Nooblet zainteresovan za drustvene igre

Dungeons & Dragons je jedan od najpoznatijih i najpopularnijih frp sistema, d20/treća edicija su donele dosta izmena...

Moderator: Moderators

Locked
Rimbleybim
Posts: 3
Joined: Tue May 01, 2012 11:08 am

Nooblet zainteresovan za drustvene igre

Post by Rimbleybim »

Zdravo svima!

Mali backstory:
Pre nekoliko godina, gledajuci film "The Gamers: Dorkness Rising" zainteresovao sam se za drustvene igre. Od tada, najveca prepreka da se ukljucim u taj svet je bila nedostatak vremena.
Medjutim, 20. Maja zavrsavam skolu, i necu vise morati da se brinem za tzv. "time management".
Ja sam pocetnik u svetu drustvenih igara u svakom pogledu. Kao sto mozete da predpostavite, prva pomisao mi je bila D&D ne zato sto je to definitivno igra za koju sam zainteresovan, nego je jedina za koju znam! :)

Moje pitanje je onda: odakle da krenem? I mozda jos vaznije od toga, gde? Imam jos jednu osobu koja je zainteresovana da krene samnom, ali ni on nema nikakvo iskustvo u ovome.

Ako ste uspeli da prezivite ovaj post onda ste definitivno zasluzili aplauz. :applause:
User avatar
Dzon Vejn
Posts: 6015
Joined: Mon Mar 08, 2004 1:51 pm
Location: BGD, Banjica neotudjivi deo Srbije

Re: Nooblet zainteresovan za drustvene igre

Post by Dzon Vejn »

Evo ovako stoje stvari. Trenutno stanje u BG je malo... nezahvalno. U ovom trenutku nemamo ni jedan (ozbiljni) otvoreni klub. Sigil se ugasio pre par nedelja, a Hobby Store je u procesu preseljenja.

Sto se tice samih igara, ovde se igra svasta nesto, tako da sta god da odaberes, moci ces da se prikljucis negde. Igre se uglavnom mogu podeliti na nekoliko "kategorija", i to su - karticne igre (TCG, CCG), ratne igre na tabli (wargames), boardgames, FRP-ovi raznih vrsta i oblika (D&D, WFRP, ...).