Sednica Kluba

Obaveštenja, predlozi i pitanja o radu kluba Zmaj.

Moderators: stalker, lord warrior

teclis

Sednica Kluba

Post by teclis »

Posle priče sa Duletom rekoh aj da pokrenem temu.

Da li je moguće da se održi sednica članova kluba kako bi se razmotrilo pitanje koje verujem sve muči "Kako doći do novih članova/igrača?"

Generalno očekujem da svako da neki konstruktivni predlog, ja recimo imam par. Ali bih voleo da čujem i tuđa mišljenja :)
Megabaja
Baja

Re: Sednica Kluba

Post by Megabaja »

ja sam uvek za sve vrste okupljanja...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
stalker
High Seas Commander
High Seas Commander

Post by stalker »

ako mi sa javi pravovremeno mislim da bih se svakako pojavio...pozdravljam inicijativu
Bolje missat vino nego beton! - mudrost jednog neznanog dalmtinskog strucnjaka
Myth

Post by Myth »

Jedan konstruktivan predlog za ovu temu. Uskoro je Festival Tolkinove fantazije, bice puno ljudi koji vole epsku i ostalu fantastiku pa zasto nebi napravili prezentaciju kluba sa nekoliko dobrih terena i par odlicno sredjenih fluffy vojski (elfovi, patuljci, orci). Jedan od clanova ovog foruma i ucestvuje u organizaciji pa se izvinjavam sto se mesam u ovaj deo, samo zelim da pomognem hobiju :)
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

To smo se vec nesto dogovorili, ne brini nista.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

U subotu 16.11. u 18h zakazujemo prvu redovnu sednicu kluba "Zmaj".

Tacke dnevnog reda su:

1. Clanarine, placanje i ne placanje istih
2. Promocija hobija
3. Organizacija buducih turnira
4. Razno

Pozvani su svi sadasnji i prosli kao i buduci clanovi kluba i svi oni koji to nisu i ne zele da budu a osecaju se kao deo zajednice.

Hvla svima unapred.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
teclis

Post by teclis »

Vidimo se.
igor
Mental midžit

Post by igor »

Rado bih dosao da je malo ranije, ovako radim od 19.30. :(
Snotling

Post by Snotling »

Dosao bih ali sadim vocke u selu za vikend.
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

dolazim
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ja sadim vocke svaki dan (agricola boardgame :D), ali cu doci.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Da li je moguce odrzati sednicu kluba i kada ?
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Bice odrzana negde u oktobru.

"Yes...yes."

RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Da li postoji sansa da bude u prvoj nedelji oktobra?
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Post by Histericni Istoricar »

Pozivam vas ispred kluba Zmaj da ovde napisete o cemu bi voleli da razgovaramo na sledecoj godisnjoj skupstini. Na ovaj nacin cemo lakse formulisati tacke i lakse se pripremiti za diskusiju. Molim vas da sve sto se tice ETC timova, osim naravo poboljsanja uslova treniranja i igranja u klubu ostavite za sastanke samih timova.
U jednog Bocu, mi verujemo!
Awakened

Post by Awakened »

1. Turniri 2015.

2. Prostor
Snotling

Post by Snotling »

Mini turniri u klubu svaki vikend, i svaki vikend drugi sistem.
WH
WH40K
FoW
W&H
I tako u krug.
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Post by Histericni Istoricar »

Brendiranje velikih turnira/dogadjaja.
U jednog Bocu, mi verujemo!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Histericni Istoricar wrote:Brendiranje velikih turnira/dogadjaja.
Mozes li samo recenicu-dve o ovome da napises, na sta tacno mislis, da znam u kom pravcu da razmisljam?
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Dzon Vejn wrote:
Histericni Istoricar wrote:Brendiranje velikih turnira/dogadjaja.
Mozes li samo recenicu-dve o ovome da napises, na sta tacno mislis, da znam u kom pravcu da razmisljam?
Misli verovatno na stvaranje naseg "Adepticona", "NOVA-e"..singles/team tournament-a koji ce redovno, u odredjenom terminu svake godine, organizovati Klub Zmaj.
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."
BoltaFodda

Post by BoltaFodda »

Privlacenje novih igraca.

Prvenstveno tinejdzera. Isticanje drustvenog/umetnickog aspekta igre, i da je to alternativa video igrama.

Veci turniri na visokoprofilnim lokacijama, kao sto nekad bilo u Delta City, sa naglaskom na privlacenje novih lica.
I myself am a self-proclaimed expert, if I do say so myself.
milosh

Post by milosh »

Korišćenje fejsbuka kao, potencijalno, najlakšeg načina za proširivanje igračke zajednice. Ako budem mogao vrlo rado bih došao na sednicu (iako nisam član :) ) pa da uživo prodiskutujemo o svemu.
teclis

Post by teclis »

milosh wrote:Korišćenje fejsbuka kao, potencijalno, najlakšeg načina za proširivanje igračke zajednice. Ako budem mogao vrlo rado bih došao na sednicu (iako nisam član :) ) pa da uživo prodiskutujemo o svemu.
mislim da je ideja da svako moze da dodje.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Naravno. Poziv vazi za sve.

Glory to Arstotzka!
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

U subotu 4.oktobra održaće se godišnja sednica kluba Zmaj sa pocetkom u 17h.
Svi su dobrodošli, bili članovi kluba ili ne, svi oni koji se osećaju kao članovi zajednice.
Na dnevnom redu su sledeće tačke:

1. Članarina
2. Turniri u 2015 godini
3. Priomocija hobija
4. Prostorije kluba
5. Razno

Hvala na razumevanju.

"Yes...yes."

RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Up ! ! !
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Skupstina je odrzana, prisutni su bili:
Dusan Jovic, Predrag Vasiljevic, Marko Radovic, Bojan Kavedzic, Vidak Kavedzic, Nemanja Jovicic, Djordje Kostic, Nenad Nikolic, Luka Dragacevic, Aleksandar Vilotic, Miljan Otovic, Sloba Petrovic, Mitar Stajic, Djordje Sutic, Dejan Milinovic, Aleksandar Stefanov.

Teklise... sto te nije bilo?
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
Myth

Post by Myth »

Sednica je bila odlicna, protekla u konstruktivnoj atmosferi i bas mi je zao sto sam morao da odem ranije.
Nadam se da ce biti neki kraci izvestaj o temama i zakljucima.

Ukoliko vec nije pomenuto, mislim da bi bilo dobro raditi ovakva okupljanja svakih 6 meseci ili cak mozda i kvartalno gde bi se uradio presek aktivnosti u proteklom periodu i napravio plan za naredni.
Takodjer, bilo bi dobro da se odrede neki zadaci i delegiraju ljudi (uglavnom na dobrovoljnoj osnovi) koji bi bili angazovani na tome po pitanju odredjenih aktivnosti u radu kluba, promocija i sl...npr. da se napise neki zanimljiv sadrzaj na forumu, da se za potrebe kluba nabave i ofarbaju neki modeli, urade neki tereni i sl....pa da se na svakoj sednici sumira sta je uradjeno i ako nije zasto nije. Time bi se dobilo malo na ozbiljnosti i mislim da bi ljudi drugacije pristupali tome.

Sto se tice organizacije sednice, mozda treba odrediti neko vreme van vremena za igranje posto u odredjenim trenucima nisam mogao da cujem sta ososba ispred mene govori od stalih zvukova koji su se javljali...uglavnom ljudi koji su igrali.

Nadam se sledecoj sednici u skorije vreme ;)
kekenda

Post by kekenda »

Jeste bilo prijatno i obzirom da menjam lokaciju stanovanja 3 puta godisnje uvek mi je prijatno kad sam u Bgdu da dodjem u klub,iako kao sto je naglaseno se gotovo nikad ne igram i uskoro idem u inostranstvo(neko bi rekao sta ga se tice klub u buducnosti) dosao sam jer bi zaista voleo da hobi napreduje kod nas pa i klub jer sam tu naucio da se igram i upoznao mnogo super ljudi sto zelim da imaju kao opciju svi potencijalni hobisti u buducnosti(valjda ce ih biti),elem samo zelim jos da kazem da oni koji nisu bili nemaju pravo da kukaju ubuduce kako u istom nista ne valja i kako je scena s***e,jer se ovde pricalo o poboljsanju zajednice cele a ne samo samog kluba.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ja bih samo jos zeleo da se zahvalim svima koji su izdvojili malo svog vremena i dosli da prisustvuju sednici. Mnogo vam hvala na vremenu i idejama i nadam se da se vidimo i sledeci put, i da ce i sledeci put makar po nesto od onoga sto smo pricali biti uradjeno.

Bice izvestaj, Boca je bio scribe :D.

Glory to Arstotzka!
bojan
WH rulesmaster

Post by bojan »

Dzon Vejn wrote:...
Bice izvestaj, Boca je bio scribe :D.
Brze Boco, de te ni bismo unapredili u model koji odmah izbacuje izvestaj... :D

CYNIC, n.
A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Sazeta, ispolirana verzija zapisnika:

Dana 04.10.2014. odrzana je skupstina clanova Kluba Zmaj. Bilo je 5 stavki dvenog reda, i to:

1. Clanarina.
Predlozeno je i usvojeno je da ce mesecna clanarina za clanove iznositi 500 dinara od PRVOG JANUARA 2015. Svi koji su platili godisnju clanarinu nece morati da placaju po novoj ceni sve dok im godisnja ne istekne. Iznesen je predlog da i clanovi koji su platili clanarinu imaju natpis "clan kluba" ili slicno ispod svojih avatara na forumu.

2. Turniri u 2015.
Do kraja 2014 od "velikih" turnira odrzace se 40k turnir u decembru (detalji kasnije). U 2015. godini, od velikih turnira, Warhammer 40.000 ce biti odrzan u MARTU a Warhammer Fantasy Battles u SEPTEMBRU. Oba turnira ce biti u prostoru Doma Omladine. Oba ova turnira ce najverovatnije biti jedina dva turnira koji se odrzavaju van prostora kluba. Kako su termini za oba fiksni i kako ce tacan datum biti poznat vec 2-3 meseca unapred, prijave ce biti sredjivane takodje unapred. Predlozeno je da se prijave placaju unapred.
Apelovano je na sve clanove kluba koji su ucesnici turnira da dodju i pomognu sa nosenjem materijala kada se turnir ne odrzava u prostorijama kluba.

Predlozeno je da se ponovo odrzavaju mesecni turniri u raznim sistemima kao i razliciti drugi dogadjaji, ali to pod tackom "Razno". Takodje je predlozeno da se pre odrzavanja turnira radi Poll pod kojim rulesetom bi zeleli ucesnici da igraju turnir, kao i da se ustanovi fiksni ruleset koji ce se uvek koristiti za turnire.

3. Promocija kluba.
Od prosle godine kada je pokrenuta na sednici ista tema, klub sada poseduje 2 ofarbana startna seta za WHFB i 40k, tako da mogu da se rade prezentacije i demonstrativne partije.
Predlozeno je da se mozda sve FB grupe koje se bave hobijem a koje su u "vlasnistvu" ljudi sa naseg podneblja nekako ujedine ili da makar medjusobno sheruju linkove i clanke i druge podatke. Predlozeno je da se radi i "reklamni materijal" u nekom stampanom obliku pred odrzavanje velikih turnira kao jos jedan vid promocije. Od daljih predloga izneseno je: sharing informacija sa foruma na socijalne mreze ali i skretanje paznje da uvek treba proveriti forum zbog detaljnijih podataka, odrzavanje prezentacija na drugim festivalima i/ili u skolama i slicnim ustanovama, realizacija hobi magazina u digitalnom obliku.
Ako bilo ko ima konkretne ideje gde bi mogli da odrzimo prezentaciju hobija (to jest, kontakt telefon relevantne osobe kao i potencijalne uslove pod kojima bi radili prezentaciju), neka dodje do kluba da popricamo. Trenutno je predlozena prezentacija u okviru Japanizma u saradnji sa Sakurabanom.
Predlozeno je da se odradi projekat i sakupljanje potencijalne donacije kroz taj projekat.

4. Prostorije kluba.
Kako klub zmaj razmislja da promeni svoju lokaciju, pokrenuta je tema trazenja novog adekvatnog prostora gde bi klub mogao da egzistira. Ako bilo ko poznaje poslovni prostor kvadrature od 90 ili vise kvadrata koji nije zastakljen ili eksponiran na neki drugi nacin, pristojne rente, neka nam se javi sa podacima.

5. Razno.
Predlozeno i prihvaceno sledece: Da se sednice odrzavaju barem jednom u 6 meseci. Da se sticky teme na forumima reorganizuju/obrisu nepotrebne i da se (najbitnije) okaci po jedna sticku tema o uvodu u hobi i taj specifican sistem (moderatori podsekcija da se pozabave ovim). Blago podizanje cene pica u klubu.
Predlozeno je da se ponovo uvedu tematski dani, detalji tacno koji dan za koji event/sistem ce biti naknadno definisani. Predlozi su dani za 40k, fantasy, dan za kreativnu sekciju, Bloodbowl dan... Predlozeno je da se mozda napravi tim ljudi koji ce biti odgovoran za organizovanje turnira. Predlozeno je da se paralelno sa 40k turnirom u martu radi generalna promocija 40k sveta na toj lokaciji. Predlozeno i da se mozda 40k turnir u decembru odrzi na sajmu. Spomenuto je da ce Svet Kompjutera imati boardgame stranicu i da pokusamo da se izreklamiramo i preko tog casopisa.

To bi bilo to. Zahvaljujem svima koji su bili prisutni, drago mi je sto vas je bilo u tolikom broju. Krivo mi je, medjutim, sto neki nisu dosli.
Za sve (i ove koji su bili i ove koji nisu mogli da stignu), zamolio bih vas da za sve ove stavke gde je ostavljeno da se naknadno izorganizujemo da ako imate ideje da se javite nekome od nas ko je moderator/admin/nekako u organizaciji kluba. Molimo vas samo da se javljate sa KONKRETNIM PREDLOGOM sta i kako, bez "znate, moglo bi da se uradi...". Tih "moglo bi da se uradi" smo culi podosta i na ovoj i na prosloj sednici, sada nam trebaju ljudi koji ce to i da urade.
Hvala svima, Emperor Protects.
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

1. Dopuna tacke jedan je da ce naplata igranja u klubu takodje biti veca tj. 200 dinara, isto od januara ( za posmatrace naravno nista ).

2. Placanje turnira unapred je jednostavno nesto sto se mora, da bi se znalo sa kojim brojem igraca se raspolaze, da mogu da se organizuju nagrade i sve ostalo. Takodje i zbog samih ucesnika turnira, nadamo se da ce ovo povecati posecenost s obzirom da ce moci unapred da se organizuju zbog odmora, slobodnih dana, skole i ostalih privatnih obaveza.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Propusteno je i povecanje cena pica i potencijalno uvodjenje nekih grickalica (tipa ko sto su bile cokoladice ili tako nesto).

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

Hypodermic wrote: 4. Prostorije kluba.
Kako klub zmaj razmislja da promeni svoju lokaciju, pokrenuta je tema trazenja novog adekvatnog prostora gde bi klub mogao da egzistira. Ako bilo ko poznaje poslovni prostor kvadrature od 90 ili vise kvadrata koji nije zastakljen ili eksponiran na neki drugi nacin, pristojne rente, neka nam se javi sa podacima.
U (aveniji gladnih :)) Goce Delceva 37 imate prostor koji pripada gradu ... povrsina nesto vise od 100 m2. Cena je oko eur 600 (nemam ideju koliko sada placate). Ima odvojenu prostoriju za "prodavnicu" koja je velikim otvorom spojena sa delom gde moze da se postavi dosta stolova. Ulaz je sa ulice i ima izlog (ako se ovo vodi kao exponiran, onda nista)

Od autobusa moze se stici sa 16,17,65,73,74,76,81,82,83,85,88,610,611,612,613 i jos po neki. Parking nije problem i ne placa se.

U blizini su dve osnovne skole i 9. beogradska gimnazija (potencijalni novi igraci :))
Attachments
novi klub.jpg
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ciljana cena je 450- da bi bilo smisla seliti se.

Glory to Arstotzka!
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Ciljana cena je i manje od toga, ali nesto sumnjam da cemo naci poslovni prostor od 100 kvadrata za manje od 350 evra, tako da sta god da nadjete ispod 500 ponudite, pa da vecamo.

Return to “Klub Zmaj”