Skirmish igre

Poruke vezane za ostale igre koje su zastupljene u klubu Zmaj.

Moderators: žubor, mladjano bugarce, Zekina banda

Rolle

Skirmish igre

Post by Rolle »

Razmišljao sam da podignem iz mrtvih konkretne teme vezane za pojedine igre, ili da se ubacim u neku relativno sličnu temu (npr. temu za AOS skirmish), ali mislim da će nekako ovako biti preglednije.

Dakle pitanje je: šta se igra od skirmish igara u našim klubovima u Beogradu?
I naravno koliko često se igra, da li uopšte postoji iole aktivna baza igrača ili se sve svodi na entuzijazam pojedinca?

Sudeći po temama sa foruma izgleda da se Kill Team igra u Zmaju, pretpostavljam da će se igrati i Warcry kad izađe, ali šta se dešava sa ostalim igrama skirmish niva - Malifaux, Company of Iron, Infinity i sl. ?
Mrzimsvee

Re: Skirmish igre

Post by Mrzimsvee »

Infinity se igra u Hydri/Grenadiru i ponekad u Zmaju.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Imas na FB Infinity Srbija grupu, mislim da se tamo organizuju za igranje. U poredjenju sa ostalim igrama, Infinity se bas retko igra.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Rolle

Post by Rolle »

A da li znate da li je Malifaux totalno zamro ili se još negde igra?

Iskreno više su mi interesantne igre sa fantasy/steampunk settingom u odnosu na scifi, Infinity je tu više kao zadnja opcija i naveden je samo zato što sam čuo da se igra.

Igram WMH, a pored njega voleo bih da nađem neku skirmish igru koju bih mogao da praktikujem kad se ne igra WMH, ili kad ne mogu da se uklopim u termin koji se dogovori, a čini mi se da ne bih imao ni dovoljno vremena ni finansija da krećem u još jedan wargame.
DeathJester

Post by DeathJester »

Mislim da ima par ljudi da igra Batman Miniature Game po kućama i mi što igramo Infinity. Malifaux ne znam da iko igra, niti preko koga bi mogao figure uzeti. X-wing ti je kao skirmish recimo, to je popularno.
Open mind is like a fortress with it's gates unbarred and unguarded.
Ko, jel' ja?

Post by Ko, jel' ja? »

Kao sto vec ljudi pomenuse, igra se Infinity po klubovima (ne previse redovno) i Batman miniature game u kucnoj varijanti (ima 4-5 igraca).
Malifaux, koliko znam se ne igra jos od prve edicije i vremena kad se igrao u Sigilu. Nisam cuo da je ovde neko igrao drugu ediciju.
Ima ljudi koji su zainteresovani za Frostgrave, ali koliko znam ni to se ne igra.
Zekina banda

Post by Zekina banda »

Jednomm smo Stef i ja zamalo odigrali Malifaux second edition :). Igra se Frostgrave u kucnoj varijanti (retko doduse).
Izgubio je sve ko nije razumeo da je pobeda bila nesto drugo
http://offgridttgamers.blogspot.rs/
stari blog http://waxerspasttime.wordpress.com/
lazarp

Post by lazarp »

Pozdrav svima ja sam zainteresovan za aos skirmish, frostgrave, mordheim i warcry. Imam figurice i nesto terena. Da li postoji neka grupa koja igra aktivno u bg-u? :D
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Mislim dace warcry poceti aktivno da se igra u klubu Zmaj od septembra.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Rolle

Post by Rolle »

Da li je po;eo da se igra Warcray u klubu?

Ako jeste kakvi su pocetni utisci?

Po netu ima dosta mesanih utisaka, a koliko sam primetio preovladjava utisak da je previse jednostavan sto opet neko tumaci kao dobru a neko kao ozbiljno losu stvar.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Igra se mestimično :)

Igra je dobra razbibriga i ne treba je shvatati ozbiljno.
Ako se igra kampanja ili nasumične misije mislim da je baš dobra i vredna tih pola sata života.
Naravno može se ići u sitna crevca i kupiti 2-3 kutije iste bande i napraviti "ultimativnu" kombinaciju ali čemu...

Mojih pet para.

"Yes...yes."

Rolle

Post by Rolle »

Hvala na utiscima!

Jos ako te ne bi mrzelo da izneses neki svoj utisak vezan za poredjenje warcray-a i killteam-a bio bih ti veoma zahvalan.

Koliko su slicne (ako izuzmemo da je jedna aos a druga u wh40k svetu te samim tim i drugacijim akcentom na range i meele borbe) i koliko je, ako je uopste, kill team ozbiljnija skirmish igra ili su u principu obe razbibrige za opustanje?
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Mislim da je razlika veleika.
Kill team je ozbiljna kompetitivna igra koja ima taktiku od samog pocetka: pravljenja rostera, donosenja terena i table.
Kopleksnija su pravila i samim tim akcije modela i naravno ima faze igre, movment, psychic, shooting, CC i moral.

Warcry je mnogo jednostavnija. I ako se roster za takmicenje isto pravi (20 modela pa biras pre bitke sta ces staviti u 100pts) nema biranaj terena i table, bar ne za sada, igra se naizmenicno jedan moj model jedan protivnikov(ovde podseca vise na necromundu nego na kill team). Faze igre su zapravo samo jedna. Ima jedna pre aktivacije i ona je zanimljiva, kada se odredjuje inicijativa i koje kockice imas za specijalne sposobnosti (malo podseca na Sagu).

Warcry mi je vis eza neku kampanjsku igru sa narativom slicno kao Necromunda.
Kill team ima nekak vise takmicarski vajb.

Mojih pet para.

"Yes...yes."

Return to “Ostale igre & Razno”