Second World War (3rd Reich + Great Pacific War)

Poruke vezane za ostale igre koje su zastupljene u klubu Zmaj.

Moderators: žubor, mladjano bugarce, Zekina banda

Dzon Vejn

Second World War (3rd Reich + Great Pacific War)

Post by Dzon Vejn »

Pravila koja sam odstampao i ostavio u klubu su ova:
http://www.avalanchepress.com/pdf/SWW_R ... dition.pdf

Zainteresovani znaju sta im je ciniti :).
Last edited by Dzon Vejn on Wed Jun 03, 2015 4:23 pm, edited 1 time in total.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Re: Second World War (3rd Reich + Great Pacific War)

Post by Dzon Vejn »

Sad sam pogledao i izgleda da su to pravila za neku drugu verziju, posto se u njima pominje russian winter tabela koja nema na ovoj verziji.

Shodno tome, upravo stampam i ovu verziju:
http://www.avalanchepress.com/GPWRules.pdf

Mislim da su minimalne razlike.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Nemanja

Post by Nemanja »

Dzon Vejn wrote:Sad sam pogledao i izgleda da su to pravila za neku drugu verziju, posto se u njima pominje russian winter tabela koja nema na ovoj verziji.

Shodno tome, upravo stampam i ovu verziju:
http://www.avalanchepress.com/GPWRules.pdf

Mislim da su minimalne razlike.
ako tek učite pravila, mnogo je lakše( a i dalje dovoljno teško) da odigrate par puta samo Rajh. Inače, baš super što još neko igra ovu legendarnu igru :applause:
Mi smo posle mnogo pokušaja malo izmenili combat, odnosno uveli da pešadija nanosi hit na 5 i 6, a tenk 4,5,6. Kada pešadija pogađa samo na 6 dešava se da se uguši partija. Naravno igrali smo bezbroj puta i prošle, stare, dobre varijante :wink:
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Za sada samo 3rd Reich i imamo, postoje neki izgledi da mozda u nekom trenutku dobijemo i Great Pacific War.

Probali smo danas u klubu samo 1 krug, da vidimo kako ide combat i sta nam sve nece biti jasno.

Planirano je da do utorka svi procitamo po jednom pravila i da onda krenemo ponovo.

Ako Zeljko i dalje cita forum: 2015. kada udjes u dezurnu apoteku i trazis 30 flasica za mokracu, ne gledaju te vise cudno :).

Glory to Arstotzka!
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

''Smrt Sismunu Karageorgijevu! Laznom kralju Jugoslavije! Ziveo Duce!!!
Uzvikivao je narod na ulicama Beograda.''

"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

I Cercil ima jos planova :).

Elem mali dodatak pravilima:
- ZOC: Ne smes da se povlacis kroz isti, osim ako nemas svoju friendly trupu u njemu (to smo igrali ok, samo konstatujem da radi onako kako nam je svima bilo logicno).
- ZOC: Iako blokira supply line, i ovde vazi isto pravilo - ako imas unit u ZOC, supply line nije blokiran.
- CV: ne moze da daje DEFENSIVE air support. Samo offensive.
- GAR: ovim trupama trebaju 2 hita za eliminaciju (to nisam znao).
- Advance after combat: ako se pobedi u combatu i advance-ujes u hex, a oko njega nema ni jedne protivnicke jedinice, mozes da advance-ujes jos jedan hex (nije bilo ovog slucaja, ali da znamo).
- Exploitation: Samo jos jednom kao potvrda - ne moze da se koristi kod attrition chit-a.
- Exploitation: A sad sok, jer smo ga igrali potpuno pogresno - uradicu quote iz pravila uz bold onoga bitnog, pa cu onda prokomentarisati:
9.4 Exploitation
After a successful attack (one that has forced defending units to vacate a hex), some other units have the opportunity to move and attack again.
This is called “exploitation.” Any friendly ARM and CAV units activated this impulse and adjacent to enemy or friendly units that participated in the attack AND that did not themselves participate may exploit immediately following the attack. The target hex must have been vacated of enemy units and a friendly, attacking ARM unit must have advanced into the hex after combat. ARM and CAV units that participated in the attack may participate in exploitation combat (not movement). Note that exploitation is not possible in an Attrition impulse. Units activated in previous impulses may not exploit.
Dakle kako ovo radi: stojis hex na hex INF protiv INF. Npr. iza tvog INF stoji ARM. Napadas i protivnik se povlaci/umire. ARM koji je iza moze da exploituje. Situacija 2: stojis na 2 hexa sa 4 ARM unita, protiv 1 hexa na kome su 2 pesadije. Biras da napadnes samo sa 1 hexom (2 tenka). Protivnik se povlaci/umire, druga 2 tenka se probijaju i nastavljaju.

Kako ovo ne radi: stojis hex na hex, tvoj ARM protiv INF. Protivnicki INF se povlaci / umire. Tvoj ARM nastavlja dalje.

Jos gresaka se posle vidi u 9.41, 9.42 - naime, ono sa 2 hexa za CAV i 3 hexa za ARM se odnosi na to koliko HEXova mogu da se POMERE (advance-uju). Koristi se kada se protivnik povlaci vise od 1 hexa, a ti imas mogucnost da ga ispratis na neki nacin (npr. zaobilazenjem protivnika).

Ovo potpuno ima smisla, sprecava neke situacije koje su mi bile cudne, a otvara mogucnost da se resis clog-ovanje polja u Francuskoj.

- Amphibious assaults, podpravilo landing craft: za svaki LC factor koji se koristio u napadu, baca se kocka. Na 1 i 2 umire LC factor. Ako se napadalo polje koje nije beach, umire na 1-3. Samo sa LC mozes da napravis amphibious assault, ne mogu SURF kao kod transporta. SURF faktori koji prate LC faktore mogu da ucestvuju u navalnom bombardovanju, koje je jos jace od air supporta jer ne mozes da trosis BRP-ove, vec uniti moraju da se odmah flipuju / eliminisu. Mozes da podelis trupe u initial i follow-up attackere, pa sa onima iza da se probijas dalje kada si napao beach hex. Ako uspesno napadnes polje, ono postaje beachhead (cime je minor port, pa ti pruza supply line). Ukoliko ne uspes, uniti se vracaju u brod, initial attackeri (ne i follow up) se flipuju/umiru (ako umru idu u force pool iako su van supply-a tada).
- Kupovina chit-ova: Mozes da kupis samo 1 chit ako nisi u ratu sa major power-om. Mozes da kupis vise ako ces objaviti rat major poweru taj krug. Ukoliko ubacis vise chitova automatski objavljujes rat nekom major poweru u odgovarajucoj fazi.
- Allied minor countries: Npr. ako nemac stoji u ally box-u, a neko od allied trupa stoji u client boxu, minor country nece ucestvovati u ratovanju sa major powerima.
- Blitzkrieg attack (pravilo koje nismo koristili): kada TAC uniti ucestvuju u napadu u kome ucestvuju napadajuci ili braneci ARM uniti, TAC pogadja na 5 i 6, odnosno na 4, 5, 6 za defendera.
- Minor countries reaction (16.2.): Jos jedna grupa pravila kako se modifikuju reakcije minor countries. Ima puno opcija, pa ih necu posebno navoditi, ali uglavnom je logicno.
- 18.3. South Africa: Nisam vise siguran da li sam ovo bacao, ali na pocetku partije se baca kockica i na 1 i 2 ove trupe se povlace i Britanija gubi 5 BRP. Cini mi se da jesam ovo bacio, ali ne bih mogao da garantujem.
- Predaja Holandije (26.7): Kao sto rekoh - pesadija umire, to je ok, a za TAC, SURF i SUB faktore se baca kocka. Na 5+ faktori ostaju u igri. +2 na roll se dobija ako Holandija prezivi 1 krug. Sve od tih faktora sto umre ide u Britanski force pool i moze se ponovo sagraditi.

Iz svega navedenog, vidim da Britanija moze lepo da objavi rat kome hoce, da mogu da objavim i Italiji rat odmah '39, itd. Jedino sto je ovde specificno jeste da kada Britanija/Francuska objavi rat nekome, Francuska/Britanija nije u ratu dok i ona ne objavi rat. Izmedju ostalog, to je jos jedan od nacina kako se podize Britanski rating u minor zemljama (npr. Spaniji...).

Osim navedenog, nisam primetio dodatna neslaganja sa pravilima :grin: . No, ne sumnjam da cemo vec koliko u sledecem igranju videti neke nove situacije :). Mislim da smo za prvu partiju igrali dosta dobro i precizno sa obzirom na broj specijalnih i sitnih pravila koja postoje i nadam se da cemo do kraja ove prve partije svi znati super pravila.

Glory to Arstotzka!
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

meni bas nije to jasno. U predposlednjoj recenici kaze da ARM i CAV koji su napadali mogu da ucestvuju i u exploitation, samo ne mogu da se pomeraju. Kako ja to vidim, prvo: mora da si ili ubio jedinice ili ih oterao sa polja koje napadas. drugo: mora da postoji ARM jedinica u inicijalnom napadu, koja je uradila follow up. trece: sve ARM i CAV jedinice koje se sada dodiruju sa neprijateljem ili sa prijateljem koji je ucestvovao u bitci mogu da se pomere i napadnu opet. cetvrto: ARM i CAV koje su ucestvovale u incijalnom napadu mogu ponovo da se bore ali ne mogu da se pomeraju vec napadaju sa tog polja na koje su uradile follow up.
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ne citas dobro, to je problem. I ja sam prvi put pogresno shvatio.

Gornji deo teksta kaze:
...Any friendly ARM and CAV units activated this impulse and adjacent to enemy or friendly units that participated in the attack AND that did not themselves participate may exploit immediately following the attack...

...ARM and CAV units that participated in the attack may participate in exploitation combat (not movement)...

A onda dole kaze:
The exploiting ARM/CAV...

I:
Exploiting units which moved/advanced...

Dakle ono u cemu je problem sto ti ne pravis razliku izmedju ACTIVATED/PARTICIPATED units i EXPLOITING units. Activated/participated units su one koje naprave inicijelni napad. Exploiting units su one koje popune rupu i onda se biju. A oni iz inicijelnog napada mogu kasnije ponovo da ucestvuju negde, ali ne mogu da se pomere.

Takodje, obrati paznju da broj exploiting combata NIJE limitiran kako smo mislili, nego je limitirano koliko polja mozes da exploit move-ujes! (sto su 2 razlicite stvari) To sluzi kada protivnik bezi vise od jednog polja, a ti imas nacin da ga stignes (okolo). A exploit combat sa unitom koji se vec borio pravi da je bitan redosled combata jer da bi se taj unit ponovo tukao sa nekim, moras neki drugi protivnicki unit da pomeris pored njega (sto nije lako).

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Kako se Nikola ponovo tiltovao sa exploitom, evo samo exploit posebno objasnjen, step by step:

Pojmovi:
Stavka:
1) Activated - svi uniti za koje se odredi da se aktiviraju tokom trenutnog impulsa
2) Attacking - svi uniti koji su ucestvovali u napadu na odredjeni hex
3) Advance (after combat) - kada defender napusti hex (umiranjem ili povlacenjem), svi Attacking (stavka 2) uniti imaju pravo na advance after combat. Ako polje koje je bilo napadnuto nema adjacent trupe, attacker moze jos jedno polje da napreduje. Stacking limits se gledaju na kraju svih advance-ova (tako da mozes privremeno da imas vise unita negde).
4) Exploit - Friendly CAV / ARM unit adjacent to enemy or friendly attacking (stavka 2) unit AND (velikim slovima) koji nije napadao to konkretno polje i sam je exploit-er. Obratiti paznju da unit koji je vec napadao negde drugde, moze da postane ponovo exploit-er, u nekom od sledecih combata!
Poduslov - Da bi CAV / ARM, pomenuti u okviru stavke 4, mogli da budu exploit-eri, target hex mora da bude oslobodjen, a attacking (stavka 2) ARM unit je morao da advance after combat-uje u taj hex.
5) sta jos mogu da rade CAV / ARM uniti koji su vec bili attacking (stavka 2): mogu da exploit combat-uju (ne i move-uju)
6) Exploit movement - exploiting ARM/CAV units (pogledati stavku 4 ko jeste a ko nije exploiter) se mogu pomeriti do svog max movementa u napadnuti hex, i na dalje, uz max od 3 hexa za ARM i 2 za CAV (postujuci movement limit).
Poduslov - mora se uci u napadnuti hex tokom exploit move-a.
7) Exploit combat - Exploiting units (opet pogledati stavku 4 ko je exploiter, a ko nije) koji su moved / advanced after combat mogu da napadnu na kraju svog movementa ali pre toga moraju da ispostuju stacking limits. TAC koji dotle nije aktiviran moze da da offensive / defensive air support. Advance (after combat) (stavka 3) se moze desiti nakon exploit combata, ali ne i dodatni exploit-i. Airborne drop moze da se izvrsi tokom exploit-a.

Dakle da rezimiramo:
Tacka:
1. prvo aktiviras sve sto hoces
2. onda kazes SVE hexove koje ces napadati i odmah kazes ko sta napada
3. onda napadas hex po hex
4. onda imas pravo na advance after combat
5. onda ako napadnuto polje nema friendly (svoje ili allied) adjacent trupe, moze jos jedan hex da se nastavi advance
6. onda se provere stacking limits
7. onda ARM/CAV unit, koji su activated (stavka 1) this impulse, koji su adjacent to friendly or enemy units that participated in the attack (stavka 2) AND koji nisu i sami napadali konkretni hex! postanu exploit-eri (stavka 4). Sve to uz poduslov da je ARM unit advance (after combat-ovao).
8. onda svi exploit-eri imaju pravo na exploit move. CAV 2 hexa max, ARM 3 hexa max (postujuci movement limit). Sve to uz poduslov da moras da udjes u attacked hex tokom exploit move-a.
9. onda svi exploit-eri imaju pravo na exploit combat.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Post rezervisan za slike exploita.

U ovom primeru je sledeca situacija:
1. Aktiviraju se svi uniti u impulsu.
2. Definise se koji hexovi se napadaju i sa kime. Napadac bira da napada samo hex sa defenderom 1, i da ga napadaju INF 1 i ARM 1. INF 1 i ARM 1 su postali attackeri, a ARM 2 nije.
3. Defender 1 umre ili se povuce.
4. INF 1 i ARM 1 imaju pravo na advance after combat na to polje.
5. INF 1 i ARM 1 nemaju pravo na dodatni hex advance-a, jer postoji defender 2 koji je adjacent upravo osvojenom polju.
6. Recimo samo ARM 1 advanceuje.
7. ARM 2 upravo postaje exploiter jer su ispunjeni svi uslovi:
a) bio je adjacent combatu
b) nije i sam napadao
c) attacking ARM unit je advance-ovao u to polje.
8. ARM 2 ima pravo na exploit move, jer su ispunjeni svi preduslovi:
a) nije vec napadao
b) exploiter je
9. Ukoliko ARM 2 zeli, on moze da se pomeri max 3 hexa, stim sto jedan od njih mora biti hex gde je bio defender 1.
10. ARM 2 bira da exploit move-uje na polje na kome je bio defender 1, a sada je ARM 1.
11. Stacking limits su ok, jer su 2 ARM unita na hexu.
12. ARM 2 ima pravo na exploit combat jer je exploiter
13. ARM 1 nema pravo na exploit combat jer on nije exploiter. To ga medjutim ne sprecava da u nekom sledecem combatu bude exploiter (u kom slucaju samo nece moci da se pomera)!
14. ARM 2 napada defendera 2 koristeci exploit combat.

Primer 2:
Na ovoj slici, ARM 1 je vec napadao i advance-ovao after combat. ARM 2 je exploit move-ovao, ali nije napadao (ni exploit combatom). ARM 3 je ranije definisan da napada hex na kome je DEFENDER 2.

1. ARM 3 napada hex na kome je DEF2.
2. ARM 3 pravi dovoljno hitova da natera DEF 2 da se povuce, a on bira da se povuce gore-levo ili gore-desno u odnosu na ARM 3.
3. ARM 3 ima pravo na advance after combat sto i radi.
4. ARM 3 nema pravo na dodatno polje advance after combata, jer je defender 2 i dalje ziv i adjacent je napadnutom polju nakon povlacenja.
5. ARM 1 i 2 upravo postaju exploiteri.
6. ARM 1 nema pravo na exploit move (jer je vec napadao, tj bio attacking!), ali ima pravo na exploit combat!!! jer su ispunjeni svi uslovi da on bude exploiter.
7. ARM 2 ima pravo na exploit move i na exploit combat, jer je prethodno radio samo exploit move, a ne i exploit combat (te nije postao attacking ni u jednom treutku). Da je radio exploit combat prethodno, imao bi pravo samo na exploit combat ponovo, ne i na exploit move.

Primer 3:
1. ARM 1 napada DEF 1.
2. DEF 1 umire.
3. ARM 1 ima pravo na advance after combat. Posto je DEF 1 mrtav, i napadnuto polje nema adjacent friendly trupu, ARM 1 ima pravo na jos jedan advance hex, sto i radi.

Glory to Arstotzka!
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

primer 1:
stavka 9: ti recenicu "Exploiting units must enter the attacked hex or they may not move" shvatas kao da jedinice moraju da prodju kroz hex koji je bio predhodno napadnut (u kom slucaju bi pisalo move through), kada se ustvari radi o tome da jedinice sa tih dodatnih 2 ili 3 (cav ili arm) movementa moraju da stignu na novonapadnuto polje (sto je objasnjeno u trecoj ediciji). Ako shvatas kao da moraju da ostanu na tom polju, sledi da exploit moze da radi jedna jedina jedinica.
stavka 13: ne moze da bude exploiter vise jer se njegova akcija zavrsava exploit combatom i on postaje tapovan.

primer 2 se jako retko desava zbog toga sto se retko desava da jedinica bude okruzena
ako sad citamo bukvalno tekst kao sto smo radili pise: "some other units have the opportunity to move and attack again" dakle AND bi znacilo da ne mogu da se pomeraju ako ne napadaju (sto pise mnogo lepse u trecoj ediciji), sto bi u ovom primeru dovelo do toga da ARM 1 i ARM 2 ne mogu da budu na istom polju kako je opisano.

tacka 6: nema pravo jer je vec tapovan posto je odradio celu proceduru od prve do zadnje tacke (sto pise lepo u trecoj ediciji).
tacka 7: ne moze da radi exploit move bez kombata, cak iako citas samo drugu ediciju jer pise AND.

primer 3 uopste nije vezan za exploit nego za advance after combat
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

primer 1:
stavka 9:
Da, upravo tako shvatam, jer postoji deo recenice koji nisi procitao. Ne krece se CAV / ARM 2 dodatna movement poena, nego hexa, a u skladu sa svojim limitom kretanja, jer tako i pise:

9.41 Exploitation Movement.
The exploiting ARM/CAV units may move their full movement allowances to the attacked hex and beyond (deo koji nisi procitao) to a maximum of three hexes total for ARM units and two hexes for CAV units (total counting the attacked hex).

stavka 13:
To u 3. ediciji, u kojoj sve radi drugacije.

primer 2:
opet pricas o trecoj ediciji...

primer 3:
Da, samo sam hteo da dam primer kako radi. Nije exploit u pitanju, nego bas advance after combat.

Inace, 3. ediciju je radio potpuno drugi lik (pogledaj credits), i ima delove koji su promenjeni skroz kako rade (sto sam video odmah na prvom citanju). Kada smo odlucivali o tome koja pravila da koristimo, odlucili smo se za ona koja su delovala jednostavnije za citanje (3. edicija ima 20ak strana vise, i neke stvari mi nisu bile jasne na prvom citanju, jer je nacin pisanja pravila losiji).

Prelazak na 3. ediciju bi zahtevao da svi procitamo sva pravila ponovo. A ni ova jos nisu svi procitali.... tako da ajde, molim te najlepse, da ovu partiju zavrsimo koriscenjem pravila sa kojima smo poceli, da konacno odigramo jednu partiju do kraja, kako bi svi mi prosli sva pravila u kompletu i u praksi videli kako sta radi. Ovo je treci put da pocinjemo iz pocetka, a da nismo stigli do '41. Pa kad zavrsimo partiju, nek ljudi odluce da li zelimo da predjemo na 3. ediciju ili ne.

Glory to Arstotzka!
morkin

Post by morkin »

... da si me samo cimnuo telefonom, mogao sam da donesem moju kopiju A3R i da vam objasnim pravila.

Ko zna šta još igrate pogrešno. :)
morkin

Post by morkin »

UBR, oklen interesovanje za mamutske neigrive bordgejmove? Ako ste već zabrazdili u te vode, mogao bih da vam donesem pravu stvar - World in Flames...

Counteri u A3R su bezlični, u WiF imaju ime, možeš emotivno da se vežeš.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

U mojoj verziji svaki counter ima ime ;) . Cekamo da nam Poznic donese Pacifik pa da igramo "pravi rat".ako si zainteresovan, zovnem te kad sledeci put budemo igrali. Cini mi se da to nece biti pre mog i Djoletovog povratka u Bg, mislim da smo nas vojca najzainteresovaniji. Bonus ce biti da procitas pravila :)

Glory to Arstotzka!
Hertz

Post by Hertz »

morkin wrote:UBR, oklen interesovanje za mamutske neigrive bordgejmove? Ako ste već zabrazdili u te vode, mogao bih da vam donesem pravu stvar - World in Flames...
A kad ćemo ponovo Republic of Rome?
morkin

Post by morkin »

Hertz wrote: A kad ćemo ponovo Republic of Rome?
Нож у леђа прија кад год се скупи барем 5 играча.

Return to “Ostale igre & Razno”