Weekend Warriors no life crew

Poruke vezane za ostale igre koje su zastupljene u klubu Zmaj.

Moderators: žubor, mladjano bugarce, Zekina banda

Zekina banda

Re: Weekend Warriors no life crew

Post by Zekina banda »

MK i nije za vise od 2 igraca - Zubora i Nenada ;)
Izgubio je sve ko nije razumeo da je pobeda bila nesto drugo
http://offgridttgamers.blogspot.rs/
stari blog http://waxerspasttime.wordpress.com/
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ako se ne varam ima nas 4? MK moze savrseno lepo da se igra u 4 igraca, samo treba svi da odigraju makar jednom, kako bi im procesori svaki sledeci put bili malo brzi. Posbeno mi se svidja deo gde ne mozes protivnika da ujebes :D, jer prakticno svako igra za sebe. Sad, pokusaji bunarenja wordinga se zavrse kako se zavrse, to je druga stvar ;).
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

Code: Select all

I took a good look at it on Thursday at Essen and it's fantastic. It looked close to a finished version to me. There's more of everything; it's exactly what you'd want in an expansion. New tiles with new features - walls, deep mines, labyrinths, refugee camps. New monsters with new abilities, including some really nicely themed ones (I particularly like the Hydra with its triple attack of 2). New cooperative skills for existing characters and specific replacements for some of their Deed deck cards (e.g. Arythea gets a different Mana Draw which lets her use black as any colour; Goldyx gets an upgraded Crystallise). New units including one for 13 which can't be cheated into play with Call to Glory.
Ko ce docekati ;$
morkin

Post by morkin »

Đidanja/prećutano u subotu:

Glade na kraju kruga ti omogućava da diskarduješ 1 ranu iz ruke ili discard deka;
Mogućnost da se odmoriš (korisno ako si na rudniku);
Prilikom levelovanja, možeš da uzmeš skill koji je neko drugi odbacio;
Levelovanje je pre povlačenja novih karata;
Friendly mana (ne može zlatna kocka ako ima odgovarajuća boja) je opciono pravilo;
Nisam našao gde piše da početak dana u Glade-u daje zlatnu manu;

Nisam još pročitao sve, a pogotovo ne combat...
žubor

Post by žubor »

Koliko se ja secam 90% od napisanog smo tako i igrali.
Ono za rudnik pise na kartici za rudnik, kartice su "deo rulebooka"
B
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Sve smo igrali kao sto si i napisao, samo si stalno govorio "dobro, previse mi je informacija, na pricaj dalje" ;).

Jedino sto nisam znao jeste da na glade-u mozes da uradis throw away rane iz discard deka (mislio sam da moze samo iz ruke). Nisam siguran da je takvih situacija uopste i bilo.

Opcioni pravilo je dobro, probali smo bez njega, i bila je manje zanimljiva igra.

Mislim da na kartici glade-a imas sve opise, ukljucujuci i taj za manu. Nisam sve kartice detaljno citao, moguce je da smo tu pogresili ako to ne pise na kartici.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

Nisu pogresili sto se tice glade, poenta je da su te kartice deo rulebooka kao sto sam vec napisao i da ne pise sve u rulebooku vec nesto pise samo na karticama ...
B
Zekina banda

Post by Zekina banda »

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

Ha ha , znam video sam ;)
žubor

Post by žubor »

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

:lol: :lol: :lol:

Glory to Arstotzka!
Zekina banda

Post by Zekina banda »

Sta, uvodimo tajmer za Nenada 8O
Zekina banda

Post by Zekina banda »

Ovo je prava stvar :)
http://bgg.cc/boardgameexpansion/134342 ... -skullport
Ko ce doceka avgust :cry:
žubor

Post by žubor »

Zekina banda wrote:Sta, uvodimo tajmer za Nenada 8O
Ako se ikad opet okupimo definitivno igramo sa timerom ...
B.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Pre okvirno 15. decembra duboko sumnjam. Sad su mi zadnje 2 nedelje kursa, imam bas puno da radim. Kad se sabere sa 2 puta nedeljno 40k, nemam teorije da izdvojim jos vremena. Posle okvirno 15. decembra ce biti ladovina ;).

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

Osim sto 15. i 29. ides na turnir ;)
B.
Zekina banda

Post by Zekina banda »

Izgleda Zubore da je spala knjiga na dva slova :D Srecom, imamo dosta igara za dva igraca :D
morkin

Post by morkin »

Има нас још...
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Nisu samo subote u opticaju ;).

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

Dzon Vejn wrote:Nisu samo subote u opticaju ;).
Kako kome ...
žubor

Post by žubor »

Photo Share by boris.zutic, on Flickr
Pozdrav iz Beča :)
B.
Zekina banda

Post by Zekina banda »

Cekaj, cekaj, a Star wars :)
žubor

Post by žubor »

Dva komada u torbi :) samo ih nisam slikao ...
Gace ti nisam kupio, imali su neke ultra cheap & ultra shit ... 0,50 € za 100 komada :) ... Ili FFg-ove za 2,5 € za 50 komada ... Kazu da ce u utorak dobiti "mormalne" ... Tako da moras da se strpis do Srede ;)
Zekina banda

Post by Zekina banda »

:applause: :applause: :applause:
Sto se strpljenja tice - no problemo. :D
žubor

Post by žubor »

A za Sredu mi reci sta ako ne dobiju normalne gaca? Hoces da ti kupim ove ultra cheap ili one FFG-ove ili ni jedne ni druge?

A sad jedna slicica :)

Minja

Post by Minja »

Bas lepo izgledaju ti SW brodici! :D

Jesi li, vec, bacio neku partiju kontra sebe?
Arrogance, my friend, arrogance! :-)
žubor

Post by žubor »

Nisam, sleteo sam sinoc oko ponoci, nisam ni pravila procitao :(
B
Zekina banda

Post by Zekina banda »

WAU
za gace, ni jedne ni druge, ako nemaju valjane
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Zavrsih danas sa obavezama.

Subota 22., standardno vreme. Zainteresovani?

Ako mozemo da se okupimo za sredu 19., slobodan sam i u sredu, imam slobodan dan. Zainteresovani?

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

Subota, 22. Žubor + 1 = 2 ;)
19. sam u Beču ;)
B.
Minja

Post by Minja »

Sredu sam zauzet, ali subota je OK.
+Minja =3! :D (subota)
Arrogance, my friend, arrogance! :-)
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Zubor je mislio da dovodi jos jednog ;). Tako da nas je za sada 4.

Glory to Arstotzka!
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

Ako je 22. Subota, onda sam na turniru taj dan. Mozda posle turnira
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
morkin

Post by morkin »

Evo da se prijavim za subotu.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

+ Kum Nidza.

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

Everything still on for Saturday, at 15:30? I'll come, and I'll bring along Infiltration if anyone is interested in trying that out.

By the way, my game collection includes:
Arkham Horror +all expansions (1-8 player, but I would never play 8)
Fury of Dracula (2-5)
Memoir 44 +most expansions (2)
Infiltration (2-6)
Battlestar Galatica (3-6)
Cosmic Encounter +all expansions (3-8 by rule, but I've done 9 :))
War of the Ring (2-4)
Android (3-5)
Carcassonne +most expansions (2-6)
Colossal Arena (2-4)
Citadels (2-8)
A Game of Thrones, LCG (2-6)
Lord of the Rings, LCG (1-4)
Louis XIV (2-4)
Glen More (2-5)
Augsburg 1520 (2-5)
Ticket to Ride-USA (2-5)
Hey, That's my Fish (2-4)
Bang (4-8?)
Boomtown (2-6)
Mystery Rummy: Al Capone (2-4)
+monopoly, trivial pursuit, jenga, cranium, balderdash, and bunch of other party type games.

and I think that's all, but I might have forgotten something.

See you on Saturday.
Eric
Imate li neke zelje?
B.
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

eh steta, nisam probao arkham horor, a svidja mi se na izgled igra
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
žubor

Post by žubor »

joggy wrote:eh steta, nisam probao arkham horor, a svidja mi se na izgled igra

ako se novi igrac pokaze finim, dolazice opet, samim tim dolazice i Arkham Horror koji je u svakom slucaju bolji od turnira u pasuljima :-)
B.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Arkham Horror +all expansions
Battlestar Galatica
su ono sto bih ja voleo da probam uzivo kako izgleda (a odgovara broju igraca koji ce se pojaviti).

Ako se ne varam, pocecemo sa 4, Kum Nidza ce doci verovatno malo posle toga, oko 4 (mozemo taman koji dominion u medjuvremenu, on ide bas brzo). Tu nas je 5 onda. I ako se Nikola posle pojavi - 6. Za 6 igraca kuci imam samo age of steam. Ako Eric ponese Arkham i BSG, resili smo i to ;).

Glory to Arstotzka!

Return to “Ostale igre & Razno”