Blood Bowl liga

Poruke vezane za ostale igre koje su zastupljene u klubu Zmaj.

Moderators: žubor, mladjano bugarce, Zekina banda

Mrzimsvee

Blood Bowl liga

Post by Mrzimsvee »

Drugari sa velikom radoscu mogu da najavim da se blood bowl vraca na scenu!

Od 9. januara 2017. pocece liga u blood bowl-u. Neki se secaju da je to uvek bio najveci organizovani event kod nas i da je u jednom trenutku igralo 40 igraca podeljenih u dve divizije.

Za sada vam mogu reci da se ovde prijavljujete za ligu, pisite i koji tim bi igrali. Za sve one koji nemaju timove klub poseduje neke i rado ce ih ustupiti zainteresovanima. Takodje u klubu postoji nekoliko terena, mislim 4, tako da ce u isto vreme moci da se igra veci broj utakmica.

Hvala unapred.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Telion
Commissar Weasel

Re: Blood Bowl liga

Post by Telion »

Prijava, Human Team.
Name and details, TBD. :)

edit: Ako bude previse Human timova, ja cu igrati neki nonconventional tim.
Last edited by Telion on Mon Dec 05, 2016 9:28 pm, edited 1 time in total.
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

prijava. human team.
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
Dorian

Post by Dorian »

Prijava, Dark Elf team ili Human ako ove prve ne dovrsim na vreme.
"More than any time in history mankind faces a crossroads. One path leads to despair and utter hopelessness, the other to total extinction. Let us pray that we have the wisdom to choose correctly."

Woody Allen

---
http://dorianm.deviantart.com/
ZergLord

Post by ZergLord »

Prijava, Orks
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Prijava
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
Stefan094

Post by Stefan094 »

Prijava Human team.
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Prijava, Veverice ovaj Skaven team.
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
Rancic

Post by Rancic »

Auf, nisam igrao BB 100 god. ali se valja podsetiti kako se šutiraju lobanje... khm ... mislim lopta :)
Prijava, Khemri team
GangstaWizard

Post by GangstaWizard »

Prijava, orkovi. Koristiću figure koje vi imate dok ne stignu i ne ofarbam moje.
Team: Da Blu Gitz
Captain : Haram - Basha
Head Coach: Uggor Bonesplitta
Moto : BLU GITZ, BLU VEINZ, BLU, DA KOLUR OF YER FACE WEN YER TOO CLOSE TO US!

Mislim da si zakasnio.....
Prijave su bile do juce, zasto mi nisi u klubu rekao da hoces da igras?
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Ubacio sam te u ligu.
Daj samo facebook profil da bi mogao da se dogovaras za utakmice.
Naravno ako ti se roditelji slazu.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Drugari od 15. septembra pocinje Blood Bowl liga Sezona II.

Bice dve lige, jedna ozbiljna zahard core igrace u kojoj ce se igrati utakmica na nedeljnoj bazi i imace kotizaciju i ukolko ispalite novac vam se ne vraca.
Druga u kojoj se igraju utakmice na dve nedelje i u kojoj ne morate da budete redovni i koju preporucujem pocetnicima.
te dve lige se nece preplitati osim mozda u nekom kup takmicenju koje cemo mozda ubaciti.

Mozete krenuti sa prijavama ovde ili na FB grupi u formatu:
Ime i prezime, moze i nadimak
Koja liga (Krvava liga armagedon ili Liga bez briga, imena sama govore)
Rasa i ime tima(opcionalno)

Hvala svima unapred

"Yes...yes."

Rancic

Post by Rancic »

2 sugestije za novu sezonu

1) Da u tabeli i rasporedu igranja, pored naziva igrača (trenera) piše i koje je rase tim koji vodi.
Sada se dešavalo da znamo unapred protiv koga igramo ali nemamo pojma protiv koje rase, što otežava izbor skilova na igračima.

2) Da se randomizuje malo redosled igranja u svakom kolu, tako da ne bude da uvek igraš protiv tima protiv koga je u prethodnom kolu igrao određeni isti tim.
Primera radi, ako uvek igraš protiv ekipe koja je prethodno kolo igrala protiv nekog jakog orkovskog tima, velika verovatnoća je da ćeš se susretati sa obogaljenim ekipama koje nisu u punom sastavu.
Dok recimo ako neki tim uvek igra protiv ekipe koja je pre toga igrala sa elfovima, velika verovatnoća je da će se uvek susretati sa nepovređenim timom u punom sastavu.
To pravi dosta disbalansa, jer će isti timovi u svakom kolu biti u prednosti u odnosu na neke druge.
Last edited by Rancic on Thu Aug 17, 2017 12:32 pm, edited 1 time in total.

Return to “Ostale igre & Razno”