Twilight struggle

Poruke vezane za ostale igre koje su zastupljene u klubu Zmaj.

Moderators: žubor, mladjano bugarce, Zekina banda

Dzon Vejn

Twilight struggle

Post by Dzon Vejn »

Twilight struggle je isproban i odlican je ;). Licno, ne primecujem neki poseban razlog zasto online igraci kukaju da USA treba da ima dodatni influence na startu... igra je odlicno izbalansirana. Jedina mana je sto je pozeljno da igraci jednako dobro poznaju SVE karte i da mogu da prate sta je proslo a sta nije (ne mislim samo na scoring karte, nego i na ostale "mnogo bitne" karte) - primera radi, USA igracu je u early war-u jako bitno da zna kada su prosle 2 karte koje uticu na influence u Francuskoj. Igra ima mogucnost da te gadno sjebe losim randomom, ali to je toliko mala sansa da je to zanemarljivo u poredjenju sa svim ostalim. I mana je naravno sto je za samo 2 igraca, sto ce reci da nase "standardno okupljanje" iskljucuje ovu igru.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Nemanja

Re: Nova tura robe

Post by Nemanja »

Dzon Vejn wrote:Twilight struggle je isproban i odlican je ;). Licno, ne primecujem neki poseban razlog zasto online igraci kukaju da USA treba da ima dodatni influence na startu... igra je odlicno izbalansirana. Jedina mana je sto je pozeljno da igraci jednako dobro poznaju SVE karte i da mogu da prate sta je proslo a sta nije (ne mislim samo na scoring karte, nego i na ostale "mnogo bitne" karte) - primera radi, USA igracu je u early war-u jako bitno da zna kada su prosle 2 karte koje uticu na influence u Francuskoj. Igra ima mogucnost da te gadno sjebe losim randomom, ali to je toliko mala sansa da je to zanemarljivo u poredjenju sa svim ostalim. I mana je naravno sto je za samo 2 igraca, sto ce reci da nase "standardno okupljanje" iskljucuje ovu igru.
u ,,deluxe"izdanju je dodat US influence u Kanadi, ima i nekih novih kartica.igra li neko on line preko ACTSa?
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Aha... Zubor ima to deluxe izdanje, tako da smo mi onda u startu igrali po toj varijanti (cini mi se valjda da je 2 influence-a u startu). Ja bar nisam igrao "ni preko cega" ;), a verujem da nije ni Zubor. Sta je to ACTS za pocetak :D?
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Nemanja

Post by Nemanja »

Dzon Vejn wrote:Aha... Zubor ima to deluxe izdanje, tako da smo mi onda u startu igrali po toj varijanti (cini mi se valjda da je 2 influence-a u startu). Ja bar nisam igrao "ni preko cega" ;), a verujem da nije ni Zubor. Sta je to ACTS za pocetak :D?
Automated Card Tracking System, program preko koga se igraju sve CDG igre preko neta. Skine se sama igra(program cyberboard ili vassal-imaju svoje sajtove ili sajt GMT gamesa) i onda se igra preko ACTS koji deli karte,vodi računa o poenima,...jednom rečju omogućava mehanizam za igranje na netu-može playbyemail(PBEM) ili online.kažu da se ogromna većina igara sada igra tako :D poskidajte programčiće,pa da organizujemo 1.državno prvenstvo u Twilightu.ja ću obezbediti bar 7 učesnika :wink:
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ja sam na odmoru 3 nedelje (radim jos danas i sutra), tako da eventualno mogu posle toga. Mada da budem iskren, vise volim boardgamese "uzivo" da igram ;). A valjalo bi i da proucim late war pre toga, jer smo late war prilicno malo igrali, pa ne poznajem bas kartice ;).

Glory to Arstotzka!
vidra

Re: Twilight struggle

Post by vidra »

Evo i kod nas u NS je zapoceo Twilight Struggle fever. Naime, drugar i ja smo nabavili deluxe verzije (2011 reprint) i sad ga krljamo k'o nenormalni.

Apsolutno se slazem da je neophodno poznavanje kartica. Naime, ja sam dvaput izgubio na istu glupost (to je zato sto sam ja glup, a ne igra), tj. protivniku sam "Missile envy"-jem izvukao "We will bury you" na Defconu 2 i tadaaaa: mojom krivicom zapoceo nuklearni rat!

Na greskama se uci (ponekad)

:)
You almost put my eye out with a fokken lollipop!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Mi smo malo oladili u zadnje vreme sa twilight struggle. I ja sam spustio ocenu na 9, jer mi se posle veceg broja partija nije svideo uticaj kockice - odnosno, da budem precizniji, sve je u redu dokle god su kockice manje-vise prosecne; problem nastaje ako ja iskoristim 3 kartice vrednosti 4 op za realign na 0 ili +1 i ne uspem da uradim nista, a protivnik sa recimo jednom karticom vrednosti op 2 skine sav moj influence.

I wargames (LW) je kartica koja ultimativno smara - nekako steknem utisak da igra nije "zavrsena" :D.

Naravno, sve to ne znaci da je igra manje dobra ;), samo ume da iznervira ;) (Zubora malo vise od mene :P).

Glory to Arstotzka!
vidra

Post by vidra »

Ako je neko zainteresovan za online igranje preko Wargameroom softvera, nek mi javi!
You almost put my eye out with a fokken lollipop!

Return to “Ostale igre & Razno”