivao i na uzas ostalih cesao pupak. Postojalo je verovanje medju Pover Bojzima da Prezdrag moze da usisa bilo sta kroz svoj uzasni pupak, nazvan od miloste Oluja Imperatorovog gneva. Van Terible je je stajao u cosku suprotnom od djecaraca i cutao. Stamena, vucibatina Den sav zajapuren je pokusavao da objasni kako im treba vise vremena da urade bilo sta. Den je bio notorno spori veteran, kome su na kraju ugradili vestacke noge da bi odrzavao tempo sa ostatkom Pover Bojza. Dreka i cika, pomesana sa hrkanjem je odzvanjala glavnim stabom.

Cpt. Gen. je usao u prostoriju. Djecarci su ga spazili i kao po komandi skocili sa svoga mesta. Cone je doneo stolicu, Rejnfild flasu amaseka "Rubin", a Ljuba kofu za povracanje. Ostali su se utisali, osim D'Hema, koji je hrkao.
"Sta brabonjate ovde? Plan je prost, utamanicemo samozvanca Vejna i njegove. Nema zarobljenika, sve odmah streljamo ili vesamo. Znace ceo svet ko je glava Van Saara. Ne Dza De, ti si odrastao medju pacovima, nadji one Zelezne vorice ili kako god se zvali ti mali glodari i ponudi im savez protiv one budaletine Vejna ili Veina. V.P.V. ti si imbecil i nemoj da razmisljas, nego napravi par dzidza da se sijaju za nase male glodarske prijatelje. Prezdraze zapisi sve te, a ti Dene, kreni da vezbas malo, majku mu. Pitanja nema, a i da ima koga briga svi na izvrsenje. Ali pre toga iznestite D'Hema napolje, ali nemoj da ga budite. Van Terible, pusti onu moju."
Nalio je amsek i zavalio se u stolicu. Sa razdrndanog MP3 gramofona krenuli su poznati zvuci "Nas dva brata oba ratujemo."
U jednog Bocu, mi verujemo!
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Za sada su samo odredjeni ljudi pokazali interesovanje za Necromundu.
Od utorka 03.12. krece kampanja polu narativnog tipa.
Igra se ovako, tokom radne nedelje (utorak-petak) igrate bitke ko sa kim hoce ali nesmes sa istim covekom vise od 2 bitke(rescue scenario se ne racuna).
U subotu se igra neka pricica koju ja osmislim, tj. neki specijalni scenariji i slicno, npr. bitke sa vise bandi i tako to.
U nedelju mozete igrati takodje random bitke, ali posto ja nisam tu neke uber napretke necu prihvatati. :wink:

Hvala svima koji su se prijavili i svima koji zele da igraju.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Eto mene u utorak u klubu, da vidim sta ima od coveculjaka, pa da sastavim bandu, i upucam nekog prisutnog ;).
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Ja jos javljam da li sam u sredu i/ili u petak u klubu, raspolozen za partije.

Moram da smislim ime bandi bre, ovaj manjak inspiracije me ubi!
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Imas ovako, Sahin Van Saar, lider sa macem i plazamom, hevi sa staberom, genger sa sacmarom, dva sa autoganima, jedan sam auto ganom i las pistoljem, jedan sa lasganom, dzuvac sa nozem i las pistoljem i dzuvac sa stabganom i autopistoljem. Od Vojinih imas jednog sa lasganom, ofarban da se slaze sa Sahinim i jos dvojcu sa lasganom i autoganom obojenih u nesto crno. Posto sam oprao i malo osvezio Sahine figure, bahato kazem da do daljnjeg mozes da ih koristis, ako igramo nas dvojica ti ces uzeti neke druge figure.
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

P.S. Ako uspe neka od Ebay burgija mozda se pojavi jos Van Saarovaca.
Rover

Post by Rover »

ja cu svratiti neki dan, verovatno u sredu, da sastavim bandu(na papiru) a sto se tice figura, imam nesto samo ih treba bar sklopiti(a bilo bi lepo i zamalati bar malo)
"I like my women like i like my cannons: Big, Loud and full of fire"
Surfer

Post by Surfer »

Dolazim za vikend da napravim bandu i odigram prvih par partija. Da li na ovoj temi trazimo protivnike i zakazujemo partije?
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Da
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Danas sam u klubu odigrao dve partije...
U prvoj protiv Nenada igrao se standardni scenario, i vise je bila partija za ucenje nego takmicarska... Nenad je popio 3 rane i povukao se. Posto je covek ucio, partija je trajala nesto duze - oko sat vremena - i mislim da mu se svidelo.
U drugoj sam igrao protiv Pover bojsa, koji su napredna banda, i moram priznati da sam imao srece... moje cike su prosle sa 2 fles vunda, i dva kezultija, dok su njegovi momci prosli dosta lose, posle treceg cike pao je lidersip i otisao, iako je imao dosta bolju poziciju od mene...
Elem, lepo je podsetiti se ove igre, i moram priznati da jedva cekam da igram ponovo!

PS
Dobio sam neke kul napretke i valjanu opremu...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ma da bre, skroz je ok igra. Bacas neke kockice, i manje-vise sve je random uz neki minimum taktike :D. U stvari, najbolji deo igre je post-game sequence :D.

E sad jebiga, kad ti kao meni, u prvoj partiji, u prvom krugu, pri prvom pucanju, eksplodira heavy weapon najskuplji baja u bandi, ne uspe da se ozivi, ostane out of action, i potom jos i umre - onda jebiga, rasformiras bandu i napravis novu :D. Sto igru ne cini nesto losom, to je jednostavno jadan ogromni set rollova, koji se jednostavno pre ili kasnije dogodi.

Glory to Arstotzka!
Dellamorte

Post by Dellamorte »

danas odigrao 2 partije obe protiv PoVer Bojza..
prva patija Fanatici naprave ambush i sve izflejmuju..
a druga bas stvar srece,tj Histericne nesrece,gde da nije pao Ld i povukao se ja bi najstrasnije izginuo..sve u svemu zanimljivo..
uglavnom Bordel je spaljen :D
http://www.youtube.com/watch?v=MopN84Ls7G4
..we have purpose
-----------------------
ako pobedish u olimpijadi za retardirane ,to ne menja cinjenicu da si i dalje... :commisar:
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Rudarsko-Topionicarski Basen "Tomy" je uspesno oterao zle pacolike sa pojista. Cista voda svima!

Ukratko, prva partija je bila prava zabava i za mene i za Nemanju. Iskustvo je bilo na Nemanjinoj strani, jurio je cover ko lud dok sam ja bahato stajao na otvorenom. Puke srece sam dobijao samo flesh wounds :mrgreen: Epic momenat u partiji je sto mi je posle 4og kruga ostalo municije samo u jednom lasgunu i u sefovoj sacmari, sve ostalo (bukvalno SVE ostalo) se ispraznilo, zaglavilo, nekome zamalo obilo u glavu, i slicno. Ganger sa flamerom je ispao MVP, ubio jednog flamerom, drugog flamerovim kundakom, a treceg autogunom :)

I naravno Juve Veverica sa lancima, ludak manijak, unakazio ratskina sa T4. I posle dobio napredak da ima bonus napad i vecu snagu, ludak bre :)

A sad, u potragu za jos fabrika majoneza (ne, tri nam nisu dovoljne) i za svetom Velikom Tomy Fabrikom. (edit, padron, tHomy, ali ko ga sljivi xD)

Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

"Kasapinov izvestaj Prezdraze", naredio je Cpt. Gen.
V.P.V. uzasno opecen, pao u kanalizaciju. Vatra ne bi naudila njegovom krznu, ali debeljko ne zna da pliva. Uzas. Umeo je tupan da bude zabavan sa igrackama, pogotovu kada pali liho las pistoljem. Nastavi je da cita dalje, Den, nestao, verovatno mrtav.
"Nije mrtav, samo su mu crkele noge pa se gega nazad. Sticice za koji mesec. Ajde debeljko ispravi to." poturio je papir nazad.
Rejnfild, pojeli ga pacovi. Ma daj. Ne Dza D, ostao bez srednjeg prsta na ruci, Van Terible popio metak u glavu, fali mu pola mozga, ugradjen mu cip sumnjivog porekla. Kao da je taj mozak imao pre. D'Hem je ziv, zdrav i dobro.
"A ti si dobro je li debeljko?", pitao je Prezdraga. Nije sacekao odgovor. Zignulo ga je koleno. Majke vam ga one spaljivacke, pomislio je.
"Pisi dalje, Ne Dza Du, do kraje meseca 30% od plena manje. Jer je uspeo da umesto pregovora zakaze tucu. Conetu dve vaspitno porpavne sljage i 15% od dzeparca jer nije primetio 10 u crveno obucenih nakaza.", Prezdrag mu je poturio papir sa mrtvima.
"Cone mrtav ili prodat u roblje? Pa ko su sada djecarci?", pitao je zbunjeno. Prezdrag je pokazo Ljubu i nekog koji je licio na Coneta.
"Ja sam ih primio? Majku mu, koliko sam bio pijan onda. Nista meni 30% od plena jer sam ih primio, tebi debeljko ceo plen jer me nisi sprecio u tome i zapisi da se Den kazni sa celim plenom, jer me ni on nije sprecio, a najstariji je ovde. Naravno kada se vrati.", zavrsio je.
Ljuba je postao djecarac, pa mozda i bitanga, Ovaj sto lici na Coneta je ocigledno mentol. Procitao je njegovu biografiju, naravno da lici na Coneta, to je njegov mladji braca Laza. Uzas. Mesto dva stamena i sposobna glodora dobio je dva imbecila. Palo mu je na pamet da ih posalje da donesu Dena nazad, mozda ce crci uz put. Nije to bilo lose. U medjuvremenu Van Terible je doneo "Rubin" i kofu za povracanje. Nije danas zeleo da laze sebe i da obecava da nece vise nikad da pije. Sta se moze cura je povaljena, mleko prosuto i sl. Sa MP3 gramofona odjeknuli su poznati stihovi: "Nas dva brata oba ratujemo."
PfcParatrooper

Post by PfcParatrooper »

Jel' mozete da ispratite kampanju i slikama, molim vas?
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Pokušaćemo

"Yes...yes."

Surfer

Post by Surfer »

Dolazim danas oko 14:15 u klub da napravim bandu i potencijalno odigram neku partiju. Ako je neko zainteresovan vidimo se tamo. :)
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Evo par slika sa jucerasnjeg Necromunda Eventa:
Flama Aquila primecuje Iron Weasels...
Flama Aquila primecuje Iron Weasels...
...dok kiborzi pucaju na pripadnike reda i zakona...
...dok kiborzi pucaju na pripadnike reda i zakona...
...i dok u citavom sektoru Underhive-a nastaje haos...
...i dok u citavom sektoru Underhive-a nastaje haos...
...Redemptionist-i i dalje trce prema grupi Ratskina...
...Redemptionist-i i dalje trce prema grupi Ratskina...
...a na drugom kraju table Cawdor-i se obracunavaju sa Van Saar-ovcima.
...a na drugom kraju table Cawdor-i se obracunavaju sa Van Saar-ovcima.
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."
Ota

Post by Ota »

I ja sastavih svoju bandu "Luzeri" (Ratskins), odigrao sam prvu partiju juce protiv Milana. Recite mi ukoliko nema mesta pa da se dalje ne cimam sa figurama i ne smaram druge za partiju (Voja i Histericni me ubedise da ima mesta u kampanji). Toliko za sada a izvestaj "narativni" od mene sledi (tako je pravo posto dobih tu partiju).
Djenrale uzalud te traze,
cuvaju te sve bozije straze.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Ima mesta naravno.

"Yes...yes."

Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Nekako, to je bas kao u pravom Underhive-u...neke bande odu, ugase se, raspadnu, a druge dodju (obicno nesvesne sta ih ceka :twisted: ).. :D
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

"Yes...yes."

Dellamorte

Post by Dellamorte »

Svaka cast za pricu Dule :D
:applause:

btw evo i propagandnog materjala mojih Klerikanaca ;) za sve bande
..we have purpose
-----------------------
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

"Jel bre Prezdraze koje sada pa ovaj?", pitao je Cpt. Gen.
"Dosao je sam, da bude djecarac.", odogovorio je debeljko.
"Jel sine kako se zoves", brecnuo se Cpt. Gen.
Djecarac je cutao.
"Sine kako se zoves?", pitao je mnogo blazim tonom.
Djecarac je cutao.
"Ajde bar zini da vidim da li imas jezik!", zivci su mu konacno otisli.
Djecarac je zinuo.
''Prezdraze ima jezik.'', zakljucio je, "Ovi mutavi umeju da budu gadni, upisi ga. Standardni dzeparac."
"A ime", pitao je Prezdrag.
"Ma neka se zove Zoran ili Jovan. Ma pisi Zoran Jovan.", rekao je Cpt. Gen.
Dellamorte

Post by Dellamorte »

" a Gde je Rubinstajn?..."
"...eno ga u kafani opija se"
"O..da li je moguce da ce da propusti ovu sacekusu na oca Anatemija.."
U tom trenutku se iza ledja pojavio Djakon Pipo i sacekusa je morala da propadne... ali neiskusni mali Laza je ostao,kao taoc Flamma Aqule. Sva sreca te su Saar-ovi uspeli da ga izvuku iz celjusti predatora i spasu ga od "vatrenog krstenja"...
..we have purpose
-----------------------
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Elem, mali apdejt - Isotropic fuel rod moze svaku lokaciju da pretvori u settlment. (pg. 53)
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Ok

"Yes...yes."

Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

''Krastace raspale! Malumni pacovi! Cverglani! Lobotomicne kisne gliste!", urlikao je Cpt. Gen
Bio je toliko besan da ni amasek nije uticao na njega. Lomio je namestaj, cepao telefonski imenik, peni i urlao. Bitange su gledale u pod.
''Curani paradni! Bezprizornici gologuzi! I oca i majku i tetku iz Novog Sada vam svima skupa @#$%^! Amebe podguzne! Koliko puta sam vam rekao i naredio da se u stetu ne ide bez mene, a jos manje kada sam pijan kao zver! Ne zanima me sto ste nasli one crvene mandrile, oca im #$^%&&@ u dupe. Ne radi se bre to tako! Konji jedni! I sada jos moram da idem da spasavm onu voluharicu polunenormalnu."'
Onda je u besu skocio i dohvatio Mungovu vazu, skupu i preskupu relikviju koju je jedva nasao i kupio i zavitalo je na bitange. Razbila se o Prezdragov trbuh
"Jos sam ovo cudo polomio! Pa sve cu da vas podavim! Ajde polazite budale jedne! Nikada nisam ostavio coveka nekim smradovima, pa necu ni ono cudo ovim crvenoguzim skopcima. Polazi, odmah!", grmnuo je
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Nekromunda je kao droga... citam ovaj rulbuk vec pola sata...
- jos apdejta - nisam uzeo teritoriju jer samo misije u kojima je specijal uzimanje to mogu i da naprave, te moram da izbrisem onaj sludge sea.
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

A ja bih svakako promenio teritoriju, zanimljivo je.. :D
Dellamorte

Post by Dellamorte »

Scena dijaloga u kafani... :)

" #$^%# ti kinesku vazu!!"
..we have purpose
-----------------------
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Ovo je montaza! Ja neam ovakve misice! Uzas! Tuzicu vas policiji!
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Tuca! Tuca! Olroci i Goliati se tuku!

Regularna patrola druzine Thomy je naletela na regularnu patrolu Kelijevih Heroja. Posle duge razmene paljbe, a bogme i samara, Drossova druzina je popibla deblji kraj i morala je da se povuce iz njihove potrage za legendarnom Thomy fabrikom majoneza. Medjutim, naneli su teske gubitke i Kelijevoj bandi, tako da su skladista Dijamanta, Vitala i Polimarka i dalje sigurni. Naselje PKB je takodje sigurno (za sada) ali avaj, Malac je zarobljen!
Against all odds, Dross je preziveo svoje rane i sam se dovukao nazad do PKB-a, i zahtevao da se bilo koji ransom koji traze kelijevi odmah isplati (posto je i sam zamalo pao saka njima).
Posle brze sahrane Machoa u lokalni otvor, i unajmljivanja njegovog brata Michka, banda nastavlja potragu za boljim naslagama metala i boljim izvorima majoneza.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Underhive SS zbirovi su dosli siti u klub. Tako siti su krenuli da se bore sa pacov-ljudima. Pacov ljudi odabrase misiju sa 6 objektiva, gde se SS zbirovi brane, sa 4 figure, naspram cele bande. I onda su se pojavili na istoj strani gde i SS zbirovi (16%). U prvom krugu su ubili sve. I onda su ostale SS zbirove koji se polagano pojavljuju, randomly, skidali jednog po jednog. Onda je islo generisanje para - posto su svi SS zbirovi bili out of action, zarada je 0. A posto je on drzao sve objektive, onda mi je oteo 70+ dinara iz stasha. Partiju su, po obicaju za ovu igru, obelezila moja ocajna bacanja.

E, a onda smo odlucili da tamo negde postoji neka fabrika majoneza Tomi. I u jednom krugu (prvom :D) smo spektakularnim rolanjem svih sestica koje se mogu rolati :D, izbacili 3 coveculjka koja brane fabriku majoneza. To je posledica toga sto su SS zbirovi u medjuvremenu ogladneli, i onda su bili nervozni i besni. Pa su u toj partiji nadoknadili sve one lose rolove iz prethodne 3 partije. To ni malo nije prijalo vlasniku Tomi fabrike, koji se onda nadurio na SS zbirove jer su oni zli (mmm... SS... zbirovi... zli??? Ma nemoguce). To je nesto poput izjave "dobro jutro" - jednostavno akronimi ne idu zajedno: ako je dobro nije jutro, i ako je jutro nije dobro :D. Nakon puno durenja zasto SS zbirovi nece da izadju na cistinu da ih heavy stubber pokosi, vlasnik Tomi fabrike se povukao. SS zbirovi izvojevali prvu pobedu. I oteli teritoriju.

Glavni SS zbir je dobio malo po tintari. Te ce ubuduce morati svaki put da proverava da li je lud ili glup :D. Neurochip ne priznajemo!. Za sada.

Glory to Arstotzka!
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

"Gilpteri! Troglodi! Usranci! Popisulje! Krofnozderaci pogani! Za koj andrak im placam onoliki mito? Nemoj Prezdraze da mi odgovarsa! Kilavci smrdljivi! Sljam i ruglo!", besneo je Cpt. Gen.
Propao je njegov pokusaj da ogavni i opasni, a iznad svega protivzakoniti kult piromana i secikesa prijavi zakonu. Cata pandurski se samo nasmejao. Nikome nije bilo jasno kako se Cpt. Gen. suzdrzao da ne udavi catu.
"Debeljko pisi! Narode Podkosnice, medju nas se uvlaci pogana jeres. Prodajuci pricu o prociscenju i pravoj veri u Tron ustvari ovi crveni mandrili prikrivaju svoje pogane i opasne radnje. Ovi crveni jeretici, pogana stoka, vasljivi okot sila tame i haosa otima decu i pusta im krv. Prizivaju mracne duhove iz tame. Sparuju se sa poganim pacovima. Decijim telima hrane mutante. I oni su ogavni i prljavi mutanti. Zato se kriju iza onih maski. Jer ne smeju da pokazu svoja pogana lica. Narode Podkosnice, policija odbija da preduzme bilo sta po pitanju ovih gmazova i smrda. Ali ne bojte se! Ujedinjeni zajedno cemo utrebiti ove pogane jeretike. Sve sto znate o njima mozete prijaviti u birtiji "Kod Civrica", levo od tankova sa gorivom pa niz stepenice. Ako uhvatite ili ubijete nekog od gadova dovedite ga "Kod Civrica" ili donesite njegov skalp. Bicete nagradjeni bogato. Zapamtite drage komsije, zajedno smo jaci i zajedno cemo pobediti ovu crvenu kugu! U sluzbi gradjana, da cuvaju i sluze, Pover Boyzi i Cpt. Gen. Rubinstajn V.C. od kuce Van Saar.", zavrsio je svoju istorijsku proklamaciju.
"Ajde sad to odstampaj u 1000 primeraka i daj po pet cvonjaka onoj decurliji da razdele okolo. Ajde brze! Znas da je ona masina crkala, pa neces moci da je koristis da kopiras. Moraces sve rucno, a i jedini zans da pises. Ajde blago meni da bude gotovo do sutra.", naredio je.

Otisao je u svoju sobu. Zavalio se u fotelju, pripalio liho, las pistoljem u secanje na rahmetli V.P.V. Rutavija. Oprljio je obrve. Sipao je omiljeni amasek iz akvarijuma u kome je plutalo telo samozvanca Veina. Ne Dza D je zastrasujuce efikasan, primetio je. Tako brzo je pucao tog dana da je izresetao samozvanca i sve njegove giliptere, a da ovi nisu uspeli ni da dodirnu oruzje. Dobar je Ne Dza D, samo kada bi prestao da racuna i pravi planove. Odvrnuo je MP3 gramofon. Odjeknula je ona njegova. Bice belaja uskoro. Ima sve da ih potamani ko macice.
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

SS zbirovi mogu da zadrze taj izvor vode (iovako smo ga oteli pacovima :P), fabrike su citave i netaknute, hvala bogovima majoneza. A bogme i moji momci su prosli citavi, niko nije zadobio nikakve teze povrede, jednoga ce samo stara rana tvog stubbera podsecati da ne staje bas na otvoreno ko Rubinstajnski mamlaz ;)
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

"We didn't want it anyway" :lol:

Glory to Arstotzka!

Return to “Ostale igre & Razno”