Weekend Warriors- NBGD Edition II - 03. Februar od 16:45

Poruke vezane za ostale igre koje su zastupljene u klubu Zmaj.

Moderators: žubor, mladjano bugarce, Zekina banda

žubor

Weekend Warriors- NBGD Edition II - 03. Februar od 16:45

Post by žubor »

Yo Weekend Warrioiri, kako stalni tako i gostujuci ;) ...

Ovoga petka Weekend Warriori ce se okupiti na Novom Beogradu od 16:45 pa na dalje sve do prvih jutarnjih autobusa :D jer gajba je prazna pa time limit ne postoji :D

Za sada sigurno dolaze:

Zekina Banda
Dzon Vejn
Zubor
Minja

Vidimi se :-)
B.
Dzon Vejn

Re: Weekend Warriors- NBGD Edition II - 03. Februar od 16:45

Post by Dzon Vejn »

Znaci Shogun i Agricola u najavi :D.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Zekina banda

Post by Zekina banda »

Shoguna sa sve nastavkom :!:
Izgubio je sve ko nije razumeo da je pobeda bila nesto drugo
http://offgridttgamers.blogspot.rs/
stari blog http://waxerspasttime.wordpress.com/
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Dolazi nam i Kum Nidza, sto ce reci da nas ima tacno za shogun i agricolu ;).
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Minja

Post by Minja »

Na zalost, moracete bez mene, jer mi je nesto hitno iskrslo! :(
Arrogance, my friend, arrogance! :-)
Zekina banda

Post by Zekina banda »

A, ne moze bez tebe [-X [-X :wink:
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Cuo sam se sa debeljkom, mozda ce on doci, ali ce jos potvrditi.

Glory to Arstotzka!
morkin

Post by morkin »

Dzon Vejn wrote:Cuo sam se sa debeljkom, mozda ce on doci, ali ce jos potvrditi.
Ја могу од 17:15, ако има места. Успут ми је са аеродрома.
Mој деда је говорио: "Кад год се зарати, ти удри по Бугарима, нећеш погрешити!" Ја кажем: "Кад год се играш, удри Ненада, нећеш погрешити!"
"кад би у црквама био добар нет, сви би се замонашили"
žubor

Post by žubor »

morkin wrote:
Dzon Vejn wrote:Cuo sam se sa debeljkom, mozda ce on doci, ali ce jos potvrditi.
Ја могу од 17:15, ако има места. Успут ми је са аеродрома.
Ali ne igramo Blood Bowl :)

Inace, dobro dosao ;)

B.
morkin

Post by morkin »

žubor wrote:Ali ne igramo Blood Bowl :)
Napravio sam account na FUMBBLu tako da se sad tamo igram.
Inace, dobro dosao ;)
Bojim se da ipak propuštam današnje okupljanje, auto je ostao zavejan u snegu.
Mој деда је говорио: "Кад год се зарати, ти удри по Бугарима, нећеш погрешити!" Ја кажем: "Кад год се играш, удри Ненада, нећеш погрешити!"
"кад би у црквама био добар нет, сви би се замонашили"
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

morkin wrote:
žubor wrote:Ali ne igramo Blood Bowl :)
Napravio sam account na FUMBBLu tako da se sad tamo igram.
Javi se kad udjes u F1 :P.

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

morkin wrote:Bojim se da ipak propuštam današnje okupljanje, auto je ostao zavejan u snegu.
Tako ti je to kada zivis u ruralnim krajevima :D
žubor

Post by žubor »

Otkazano tj. Pomereno na Banjicu jer se Skvo nije evakuisala ....
B
Zekina banda

Post by Zekina banda »

I'm out :cry:
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Info za sve: za sada je samo Kum Nidza ostao pri tome da dolazi. Mi cemo dakle sigurno biti ovde, pa ako se neko predomisli / odluci da dolazi... tu smo. Nikola veli da mu je auto potpuno zatrpan u snegu, tako da je on odustao. Zubor nije uspeo da nadje parking, pa je odustao. Voja, Bojana i Zvaka javljaju za sat vremena sta su uradili sa kolima. Ako uspemo da se okupimo, ostacemo verovatno do ujtru, tako da za eventualna predomisljanja: ne bi trebalo da bude kasno bilo koje vreme ;).

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Kum Nidza je bio na Banjici, imao isto iskustvo kao Zubor (nije uspeo da se uparkira), i vratio se kuci nakon 2.5 sata voznje.

Reklo bi se da je danasnje igranje spreceno usled vremena ;).

Potencijalno sam otvoren za eventualne dogovore za igranje za sutra ;).

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

A mislio si da sam lud ;)
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ja i dalje znam da si ti lud :P. Salu na stranu, jebiga... ispalo je kako je ispalo, boze moj, nije ni do koga, jednostavno je takvo vreme, opsti kolaps sistema, itd. Igracemo se sledeci put i to je to ;).

Da je bilo srece sa NBG verzijom, Kum Nidza bi dosao prevozom, Daliboru bi bilo blizu, ti ne bi odustao :P, i skupili bi se. Nije bilo srece i eto, jednostavno je tako ;).

Ja sam bacio info na nekoliko strana za sutra, pa gde se prvo organizujem, tu se igram ;).

Dobra strana ovoga je sto cu ofarbati nekog ciku ;). Uzeo sam malo da malam skavene za blood bowl. edit: u suprotnom bi ovo kolo verovatno bila jedna kokoska ;).

Glory to Arstotzka!

Return to “Ostale igre & Razno”