Obavestenje nasim dragim administratoreima

Obaveštenja, predlozi i pitanja o radu kluba Zmaj.

Moderators: stalker, lord warrior

Dzon Vejn

Obavestenje nasim dragim administratoreima

Post by Dzon Vejn »

Desava se da se gube postovi.

Juce mi se desilo na 40k forumu, u okviru teme fun with necrons. Danas na kreativnoj sekciji.

Za ovaj slucaj od danas sam uradio i report. Kada sam gledao temu, postovi se nisu videli, kada sam kliknuo na reply, videlo se, i kada je postovan novi msg, vratilo se sve.

Post sa 40k mi se nije "povratio".

Pozdrav
Nenad
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Re: Obavestenje nasim dragim administratoreima

Post by Dzon Vejn »

I ima li neko ikakvu predstavu o cemu se radi?

Boca mi je preko PM spomenuo jos neke probleme. Jel to usled nekih phpbb 3.0 bugova ili sta?
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
lord warrior
Server Admin
Server Admin

Post by lord warrior »

Dzon Vejn wrote:I ima li neko ikakvu predstavu o cemu se radi?
Ne.

Ozbiljno, ne mogu da utvrdim u cemu je problem. Baza izgleda u redu, a st se tice fajlova koji cine forum, ne izgleda mi kao da je tu problem. Svejedno, pogledacu jos malo Includes foldder.
Deception is a Right · Truth is a Privilege · Innocence is a Luxury
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Za ovo oko neprikazivanja, predpostavljam da bi mogao da bude neki fajl koji cita iz baze i upisuje na ekran. Isto i za ono sto mi je Boca pricao. Moguce da ima neku losu petlju za pomeranje pointera record seta? Ili generalno lose citanje/ispisivanje iz baze...

Glory to Arstotzka!
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Inace, taj "problem" sto sam primetio je da nije logovao medju moderatorske akcije moje pomeranje jendog topika iz 40k u market. Mada, ne znam ni da li treba da loguje takve stvari.
EDIT: sad pogledah logove ponovo, lepo stoji recimo da je SLovic nesto mrdao, ali moje mrdanje ne postoji. A to mrdanje se dogodilo isto kada i nestanak Dzonovih postova.
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
lord warrior
Server Admin
Server Admin

Post by lord warrior »

Hmm, sadrzaj includes-a (a tu su fajlovi koji vezuju MySQL ili PostgreSQL sa PHP-om) se nikada ne menjaju, tako da ako je u njima problem (a izgleda tako), ne znam kako je nastao. Probacu da prekopiram sve .inc fajlove iz ciste instalacije.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Pa moze da bude bug u originalnim fajlovima ;)... Recimo nedovoljno testiranje isl. ;)

Glory to Arstotzka!
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

ja bih pre rekao da je problem u komunikaciji servera na kome je forum sa korisnicima, jerbo mislim da veza moze da puca u trenutku slanja komande, ali se po ponovnoj rekonekciji ne ponavlja komanda.
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
lord warrior
Server Admin
Server Admin

Post by lord warrior »

Moze biti, mada u tom slucaju ne bi trebao tako da se ponasa. Doduse phpBB3 ima raznih bagova u sebi. Updejtovao sam forum na novu verziju, pa cemo da vidimo kako radi.

A sto se tice Internal server erora od petka, nema veze sa kvalitetom servera, komunikacijom i sl. vec sa najobskurnijim problemom koji je mogao da se desi - ujebao se php.ini :roll:

Return to “Klub Zmaj”