Anketa.

Vampire, Wraith, Mage, Changeling, Werewolf...

Moderator: Moderators

vojamilan

Anketa.

Post by vojamilan »

WD razmislja da pocne da uzima With Wolf proizvode.Naravno voleo bi da do toga dodje,ali opet ne znam koliko ima zainteresovanih.Voleo bi da ljudi licno dodju u WD,mada i ovako i odgovara.Stoga,hvala na vremenu.
Dawngreeter

Re: Anketa.

Post by Dawngreeter »

Prodaje Sigila sugerisu da sam ja verovatno jedina osoba u Beogradu koja daje pare za WoD knjige. A za Exalted ne dajem ni ja (za sada... bice jednog dana kad bude bilo para).
Is it bright where you are? Have the people changed? Does it make you happy?
Shunka
Jožin z bažin

Post by Shunka »

Nisi, nisi.
Omakne se ponekad nekome...
Dawngreeter wrote:ima i toga
rekurzivno glupilo
90% svega je sranje, a to ukljucuje i preostalih 10%
Rat with a tool

Post by Rat with a tool »

Ah, priznajem, kriv sam...nazalost zaista dugo nisam pazario nesto od WW, cak sam i sajam knjiga propustio :/ Udarila susha, ali bice valjda bolje!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ne kupujem WW knjige, a cak i da ih kupujem, kupovao bih radije u Sigilu po pristupacnim cenama, nego u WD po derikoznim cenama ;).

I ne, ne salim se, derikozne cene....

Elem, gde je ovde anketa? Koje su opcije za glasanje? Koliko traje glasanje? :lol:
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
vojamilan

Post by vojamilan »

Dzon,mi jos ne prodajemo Wod,a ti vec govoris kako imamo velike cene!Za sad ova anketa ce biti pripremljena,i pustena u promet u petak-21.11.2008god.Anketa je besplatna,i sadrzace informacije,kao i pitanja sta vas zanima,sto se tice drustvenih igara,cena,itd.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Da. Iskustvo. Nema veze sa tobom, vec sa vlasnikom radnje, koji radi kako radi - te ne shvatam zasto to licno dozivljavas...
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
vojamilan

Post by vojamilan »

Naravno da shvatam licno,kada pokusavam da prosirim nesto.Budimo realni,wd nikada nij radio whit wolf,ni nista drugo preterano,sada se trudim da zazivim nesto novo,i to sto kazes da cemo biti skupi je gore nego da pljujes po nerodjenom projektu.Ovo je moj pokusaj,moj projekat,zato je licno.
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

Cool je to, al', mis'im, White Wolf stvarcice se prodaju u Beogradu otkako je Fantasy Games poceo da radi, a i pre toga dok je radio Raven. Nije to neka straobalno nova stvar.
Resurrection

Post by Resurrection »

Sto se tice vampjera (Vampire: the Eternal Struggle) za pocetak ima nas malo i igramo iskljucivo u Sigilu.
Ako se tu napravi neka grupica igraca super - podrzacu ih. Imam gomilu promo karata i kojecega.

Mozda bi mogao da drzis startere i bustere ali za vece narudzbe tesko da ces moci da pariras Sigilu (kad smo izgubili proslog distributera veruj mi da sam sve moguce ganjao i Rik je i tad bio najjeftiniji i sad je, a i cesto moze da izgura nabavku kojecega sto je u ogranicenim kolicinama) tako da ces imati gotovo nikakvu zaradu.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Problem je u tome sto je to tvoj projekat u njegovoj radnji... takoreci, ti si mali mis, a on drzi sir... i onda ti igras kako on svira (mislim, ovo opet nije licno - to jednostavno tako funkcionise, nema veze sa tobom konkretno).

Ah da, tu je i taj momenat sto vampire igraju ukupno 2.4 osobe, koje su sve, manje-vise, drugari, i koji su se ustalili u Sigilu ;) (to bi bilo kao, recimo, kada bi pokusao da ubedis mene da trebam da dodjem u WD i igram boardgame-ove tamo sa ekipom sa kojom se igram kod sebe 15+ godina ;) ).

Glory to Arstotzka!
vojamilan

Post by vojamilan »

Pa dobro,ako je tako.Ostavljam WW u Sigilu,i necu da pokusavam da ga stavim u Wd.
Sammael

Post by Sammael »

Kupujem i ja WW RPG proizvode (WoD, ne Exalted), a nisam pripadnik gorepomenute grupe... doduse, nisam već par meseci ništa novo pazario.
Rat with a tool

Ja takodje kao Sammael. Kupujem knjige vezane za WoD, Werewolf i Changeling, ali isto nisam kupio nista par meseci:/
Ne bi bilo lose da bude i u WDu, mozda se privuku novi igraci. Kod nas je i problem (mislim u Srba) sto sve hocemo ovog tipa da drzimo u nekoj kucnoj varijanti, pa imamo gomilu ljudi koji mozda i igraju, a ne znamo ni da postoje.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Eto, znaci ima 2.4 coveka koji igraju to kao dugogodisnji prijatelji, jos 2.4 koji su solo, i verovatno? jos 2.4 za koje se ni ne zna jer igraju u kucnoj varijanti :D....

Nagradno pitanje: da li vredi za 7.2 igraca, od kojih ce minimum 2.4 kupiti kod Ricka (dakle ostaje 4.8 ), nabavljati knjige, i drzati na lageru neki kes, koji ko zna koliko ce da stoji (posto kao sto kazu solisti: "nisu par meseci kupili nista" ;))?

Ja nisam igrac WoD, jer igram WH FRP (Black Library), ali sam i za BL proizvode srecan sto mogu da nadjem sve kod Ricka u bilo kom trenutku, i 99.99% nikada ne bih svratio u WD da razgledam da li imate ili nemate BL proizvode, pogotovu poznavajuci kakve su tamo cene (ponavljam: nema veze sa tobom). A WH FRP ima otprilike istih tih 7.2 kao i WoD ;).

Glory to Arstotzka!
Rat with a tool

A otkud ti znas koliko zapravo ljudi ima koji su zainteresovani? I ja sam do skora mislio da sam gotovo jedini covek u Srbiji koji slusa jedan bend, kad odjednom organizuje se svirka i dodje gomiletina ljudi. To se moze primeniti i za WoD.
Sto se tice samog WD-a, budimo realni. Mora biti veoma veoma povoljna ponuda (u odnosu na Sigil) da bi se primamili ljudi. Da su cene iste na oba mesta, 99% ljudi ce pre ici u Sigil, pogotovu sto uvek ima sta da se pazari, a i sto je vaznije, prijatniji su ljudi. Ricka posebno cenim, jer je na neki nacin probio taj WoD u Srbiju, a za WD imam malko negativne misli jos od perioda kad sam igrao Magic vezano za one muljaze oko turnira i lose organizacije itd itd.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Pa ne znam tacno u broj, ali znam odokativno. Znam zato sto se 15+ godina bavim ovim stvarima. I nemoj zaboraviti da na svakih 4-7 igraca ide svega 1 knjiga (jer je samo 1 GM, a ostali su igraci; cak i ako se smenjuju GM-ovi, kao npr. sto kod mog drustva malo vodim ja, malo moj brat, to je i dalje 1 knjiga na istih tih 4-7 igraca (jelte nismo ludi da svako kupuje svoj primerak?!)).

Dakle da bi prodao i tih 7 knjiga koje sam spomenuo, moras da imas u proseku 38.5 ljudi koji to aktivno igraju. A nisam siguran da je to slucaj, pogotovu ako uzmes u obzir da od tih 7 ljudi, neki verovatno igraju jos nesto (kao sto npr. ja igram WH, 40k, BB, WM/Hordes, BFG, 2 board gamea vrlo cesto, a imam jos nekoliko koje igram povremeno, itd....), te nece uvek biti prioritet WoD/neki drugi slabije zastupljeni sistem.

I sad na sve to dodaj ono sto si rekao za cene. I za WD generalno.

Off-topic: mislim da se ne moze primeniti prica sa bendovima, jer sam ja siguran da kada bih ja uzeo gitaru u ruke (a ja ne znam da sviram) da bih skupio barem 50 ljudi koji ce da dodju da me slusaju. I da plate to. A za FRP nisam siguran da mogu da nadjem cetvoro ljudi koji ce da daju 1000 din za knjigu (koju cemo posle da igramo ko zna koliko). Za troje znam, za cetvrtog vec ne bih mogao da garantujem...

Glory to Arstotzka!
Rat with a tool

Kako god okrenes, ne bi bilo lose imati vise mesta za WW igre, jer je uvek moguce da se nadju novi igraci. (kad smo vec kod ovoga....'greeteru, nista od onog Wolf Pack-a, a? T_T) A uvek se moze desiti da se medju tim novim igracima nadje neki manijak kao sto sam ja ili DG i slicni koji zele da poseduju sve!
Sto se tice samog WD-a...ukoliko ne ponude dobre cene (tj. bolje od onih kod Ricka), bolje da se ne cimaju, jer nece biti poente.
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

Wolf Pack je ipak za ljude koji se ne raduju zajebanom gripu jer dobiju par slobodnih dana. Uz vojsku, posao i freelance stvari bukvalno ni jedan RPG vise nemam u toku. Zamisli kako bi sjajno vodio demo sesije nepoznatim ljudima pod tim uslovima.
Rat with a tool

Sto kaze nas narod...bice dana za megdana :wink: Nadam se...

Return to “World of Darkness”