Changeling: the Lost

Vampire, Wraith, Mage, Changeling, Werewolf...

Moderator: Moderators

Dawngreeter

Changeling: the Lost

Post by Dawngreeter »

Najavljena je peta igra novog WoD-a koja ce izaci sledece godine kao limited run, po istom principu kao Promethean. U pitanju je Changeling i to je jedina za sada poznata informacija.
Last edited by Dawngreeter on Wed Mar 14, 2007 12:21 am, edited 1 time in total.
Is it bright where you are? Have the people changed? Does it make you happy?
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

A evo ga i prvi teaser.
"(The new) Changeling is a game of beauty and cruelty, passion and loss, innocence and madness. You have found your way back through the thorns, only to find your life has been stolen from you. Reclaim it, or weave your way through the intrigues of the faerie courts and freeholds. But look over your shoulder, as the Others are coming to try and take you back."
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

Jos malo novih informacija. Postalo je jasno da ce Changeling biti 'zelena' igra (Vampire je crven, Werewolf je braon, Mage je plav, Orpheus je beo/bled). A za sve ljubitelje Panovog Lavirinta, citirana izjava jednog od Changeling pisaca ce biti zanimljiva:
"From what I've seen, oWoD Changeling was never like that film. However, nWoD Changeling can be very much like it. Of course, in nWoD Changeling, the end of the film could easily be only the beginning of the story, and the Underworld would not by a happy place, which spawns all manner of interesting ideas for characters... In fact, with no modification of the rules whatsoever, you could take precisely the events of Ofelia's life as the backstory of your character. Naturally, what happens next is not what she or anyone else expected..."

Takodjer, novi White Wolf Quarterly ima celu stranu teksta od Changeling developera. Ne prica nista o samoj igri, ali prica o svojim razmisljanjima apropo razvoja igre.
Resurrection

Post by Resurrection »

Jbt, ovi stancuju vise knjiga od Praceta.
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

Nista posebno, za kucu njihove velicine. Tri knjige mesecno, jedna nova WoD igra godisnje.
Rat with a tool

Post by Rat with a tool »

Zanimljivija je cinjenica da je svaki njihov proizvod zaista dobar...
Resurrection

Post by Resurrection »

Znaci da je krajnje vreme da otvore pekaru i da ljudi jedu dobro za male pare.
Rat with a tool

Recimo i to...

Smart ass.... :lol:
Slartibartfast

Post by Slartibartfast »

EDIT: Imbecil. Nikako da mi proradi stavljanje slike.
Awakened

Post by Awakened »

Rat with a tool wrote:Zanimljivija je cinjenica da je svaki njihov proizvod zaista dobar...
Meni je zanimljivija cinjenica kako niko (myself included) ne reaguje na brutalno ocigledni copy/paste i "isto s**** drugo pakovanje" kreativni koncept.

Valjda, dok mi daju moju igracku, tj. Mage, mogu da rade sta hoce. 8)
Rat with a tool

Awakened wrote:Meni je zanimljivija cinjenica kako niko (myself included) ne reaguje na brutalno ocigledni copy/paste i "isto s**** drugo pakovanje" kreativni koncept.
Haha :) Znas kako, ja ne mogu bas tako da sudim, posto sam samo iskljucivo upucen u Werewolf-a(ostale naslove sam samo malo igrao, ali su mi isto delovali odlicno), tako da samo mogu uporedjivati Apocalypse i Forsaken. A tu, po mom misljenju, nema copy/paste efekta.
Kao sto rekoh, igrao sam i Mage i Vampire i Changeling i sve su zanimljive, svaka na svoj nacin. U nove varijante nisam upucen...jos :)
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

Jedina igra koja je ostala 'u glavnom ista' je Vampire. Odnosno, on se najmanje promenio posto su tu i dalje neki vampiri koji spletkare, politiciziraju i tako dalje. Werewolf, osim sto su PC-evi jos uvek ponekad cupavi i reze, je stvarno veoma drugaciji. Mage je potpuno nova igra koja maltene nema nikakve veze sa starom. Changeling, kako stvari izgledaju, ce biti slican Mage-u u tom pogledu. I dalje jure koncept moderne bajke ali sve ukazuje na to da ideje blage veze nemaju sa starim Changeling-om. Umro si i vratio si se nazad - to je, za pocetak, nesto sto Changeling nikad nije imao kao premisu.
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

Otkrivena Changeling lobanja koja ce krasiti svaku knjigu:

Awakened

Post by Awakened »

Dawngreeter wrote:Jedina igra koja je ostala 'u glavnom ista' je Vampire.
Vise sam mislio na paralele koje postoje izmedju njihovih igara.. Npr. uvek ista prica "posmatrati sta je to covek iz ugla necega sto nije covek" i sl.. Ako krenes, sigurno ces naci gomilu doticnih koje umnogome cine igranje njihovih igara slicnim iskustvom.
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

Sa te strane, jest', slazem se. Mada ja to vise posmatram kao zanrovsko opredeljenje - horor iz perspektive cudovista a ne coveka. Razlicite igre to rade na razlicit nacin (npr. dok je za Promethean i dobar deo Vampire-a posmatranje coveka do kti sam nisi covek veoma centralna tema, mislim da Werewolf i Mage nemaju taj momenat bas toliko snazan; naravno mislim na nove igre, stari Werewolf je ceo bio o posmatranju coveka).
mladjano bugarce

Post by mladjano bugarce »

Koji ste vi frikovi!!!
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

Konacno otkriven pun naslov igre - Changeling: the Lost
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

Ilustracija korica za Changeling konacno otkrivena. Ja sam se upiskio.

Slartibartfast

Post by Slartibartfast »

Kuuuuuuulj.
Changeling

Post by Changeling »

8O 8O 8O
I should like to see the last king
strangled with the guts of the last priest.
Awakened

Post by Awakened »

Predobra knjiga i neverovatno sexy catchphrase.
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

Changeling Artwork koji je do sada 'procureo' na net:

Bitna napomena za ovaj crtez...
Random lik sa RPG.net-a: I... don't even wanna know what that is, do I?
Ethan Skemp (CtL developer): You can play one.

EDIT: Od ortaka upravo imam neke problame oko podizanja slika, pa ako neko ima slican problem nek skokne na ovaj link: http://forum.rpg.net/showthread.php?t=323508&page=16 (drugi post odozgo)
Shunka
Jožin z bažin

Post by Shunka »

Slatko.
Zaintrigiran sam.
Ozbiljno.

Mada ocigledno nije sudjeno covecanstvu da koristi listice u Photoshopu a da to ne izgleda smesno. Ovde je mala slika pa se ne provaljuje odmah, ali stvarno...
Dawngreeter wrote:ima i toga
rekurzivno glupilo
90% svega je sranje, a to ukljucuje i preostalih 10%
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

Prvi zvanican preview:
The protagonists of this modern fairy tale are the changelings, or as they often call themselves, the Lost. Stolen away from their human lives as children or adults, they spent what seemed like years or even centuries in Faerie, chattel to beautiful but inhuman lords and ladies. Fed on faerie food and drink, they gradually became more fae themselves, their bodies shifting slightly to reflect their roles. Some, however, managed to escape. Holding on to their memories of home, they found their way through the winding thorns of the Hedge, the barrier between the mortal world and time-twisted Faerie.

Their return, however, was all too bittersweet. Some came back twenty years after they'd first vanished, even though it had never seemed that long to them in Faerie. Others who had reached adulthood in Arcadia found that they returned only a few hours after their abduction. And almost all found, horribly enough, that they weren't missed. The Fae had been thorough. Left in the stead of each abducted changeling was a replica, a simulacrum, a thing that looked like him or her — but wasn't. Now, with inhuman strangers living their lives and nowhere to go, the Lost must find their own way in the world that was stolen from them.

Changeling deals with the struggles and dreams of people who are no longer what they were, their mortal flesh interwoven with fae magic. An illusion called the Mask obscures their remade physical bodies, allowing them to pass for humans — a word that doesn't apply to them any more. The contrast between the reality of the mortal world and the unreality of Faerie colors their stories, in ways that often express as beauty, madness or both.

The beauty referred to almost goes without saying. Faerie is beautiful. It isn't kindly, or nurturing, or benevolent, but it is wondrously beautiful. The same is true for its children, both those that were born of its unreal matter and those mortals that were abducted and nursed on its magic. Even a hideous Ogre may have some strangely sketched artistry to its asymmetrical features, and even a Darkling of disturbing mien may have an elegantly hypnotic grace or cold, frank sexuality. But as the Lost move among the mortal world, trying to recover their old lives or draw enough Glamour to sustain themselves, they become aware of the beautiful things that mortals often take for granted. To a changeling, there is beauty in the grief hanging over the funeral of a good man, or in the awkward way a young girl twists her hands at a school dance. They see things nobody else does — not simply because they can, but because they try.

The madness inherent to a changeling's existence is also twofold. Part is external. Changelings too often cross paths with things of Faerie and the Hedge — strange, creeping things that should not be, that defy human rationality. The Others themselves can only be described as "mad," for surely they subscribe to no mortal definition of sanity. But an equally great threat comes from within. The threshold between dream and reality, between Faerie and mortality, is easily crossed… and a changeling doesn't always know which side of the threshold she stands on.
Shunka
Jožin z bažin

Post by Shunka »

K'vragu, svidja mi se i tekstic. Cak se upotrebljava rec simulakrum. Ima li koga da odgovori na tri pitanja:
1) U kom se kontekstu ovde koristi rec Glamur?
2) Kada se ocekuje da ce knjiga izaci?
3) Koliko ce vremena trebati Riku da pocne da je valja?
Dawngreeter wrote:ima i toga
rekurzivno glupilo
90% svega je sranje, a to ukljucuje i preostalih 10%
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

1) Glamour su, mehanicki abstrahovano govoreci, 'magic points' koji se trose za ovo ili ono. Kao sto vampiri imaju Vitae (tj. blood points) i dlakovuci Gnosis. Predstavljaju, manje ili vise bukvalno, ljudsku sposobnost da sanja, masta, izmislja. Posto su Changelings stvorenja snova i fantazija, u svetu u kojem Banality vlada moraju se dovijati na koji god nacin znaju da sakupe Glamour radi sopstvenog opstanka. Ovo sve pricam sa teskim osloncem na Changeling: the Dreaming, naravno.

2) Za GenCon.

3) Najkasnije mesec dana posle GenCon-a? Valjda? Nemam pojma.
Slartibartfast

Post by Slartibartfast »

Skinuh PDF (pre nego sto me Greeter lincuje: kupicu knjigu cim se bude pojavila u nas). Zasad mogu samo da kazem da izgleda sjajno - mozda i najbolje od nWOD rulebook -ova. Zelena je definitivno in :lol:
Slartibartfast

Post by Slartibartfast »

Imam je, imam je! Komentari mozda posle.

Inace, besplatne avanture su redundantne, key chain je zeleno govno sa velikom "made in china" nalepnicom, ali koga briga: knjiga izgleda dojajno.
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

Key chain je stvarno zeleno govno.

Ali zato je Changeling vr'. Prelepa knjiga, na prvo prelistavanje izgleda kao da ima mnogo kojecega zanimljivog unutra. Na zadnjoj strani je najava za sledecu igru na kojoj pise samo Light in Shadows i nacrtana je 30x24 numerisana tabela sa po jednim slovom u svakom polju. Slova izgledaju random nabacana, ali mi je upalo u oko da poslednji red u prvih sedam slova ispisuje "caitiff" a red 16 od 10. do 16. slova "dracula". Takodje, druga kolona od polja 20 do 27 ispisuje "werewolf". Verovatno ima kojesta jos ispisano, ovo je samo ono sto mi je na letimican pregled upalo u oko.

E da. Autumn Nightmares na zadnjoj korici ima odlicnu najavu:

"Blood. Sex. Lies.

Rome."

Za Requiem for Rome, jelte.
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

Zanimljivo, slova na zadnjoj Changeling strani su konkretna zagonetka a ne samo fora. Ako nadjes sve reci, (osim x koje razdvaja reci) slova koja ostanu su poruka. Otprilike sam i ocekivao da ce biti igra o tome sto pise u poruci al' je fora maksimalno cool.

Samo ne znam dal' da podelim sa ostalima... :D
Rat with a tool

Posto nemam (jos uvek!) knjigu za C:tL moram reci da sam totalni nOOb u ovoj oblasti, te me zanima nesto... Koliko su (i da li su uopste) True Fae zainteresovani za druge supernatural-e? Prvenstveno mislim na vukodlake. Trenutno vodim W:tF gde se povremeno pojavljuje jedna Changeling devojka, pa me cisto zanima ta sitnica. Hvala :)
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

Iskreno, nisam siguran. Od svih knjiga koje imam na tapetu, Changelinga nisam stigao detaljnije da citam od letimicnog prelsitavanja i citanja zanimljivih stvari koje i upadnu u oko. Ali mislim da True Fae, as in the Others, as in oni tipovi sa druge strane Hedge-a, nisu preterano zainteresovani za supernaturale. Mislim da bi mogli da budu ukoliko im se neki nadju na putu prilikom trazenja Changelinga, do duse.

Return to “World of Darkness”