Privateer Press nabavka

Obaveštenja, predlozi i pitanja o radu kluba Zmaj.

Moderators: stalker, lord warrior

Dzon Vejn

Privateer Press nabavka

Post by Dzon Vejn »

Za one koji ne posecuju klub cesto, te nisu upoznati: u Zmaju od sada moze da se narucuje Privateer Press. Po onome sto mi je Dule prosledio kao cenovnik, cene su okvirno oko 10% manje u odnosu na PP sajt.

Porucivanje ce trajati do 15. maja i dolazice sa GW robom. Posto je ovo prvi put da se narucuje, klub Zmaj ne zna kada ce tacno roba stici, ali bi trebalo pocetkom juna. Ako nam dobavljac omane, onda verovatno pocetkom jula, sa sledecom GW porudzbinom.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
stefaz

Re: Privateer Press nabavka

Post by stefaz »

Mozda ne bi bilo lose da stavis kolike bi cene bile u odnosu na neki sajt iz Evrope, jer realno, niko ne porucuje sa PP sajta osim ako bas mora (kartice, delovi).
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

stefaz wrote:Mozda ne bi bilo lose da stavis kolike bi cene bile u odnosu na neki sajt iz Evrope, jer realno, niko ne porucuje sa PP sajta osim ako bas mora (kartice, delovi).
Mislim da se Nenad pogrešno izrazio. :)
Mislio je na 10% off ili ti nižu cenu sa firestorm sajta. To je najviša cena koja će biti, moguće je da će biti još 10% off i na tu cenu.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Da, po onome sto mi je Dule prosledio, cene su okvirno bile iste kao na firestormu (mislim na one nize cene na firestormu, one sa 10% popusta).
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

e onda jedan bronzeback titan molim
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Posto cu do 15. maja verovatno imati jos zelja, editovacu ovaj post kad budem znao sta mi sve treba.

Meni:
- 1 box Gallows Grove Solos (unutra su 2 komada) PIP Code: 72063
- 1 Moshar Desertwalker (caster) PIP Code: 72034
- 2 blistera Wolves of Orboros unit (unutra su po 2 komada - dakle ukupno njih 4) PIP Code: 72010
- 1 blister Wolves Master & Totem Bearer unit (isto 2 komada unutra - standard i leader) PIP Code: 72030
Last edited by Dzon Vejn on Sat May 09, 2015 5:13 pm, edited 3 times in total.

Glory to Arstotzka!
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Post by Histericni Istoricar »

Gun mage pistoleros.
U jednog Bocu, mi verujemo!
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Drugari u ponedeljak bi trebao da posaljem porudzbinu za Warmachine/Hordes.
Pisite do tada sta zelite.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Editovao svoj prethodni post.

Glory to Arstotzka!
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Drugari ostatak Warmachine/hordes figura je otkazan i više nećemo porucivati (barem neko vreme). Izvinjavam se svima koji su čekali.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Drugari pokusacemo ponovo da porucimo warmahorde. Uz nadu da će ići brže i da će biti svega što poručite.
Ovde možete pisati vaše želje i čestitke. :)
Pa ćemo poručiti krajem oktobra.

"Yes...yes."

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ajd da pokusam ponovo - za sada:
- 1 box Gallows Grove Solos (unutra su 2 komada) PIP Code: 72063
- 1 Moshar Desertwalker (caster) PIP Code: 72034

Glory to Arstotzka!
ZergLord

Post by ZergLord »

Saeryn & Rhyas, Talons of Everblight (Epic caster unit), PIP Code: 73084
Stinger, PIP Code: 73051

I ako moze Hordes Template set:
http://store.privateerpress.com/hordestemplateset.aspx
Đura_Samurajac

Post by Đura_Samurajac »

Circle Orboros battlegroup starter molim \:D/

PIP Code: 72056
Last edited by Đura_Samurajac on Tue Oct 20, 2015 5:06 pm, edited 1 time in total.
Dzon Vejn wrote:
This advanced bot stole my avatar!
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Post by Histericni Istoricar »

PIP31041 cpt Allister Cain
PIP31086 Arcane tempest gunmages
PIP31074 Avenger Centurion Hammesmith
PIP31085 Lancer
U jednog Bocu, mi verujemo!
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Drugari za koji dan bih ja zavrsio sa ovim porudzbinama pa da pokusam da porucim.

"Yes...yes."

ZergLord

Post by ZergLord »

ZergLord wrote:Saeryn & Rhyas, Talons of Everblight (Epic caster unit), PIP Code: 73084
Stinger, PIP Code: 73051

I ako moze Hordes Template set:
http://store.privateerpress.com/hordestemplateset.aspx
Na spisak dodati:

Spawning Vessel, PIP Code: 73085
Blackfrost Shard, PIP Code: 73052
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Ovaj Warmachine koji ste poručili stiže u januaru.
Pošto ga nas dobavljač dobija iz dva dela početkom decembra i sredinom ,a nama ne odgovara da mi šalje pošiljke 2 puta mesecno. Doći će zajedno sa GW pošiljkom oko 10.januara.

Hvala na razumevanju.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Za Nenada. Pogledaj post iznad.
U januarau.

"Yes...yes."

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Memorija ne radi ko pre ;). Hvala ;).

Glory to Arstotzka!
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Drugari u mogucnosti smo (konacno) da nabavljamo modele na mesecnoj bazi. Medjutim cena je kao na PP sajtu.
Od danas pa do 7. februara prikupljamo porudzbine. Mozete pisati ovde ili na PM. Ako nije problem sa sve codom I tacnim nazivom proizvoda koji zelite.
Sto se tice prethodne porudzbine koja je bila pre jedno 5 meseci :wall: , ona ce stici u februaru zajedno sa GW porudzbinom. Ako bude nekih izmena javljam na vreme da mozete I to da dodate na novu porudzbinu.

Hvala svima unapred.

"Yes...yes."

Đura_Samurajac

Post by Đura_Samurajac »

Pa dooobro, bar stiže oko mog rođendana, pa će to biti kao poklon samom sebi :mrgreen: .
Jel i ovo već poručeno plaćamo po PP ceni ili ostaje onaj popust od 10%?
Dzon Vejn wrote:
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

To ostaje isto kao I ranije, 10% off.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Drugari u ponedeljak saljem order za WM/H. Ako neko zeli jos nesto neka vice.

"Yes...yes."

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Sta se desava sa prethodnim orderom, jel stize on sada ili kako?

Glory to Arstotzka!
ZergLord

Post by ZergLord »

Nyss Hexhunters: PIP Code: 73049
Bayal, Hound of Everblight: PIP Code: 73050
Zuriel: PIP Code: 73079
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Dzon Vejn wrote:Sta se desava sa prethodnim orderom, jel stize on sada ili kako?
Stiže

"Yes...yes."

Đura_Samurajac

Post by Đura_Samurajac »

Shifting stones, PIP Code:72016
Stone Keeper, PIP Code: 72051
Dzon Vejn wrote:
Pendargon
Moderator bez portfelja
Location: Between Heaven and Hell... In Heaven they don't want me, but the Devil doesn't want a competition

Post by Pendargon »

dobro pa sam provalio ovo :
Minion Gatorman Posse (5) PLASTIC Product Code: PIP75048
Skorne Paingiver Task Master Product Code: PIP74054
Skorne Immortals (2)Product Code: PIP74028 - dva blistera ovih
ImageImageImageImageImage
ZergLord

Post by ZergLord »

Umesto ovoga:
ZergLord wrote:Nyss Hexhunters: PIP Code: 73049
Bayal, Hound of Everblight: PIP Code: 73050
cu uzeti ovo:

Nyss Legionnaires, PIP Code: 73077
Captain Farilor & Standard Blighted Nyss Legionnaire, PIP Code: 73063

Zuriel ostaje.
Knight

Post by Knight »

Dule, hajde molim te cimni me porukom kad se bude radila sledeca porudzbina, jer ja tek sada videh ovo :P
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Drugari ovo što ste poručili ko zna od kada će doći do kraja meseca, verovatno do 25-og.
Posle ponovo porucujemo.
Možete da postujete vaše želje.

Hvala

"Yes...yes."

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

:commissar: :tbear: :siren: :cthulhu: :iiam: :) :( :eek: :aaa: :aaaaa: :grin: :argh: :cry: :roll: :rolleye: :efortless: :effort: :wink: :psyboom: :psyduck: :psypop: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :evil: :twisted: O:) :-({|= :applause: \:D/ :geek: #-o :)~ :-s =; :^o [-X :pray: 8-[ :-$ :-& :-# [-( :-k :wall: :whistle:

Malo su me uhvatile emocije :).

Glory to Arstotzka!
ZergLord

Post by ZergLord »

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Drugari stigla je porudzbina!

"Yes...yes."

Đura_Samurajac

Post by Đura_Samurajac »

:aaaaa: :grin: :mrgreen: :pray: :dance:

I'm so happy right now.
Dzon Vejn wrote:
TheSerbianRaven

Post by TheSerbianRaven »

Kako stoje stvari, oce biti novih porudzbina sada kad je MKIII izasla?
Eiryss, Eiryss, Eiryss kako to zvuci, covece! Ali najbolje je sto ce Kreos ubiti tu Eiryss. Ubice je nezno, ali snazno! Da, to nije onaj Kreos sto je sebe proglasio za jadnika, ne ovo je novi Kreos, epski Kreos, super-grand-exemplar Kreos, kralj zena.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Hoce. Mozete pisati ovde sta zelite da porucite.

"Yes...yes."

STOKA

Post by STOKA »

Trench Buster, Cygnar Solo PIP31110
Captain Jonas Murdoch PIP31079
Arcane Tempest Rifleman – Cygnar Solo PIP31127
Cygnar Major Katherine Laddermore PIP31055
Convergence Light Vector Corollary PIP36013
Convergence Optiflex Directive (3) PIP36007
Convergence of Cyriss Attunement Servitors (3) PIP36015
Convergence Solo Accretion Servitors (3) PIP36008
Convergence Heavy Vector Assimilator/Conservator/Modulator PIP36014