Pitajte sudiju

Sve o ovoj kartičnoj igri...

Moderator: Moderators

User avatar
Snake
Posts: 159
Joined: Fri Jan 14, 2005 9:21 pm
Location: Pazi da ti ne kazem...

Post by Snake »

P da, u chemu je problem kod ovoga? Abiliti pravi check kada se rizolvuje...
Image
So Damnation sucks where Wrath of God blows, but both of them rock
Aman wrote:Marvo citaj pravila, mrzi me da brisem vase male pogane postove...
kisici decacima
po guzici devojcicama
User avatar
Roderick
Posts: 135
Joined: Sun Mar 18, 2007 8:56 pm

Post by Roderick »

Ako moze neko da mi potvrdi da li je ovo tacno:
--------------------------------------------------------

"Floating" Mana
Mana pools empty (and players take mana burn) as phases end, not as steps end. The beginning phase consists of the untap step (when no player gets priority), the upkeep step, and the draw step. Mana pools don't empty until the beginning phase ends at the end of the draw step.

To u sustini znaci da ja mogu da tapujem manu u untap/upkeep-u i da je iskoristim tek u draw stepu bez ikakvog mana burna ?

Bilo u skorasnjem clanku: http://www.wizards.com/default.asp?x=mtgcom/daily/nw49
User avatar
frenk_castle
Posts: 77
Joined: Sun Mar 05, 2006 11:32 pm
Location: Beograd

Post by frenk_castle »

Ovo jeste tacno. Manu koju stavis u mana poll u upkeep-u mozes da koristis u draw stepu bez mana burn-a. Tek kada se i draw step zavrsi neiskoriscena mana u mana pool-u pravi mana burn.
Extract taken from Devastation of Baal by Guy Haley

"You are too noble to understand." Seth rounded on Dante. "That is not salvation, that is replacement. These new warriors will bear the colours of Flesh Tearers, but without Sanguinius’ fury they will be Flesh Tearers in name only. All my time as Chapter Master I have waged war on our rage, to wrestle it into submission and use its strength to slay our foes. We are fury! From the time of Amit, the savage lord, to this day, we have carried the white heat of Sanguinius’ anger in us. That was our gift and our burden. The flaw is what makes us what we are." He clenched his fist in front of Dante’s face. His voice dropped.
"We are nothing without the struggle against it. He would make us all Ultramarines in red armour." He turned away, his gaze straying down the dead legions of Blood Angels. "There are few of my warriors left, few true Flesh Tearers. Once we are dead, the Flesh Tearers will be no more, no matter that these abominations carry our name. It is a betrayal, not a boon. Guilliman will want us gone quickly, and his own warriors in our stead."
"Gabriel!’"
Seth waved his hand. "Open your eyes, Dante. These Unnumbered Sons, they are Legions in all but name. I have spoken with the newcomers. They are only too glad to tell me of the Avenging Son’s plans. Wherever Guilliman goes, he leaves his men in place. Through the codex, he gave the Adeptus Astartes their independence. He is more than willing to remove it from us. Soon, the Chapters will be free in name only. And these new Space Marines, he has the gall to interfere with the work of the Emperor. If he is willing to do that..." Seth fell silent suddenly.
"What are you suggesting?" said Dante quietly.
Seth mulled his words over, even as his anger tried to force them out of his mouth. He would not speak at rage’s behest, but decided to say them in calmness. They needed to be said. "If he is regent, why not Emperor?"
"What you suggest is treasonous!"
"My words, or his actions?" snarled Seth. He drew himself up to the fullness of his considerable height. "Be careful of him, Lord of Baal. Be very careful." Without waiting for a reply, Seth walked away into the darkness.

Beginning of audio drama Hunger by Andy Smillie

Men crave food. They crave flesh. They crave power. We are not men.

The Emperor's Angels his Space Marines crave honour. They crave retribution. They crave justice. We are not Angels.

We are the blood sons of Sanguinius. We crave only violence, bloodshed. There is no void in the deep of our souls only the hunger. An insatiable call to slaughter.

From the final data logs of Nassir Amit.
User avatar
Roderick
Posts: 135
Joined: Sun Mar 18, 2007 8:56 pm

Post by Roderick »

Hvala :!:
User avatar
Al je kul ovaj Cepa
Posts: 96
Joined: Tue Jul 25, 2006 4:41 pm

Post by Al je kul ovaj Cepa »

ali ja mislim da se sa vuchenjem karte draw step automatski zavrshava..
User avatar
Roderick
Posts: 135
Joined: Sun Mar 18, 2007 8:56 pm

Post by Roderick »

Nije gotovo dok igrac ciji je krug ne preda priority.
Tj. povucem, odlucim da li da odigram nesto ili ne i tek onda predam priority.

Primetio sam da mnogi ljudi ne postuju priority rule. Primer: vucem i on odmah kaze "sad bacam extripate" ... pa ne moze dok ti ne predam prior.
User avatar
SerbZmaj
Posts: 150
Joined: Tue Dec 20, 2005 2:27 am
Location: Beograd
Contact:

Post by SerbZmaj »

Znaci ako mu nikda ne predas prioritet on ne moze da baci extripate...
Eto lake pobede jednostavno kazes protivniku ne dam prioritet :D
User avatar
Roderick
Posts: 135
Joined: Sun Mar 18, 2007 8:56 pm

Post by Roderick »

Respect my authority! Err i mean priority :lol:
User avatar
dd fan
Posts: 68
Joined: Fri Mar 30, 2007 1:02 pm

Post by dd fan »

Al je kul ovaj Cepa wrote:ali ja mislim da se sa vuchenjem karte draw step automatski zavrshava..
304. Draw Step
304.1. First, the active player draws a card. This game action doesn’t use the stack. Then any abilities that trigger at the beginning of the draw step and any other abilities that have triggered go on the stack. Then the active player gets priority and players may play spells and abilities.
Roderick wrote: Primetio sam da mnogi ljudi ne postuju priority rule. Primer: vucem i on odmah kaze "sad bacam extripate" ... pa ne moze dok ti ne predam prior.
Pa da, ali igraci obicno nista ne igraju u tom koraku i retko kad se govori to "prepustam ti prioritet" sto bi u sustini trebalo da se govori oko 10 puta u svakom potezu i bilo bi jaaaaako zamorno da se to postuje i praktikuje. Pa tako jednostavno, ako ti on kaze da igra Extirpate ti mozes reci - sacekaj, ja jos uvek imam prioritet. Mada tako mogu da se dese razne nepostene situacije da on krene da igra Extirpate a ti onda kao vratis svoj prioritet i odigras nesto sto inace nisi hteo da odigras. Pretpostavljam da u takvoj situaciji igrac koji igra Extirpate treba da pita: "da li mi prepustas prioritet?" ili pak da saceka da aktivni igrac predje u prvi main phase pa onda da vrati nazad korak vucenja i odigra Extirpate.....
User avatar
Roderick
Posts: 135
Joined: Sun Mar 18, 2007 8:56 pm

Post by Roderick »

ili pak da saceka da aktivni igrac predje u prvi main phase pa onda da vrati nazad korak vucenja i odigra Extirpate.....
U principu tako treba.
User avatar
dd fan
Posts: 68
Joined: Fri Mar 30, 2007 1:02 pm

Re: Pitajte sudiju

Post by dd fan »

Ako Sower-om preuzmem neko protivnicko bice koje ima comes into play ability a zatim blinkujem to (preuzeto) bice ko kontrolise comes into play ability tog bica? I da li je blinkovano bice uopste moje nakon sto ga blinkujem?

Ako Sower-om preuzmem protivnicki mutavault koji je postao bice u mom potezu da li kontrolisem Mutavault i nakon mog poteza, kada on prestane da bude bice?
dd_fan on MTGO
User avatar
Roderick
Posts: 135
Joined: Sun Mar 18, 2007 8:56 pm

Re: Pitajte sudiju

Post by Roderick »

Mislim da u oba slucaja ne vazi.
U prvom ulazi kao novo bice *njegovo u svakom slucaju* - i ako time gubi sve enchantment-e na sebi sasvim je logicno da sower-ov ability nece vaziti i dalje.
Slican fazon i sa ovim drugim. On prestaje da postoji kao bice i samim time ability gubi svoje dejstvo.
Image
User avatar
neon
Posts: 4
Joined: Mon Feb 04, 2008 9:33 pm
Location: Beograd

Imam ja jedno pitanje :)

Post by neon »

Pozdrav svima,

Dakle, nedavno smo drug i ja igrali magic preko MWSa i uglavnom, zapeli smo u sledecoj situaciji:

On je imao tapovane sve zemlje, a na stolu je imao Kavu Predatora sa 5 countera na njemu i nakacenom Jittom bez countera. Imao je jos i jednog Vigora. Bio je na 4 life-a.
Ja sam sa druge strane imao Treefolk harbingera, Elf-a of deep shadow , sakuru i Kokusha. Ja sam imao 22,23 life-a.
E sad u cemu je problem: On napada sa Kavu Predatorom i ja mu ga blokiram sa Kokushom. Sta se tu dalje desava, ko gine ili ne gine i da li on moze sebe nekako da spasi kad Kokusho zagine? Tj. da li on gine, pa jitta dobije cauntere ili on moze nekako da se izvuce?
Image

Sig by Mr. Stuff
User avatar
gile
Posts: 241
Joined: Fri Jul 09, 2004 12:45 am
Location: zemlja leblebija

Re: Pitajte sudiju

Post by gile »

on gine
to be or not to be.....that is a question...now
User avatar
dd fan
Posts: 68
Joined: Fri Mar 30, 2007 1:02 pm

Re: Pitajte sudiju

Post by dd fan »

Tu je samo pitanje da li se istovremeno trigeruju jite i kokusho u kom slucaju gine jer kokusho prvi rizolvuje.
dd_fan on MTGO
User avatar
neon
Posts: 4
Joined: Mon Feb 04, 2008 9:33 pm
Location: Beograd

Re: Pitajte sudiju

Post by neon »

dd fan wrote:Tu je samo pitanje da li se istovremeno trigeruju jite i kokusho u kom slucaju gine jer kokusho prvi rizolvuje.
Znaci gine, ne moze da se desi da se rezolvuju istovremeno, pa da on dobije neki response ili sl.?
Image

Sig by Mr. Stuff
User avatar
dd fan
Posts: 68
Joined: Fri Mar 30, 2007 1:02 pm

Re: Pitajte sudiju

Post by dd fan »

Gde si video da vise stvari rizolvuje istovremeno? :)
Znaci AKO se trigeruje istovremeno onda prvo na stek stavi aktivni igrac svoj triger (jite) pa onda neaktivni svoj (kokusho), pa kokusho prvi rizolvuje.

Jedino dakle ostavljam tu malu mogucnost (verovatno ne ali nisam 100% siguran) da jite ode na stek nakon sto rizolvuje steta a pre nego sto kokusho ode na groblje i trigeruje svoj abiliti.
dd_fan on MTGO
User avatar
neon
Posts: 4
Joined: Mon Feb 04, 2008 9:33 pm
Location: Beograd

Re: Pitajte sudiju

Post by neon »

dd fan wrote:Gde si video da vise stvari rizolvuje istovremeno? :)
Znaci AKO se trigeruje istovremeno onda prvo na stek stavi aktivni igrac svoj triger (jite) pa onda neaktivni svoj (kokusho), pa kokusho prvi rizolvuje.

Jedino dakle ostavljam tu malu mogucnost (verovatno ne ali nisam 100% siguran) da jite ode na stek nakon sto rizolvuje steta a pre nego sto kokusho ode na groblje i trigeruje svoj abiliti.
Ne ok, ovo prvo stoji, tako sam i ja mislio, ali na ovo drugo je potencirao moj drug. Tj. da li je tako nesto moguce? :P Da se aktivira i resolvuje abiliti jitte pre nego sto kokusho stigne do groblja?
Image

Sig by Mr. Stuff
ReVeNaNt
Posts: 29
Joined: Sun Mar 18, 2007 5:34 pm
Location: Beograd

Re: Pitajte sudiju

Post by ReVeNaNt »

Au al ovde dugo nije postovano, e pa da osvezim :D.
Imam dva pitanja:

Prvo, ako ja bacim Infest, i neko u tom mom potezu dok je Infest na snazi baci neku kreaturu sa flashom, da li je Infest pogadja, ili on vazi samo za kreature in play, do kraja poteza?

Drugo: U graveyardu imam Inkwell Leviathana i Sharuum of the Hegemon. Bacam Torrent of Souls na Hegemona, on vraca i Leviathana kad ulazi. Da li Leviathan dobija haste i boost na dmg? Isto pitanje ako uradim neki unearth, flash creature etc posle Torrenta?

Unapred hvala na odgovorima :D.
Chuck Norris
Posts: 516
Joined: Sun Apr 06, 2008 1:23 pm

Re: Pitajte sudiju

Post by Chuck Norris »

ReVeNaNt wrote:Au al ovde dugo nije postovano, e pa da osvezim :D.
Imam dva pitanja:

Prvo, ako ja bacim Infest, i neko u tom mom potezu dok je Infest na snazi baci neku kreaturu sa flashom, da li je Infest pogadja, ili on vazi samo za kreature in play, do kraja poteza?

Drugo: U graveyardu imam Inkwell Leviathana i Sharuum of the Hegemon. Bacam Torrent of Souls na Hegemona, on vraca i Leviathana kad ulazi. Da li Leviathan dobija haste i boost na dmg? Isto pitanje ako uradim neki unearth, flash creature etc posle Torrenta?

Unapred hvala na odgovorima :D.
Infest nece targetovati bica koja udju nakon sto se resolvuje.

Nece dobiti leviathan zato sto se prvo ceo spell resolvuje pa onda ability sharruma odlazi na stack i resolvuje se, bica koja udju posle torrenta nece dobiti + jer nisu bila u play po resolvovanju spella
"evo ga leopaR iz magle!!"

evo tebi zombie goliath iz goliatha!

http://www.badgerbadgerbadger.com/

BURNMILL!!

Dusan Trump Galovic
User avatar
Nikola
Posts: 126
Joined: Sat Sep 06, 2003 3:41 pm
Location: Novi Sad

Re: Pitajte sudiju

Post by Nikola »

Chuck Norris wrote: Infest nece targetovati bica...
User avatar
Roderick
Posts: 135
Joined: Sun Mar 18, 2007 8:56 pm

Re: Pitajte sudiju

Post by Roderick »

Neko slicno pitanje za mass removal:

Neko baci volcanic fallout, pustim dmg od fallouta na stack i ja u tom trenutku (dok je dmg na kreaturama) hocu da ih sackujem za neki ability. Recimo thopter foundry da bio dobio thoptere i zivot. Da li ja to mogu ili volcanic fallout pogadja i njih?
Meni je logicno da ih ne pogodi jer se ability za dmg ver resolvovao. To bi isto bilo kao da je bacio wrath of god i da sledece bice koje recimo on baci i udje u tom istom krugu zgine od wratha POSLE resolva (tj.. bacio wrath u prvoj fazi pusti da resolvuje i onda baci kreaturu). Ne pise nigde until end of turna a osim toga nisu ni bila tu ta bica da bi bila pod effektom.

Molio bah da makar neki sudija lvl1 ili 2 odgovori na ovo pitanje. Hvala unapred :)
Image
Chuck Norris
Posts: 516
Joined: Sun Apr 06, 2008 1:23 pm

Re: Pitajte sudiju

Post by Chuck Norris »

Roderick wrote:Neko slicno pitanje za mass removal:

Neko baci volcanic fallout, pustim dmg od fallouta na stack i ja u tom trenutku (dok je dmg na kreaturama) hocu da ih sackujem za neki ability. Recimo thopter foundry da bio dobio thoptere i zivot. Da li ja to mogu ili volcanic fallout pogadja i njih?
Meni je logicno da ih ne pogodi jer se ability za dmg ver resolvovao. To bi isto bilo kao da je bacio wrath of god i da sledece bice koje recimo on baci i udje u tom istom krugu zgine od wratha POSLE resolva (tj.. bacio wrath u prvoj fazi pusti da resolvuje i onda baci kreaturu). Ne pise nigde until end of turna a osim toga nisu ni bila tu ta bica da bi bila pod effektom.

Molio bah da makar neki sudija lvl1 ili 2 odgovori na ovo pitanje. Hvala unapred :)
Lol, jednostavno je ako pustis da se fallout rezolvuje pobice sve ako ne pustis i recimo sekujes za tokene onda ce ti pobiti i tokene, spell ide na stack, ali se on rezolvuje nakon sto dobije znak da se aktivira tj. ako nema countera ili neke druge akcije dok je spell na stack-u. Dmg se odma diluje ako ga spell diluje nakon sto je aktiviran(ne ide na stack dmg od spela) nije kao u kombatu
"evo ga leopaR iz magle!!"

evo tebi zombie goliath iz goliatha!

http://www.badgerbadgerbadger.com/

BURNMILL!!

Dusan Trump Galovic
User avatar
Roderick
Posts: 135
Joined: Sun Mar 18, 2007 8:56 pm

Re: Pitajte sudiju

Post by Roderick »

Ima li neki oficial ruling za to da ne ide dmg na stack kad se baci spell? Da procitam ja to natenane :)
Znachi kad izadje sad ova 2010, nece uopste biti dmg na stacku?
Image
User avatar
dd fan
Posts: 68
Joined: Fri Mar 30, 2007 1:02 pm

Re: Pitajte sudiju

Post by dd fan »

Roderick wrote:Ima li neki oficial ruling za to da ne ide dmg na stack kad se baci spell? Da procitam ja to natenane :)
Znachi kad izadje sad ova 2010, nece uopste biti dmg na stacku?
Jedini dmg koji je ikada bio na stacku je combat dmg. Za ovo sto tebe zanima, treba da procitas 4. Spells, Abilities, and Effects.
dd_fan on MTGO
User avatar
Roderick
Posts: 135
Joined: Sun Mar 18, 2007 8:56 pm

Re: Pitajte sudiju

Post by Roderick »

k. fala
Image
ReVeNaNt
Posts: 29
Joined: Sun Mar 18, 2007 5:34 pm
Location: Beograd

Re: Pitajte sudiju

Post by ReVeNaNt »

Imam dva pitanja:

1. Ako je Tarmogoyf u igri, a Graveyardi su prazni, znaci on je 0/1, i ja ga Skredujem za 1, da li on umire, ili Skred prvi ide u Grave, time ga ojacavsi toliko da prezivi Skred?

2. Bloodchief Ascension je u igri sa 3 countera na sebi, znaci aktivan mu je ability. Ako ja saccujem Vampire Hexmage da mu skinem countere, da li ce Bloodchief da mi uzme 2 hp?
User avatar
Galovic
Posts: 261
Joined: Tue Apr 08, 2008 10:00 am
Location: Novi Sad
Contact:

Re: Pitajte sudiju

Post by Galovic »

2. hoce
MTGO: portugalovic
Image
User avatar
dd fan
Posts: 68
Joined: Fri Mar 30, 2007 1:02 pm

Re: Pitajte sudiju

Post by dd fan »

1. prezivi goyf

A pazi Galovica burnmill strucnjaka za bloodchief ascension! :lol:
dd_fan on MTGO
User avatar
Galovic
Posts: 261
Joined: Tue Apr 08, 2008 10:00 am
Location: Novi Sad
Contact:

Re: Pitajte sudiju

Post by Galovic »

:mrgreen:
MTGO: portugalovic
Image
ReVeNaNt
Posts: 29
Joined: Sun Mar 18, 2007 5:34 pm
Location: Beograd

Re: Pitajte sudiju

Post by ReVeNaNt »

Jedno pitanje:

Imam Island u igri. Bacam Hedron Crab, pa za njim jos neki land. Protivnik u response na trigger landfall-a baca Path na moju krabu. Da li cu ga ja mill-ovati za tri ili ne, a ako ne zasto?
Chuck Norris
Posts: 516
Joined: Sun Apr 06, 2008 1:23 pm

Re: Pitajte sudiju

Post by Chuck Norris »

trigger ide na stack pa ako nije counterovan se odradi, znaci da odradice se ability krabe nakon path-a.

a neces sebe da millujes :D
"evo ga leopaR iz magle!!"

evo tebi zombie goliath iz goliatha!

http://www.badgerbadgerbadger.com/

BURNMILL!!

Dusan Trump Galovic
ReVeNaNt
Posts: 29
Joined: Sun Mar 18, 2007 5:34 pm
Location: Beograd

Re: Pitajte sudiju

Post by ReVeNaNt »

Hvala na odgovoru, ubedjuju me da ako krabe nema nema ni ability resolve-a, pfft.

Sve zavisi kakav dek igram :D.
-obelix-
Posts: 4
Joined: Fri Feb 12, 2010 7:05 am

Re: Pitajte sudiju

Post by -obelix- »

Pitanje:

Na stolu imam Blastoderm-a. On ima Shroud {This permanent can't be the target of spells or abilities.}

Protivnik igra "Wrath of God" {Destroy all creatures. They can't be regenerated.} i sta se zatim desava? Da li ginu sva stvorenja ili ono sa shroud-om prezivljava?

Ista situacija, samo ovog puta protivnik igra "Pyroclasm" {Pyroclasm deals 2 damage to each creature.}??? Da li se targetuje svako stvorenje posebno ili ide sve odjednom???
User avatar
Pendargon
Moderator bez portfelja
Posts: 2366
Joined: Thu Sep 09, 2004 5:17 pm
Location: Between Heaven and Hell... In Heaven they don't want me, but the Devil doesn't want a competition

Re: Pitajte sudiju

Post by Pendargon »

ne targetuje.
Svi umru. :twisted:
Image
ImageImageImageImageImage
-obelix-
Posts: 4
Joined: Fri Feb 12, 2010 7:05 am

Re: Pitajte sudiju

Post by -obelix- »

Hvala!

Tako sam i ja mislio, nema targetovanja, nego svi odjednom...
Ragnarök

Re: Pitajte sudiju

Post by Ragnarök »

Prvo pitanje dali se sa Dragonstorm kartom moze prizvati Malfegor?

Drugo pitanje da li Mana Flare djeluje na oba igraca?
User avatar
ifke
Posts: 227
Joined: Wed Jan 24, 2007 6:51 pm
Location: bg

Re: Pitajte sudiju

Post by ifke »

mozes da prizoves bilo koje bice koje u creature type liniji ima "dragon". posto je malfegor demon i dragon, moze.

a mana flare kaze "any player", tako da - da - deluje na oba (ili vise ako ih ima) igraca.
Ragnarök

Re: Pitajte sudiju

Post by Ragnarök »

Hvala.
Locked

Return to “MtG: Opšta rasprava”