Radno vreme Kluba Zmaj

Obaveštenja, predlozi i pitanja o radu kluba Zmaj.

Moderators: stalker, lord warrior

Mrzimsvee

Radno vreme Kluba Zmaj

Post by Mrzimsvee »

Ponedeljak ne radi
Utorak-Petak od 15h do 22h
Subota od 14h do 22h
Nedelja od 14h do 21h

Hvala na razumevanju.
Last edited by Mrzimsvee on Sat Feb 16, 2019 12:21 pm, edited 1 time in total.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Mrzimsvee

Re: Radno vreme Kluba Zmaj

Post by Mrzimsvee »

Od 19.12.2014. do 03.01.2015. klub nece raditi.
Od 20.12. do 30.12. vecina table I terena ce biti na novogodisnjem vasaru na Beogradskom sajmu.
Ako Vam zatrebaju neke boje ili figure obratite se na topicu: http://forum.klubzmaj.org/viewtopic.php?f=2&t=10147 I neko ce vec doci u prostorije kluba u dogovoreno vreme da bi mogli da kupite to sto Vas interesuje.

Hvala unapred na razumevanju.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

U utorak i sredu 06.01. i 07.01. klub nece raditi.

Hvala na razumevanju!!!

Srecan bozic!!!

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

U subotu i nedelju 04-05.04. klub neće raditi.
Na festivalu mač i magija u Domu omladine biće turnir u Warhammer 40k.

Hvala na razumevanju.

"Yes...yes."

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Tokom kojih dana ove nedelje ce klub raditi?
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Klub nece raditi u petak 10.04. i nedelju 12.04. zbog uskrsnjih praznika.

Sretan Uskrs!!!

"Yes...yes."

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Koje dane ce klub raditi tokom praznika?
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Klub radi radi normalno za prvomajske praznike.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Klub danas (petak 04.09.) neće raditi!

Hvala na razumevanju.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Klub nece raditi u subotu 19.09.2015.
Svi smo na festivalu epske fantastike u domu omladine.

Hvala na razumevanju

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

U sredu 04.11.2015. klub ce raditi od 16h.

Hvala na razumevanju.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

U utorak i sredu 01-02.12.2015. klub ce raditi od 16h.

Hvala na razumevanju.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Drugari, za vreme novogodisnjih i bozicnih praznika klub nece raditi od 31.12. do 4.01. i 6.-7.01.

Hvala na razumevanju.

Srecnu novu godinu i bozic zeli Vam vas klub Zmaj!!!

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Čisto da podsetim klub neće da raditi 06.01. i 07.01. zbog božica.
Hvala na razumevanju.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Drugari u subotu 16.01. gostujemo na Festivalu Epske fantastike u Domu Omladine.
Klub ce raditi normalno ali ce biti nesto manje tabli za igranje.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

U petak 22.01. Klub neće raditi.

Hvala na razumevanju.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Klub ce danas (nedelja 24.01.) raditi od 16h.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Za vreme uskrsnjih/prvomajskih praznika klub nece raditi 29.04. za veliki petak i 1.-3.05. za uskrs.

Srecne praznike i lep provod sa prijateljima i porodicom zeli vam klub "Zmaj".

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Klub od sada radnim danima radi od 15h umesto od 14h.

Ponedeljak ne radi
Utorak-Petak od 15h do 22h
Subota od 12h do 22h
Nedelja od 14h do 21h

Hvala na razumevanju.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Klub danas (petak 20.05.2016.) nece raditi!

Hvala na razumevanju

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

U subotu 06.08. klub ce raditi od 14h do 22h. U nedelju 07.08. klub nece raditi.

Hvala na razumevanju.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Sutra, petak 07.10. klub neće raditi. Lične obaveze.

Hvala na razumijevanju.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Klub nece raditi od 24.11 do 27.11. (cetvrtak-nedelja).

Mozete nas naci na Games.Conu http://gamescon.rs/ koji se odrzava na Beogradskom Sajmu, hala 2.

Hvala na razumevanu.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Drugari za vreme novogodisnjih I bozicnih praznika klub Zmaj nece raditi u sledecim terminima:

31.12.-02.01. I 06.01.-7.01. (to su subota-pionedeljak i petak i subota sledece nedelje)

Hvala na razumevanju!

Srecnu novu godinu i bozic zeli Vam vas klub Zmaj!!!!

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Tokom uskršnjih praznika klub neće raditi za veliki petak 14.04. i nedelju 16.04.
U subotu 15.04. radi će normalno.

Hvala na razumevanju

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Klub će u nedelju 17.09. raditi do 20h!!

Hvala na razumevanju.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Dragi prijatelji i clanovi kluba, klub Zmaj nece raditi od cetvrtka 14.12. pa do srede 20.12. Ali nas zato mozete pronaci na #BeogradskiSajam i #GamesCON-u u periodu od 15.-17.12.
Hvala na razumevanju

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Drugari klub Zmaj nece raditi tokom novogodišnjih i božićnih praznika od 31.12. do 02.01(znači nedelja, ponedeljak i utorak) kao i 06.01. i 07.01.( subota i nedelja).

Hvala na razumevanju.
Srećne novogodišnje i božićne praznike želi vam vaš klub Zmaj!

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Drugari za vreme Uskrsnjih praznika klub nece raditi na Veliki Petak 6.04. i Uskrs 8.04.
U subotu ce raditi normalno.

Hvala na razumevanju i zelimo Vam srecne praznike!!!

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Drugari tokom avgusta klub ce, zbog odmora, raditi u skracenom terminu.
Pored ponedeljka klub nece raditi i utorkom (znaci 7,14,21 i 28.08.2018.) i subotom ce raditi od 14h.

Hvala na razumevanju.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Drugari klub nece raditi od cetvrtka 29.11. do ponedeljka 03.12.
Tada nas mozete pronaci na GamesCon-u. Beogradski Sajam, hala 1 na galeriji

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Klub neće raditi danas 4.12.
Hvala na razumevanju.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

U sredu 19.12. klub će raditi od 17h
Hvala na razumevanju.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Za vreme novogodisnjih i Bozicnih praznika klub nece raditi 01.i 02.01. i 06.01.
Hvala na razumevanju.
Srecni praznici!!!

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Vazno obavestenje.
Od sledece subote (23.02.2019.) pa nadalje klub ce raditi od 14h do 22h subotom, a ne od 12h do 22h.

Hvala na razumevanju.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Drugari klub ce tokom uskrsnjih i prvomajskih praznika raditi u sledecem rezimu:
na veliki petak 26.04. klub radi normalno od 15h do 22h
na Vaskrs 28.04. pa do 1.05. klub nece raditi i onda od cetvrtka 2.05. radi normalno.

Hvala na razumevanju.
Srecni praznici!!!
Last edited by Mrzimsvee on Thu Apr 25, 2019 8:36 am, edited 1 time in total.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Drugar pošto nam se bliži ETC u Novom Sadu(za neupućene Svetski Timski Šampionat u skoro svim GW igrama) u periodu od 07.-11.08.2019. i velika većina članova kluba učestvovaće na ovaj ili onaj način na ovom šampionatu klub neće raditi u istom terminu.
Hvala na razumevanju.
Last edited by Mrzimsvee on Wed Jul 31, 2019 1:58 pm, edited 1 time in total.

"Yes...yes."

Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Dragi hobisti, usled trenutne situacije u zemlji sa COVID-19 virusom, Klub Zmaj od srede, 18og Marta prestaje sa regularnim aktivnostima.

Tokom narednih nedelja dok se situacija ne stabilizuje, klub će i dalje raditi, ali sa sledećim izmenama:
Sutradan, utorak 17ti Mart neko od nas će biti u klubu u periodu od 15 do 19 časova u slučaju da želite da obavite neku kupovinu zaliha boja i sličnog, ili da pokupite vaše stvari iz kluba.
Posle tog perioda pristup prostorijama će imati samo osobe sa ključem, ako se za to pokaže potreba.

Online nastavljamo sa regularnim radom, i obaveštavaćemo vas kako se situacija bude menjala.

Stay safe.
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Drugari, klub neće raditi tokom narednog vikenda, 5ti i 6ti septembar.

Hvala na razumevanju
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Drugari,
zbog novih epidemioloskih mera Vlade Srbije klub nece raditi. Ako zelite nesto da nabavite ili se igrate mozemo se dogovoriti da se klub otvori od utorka do petka od 14h do 17h ili naravno da vam posaljemo pouzecem. Mozete nas kontaktirati u inbox, na messengeru, forumu kluba ili telefon.
Hvala na razumevanju.
Cuvajte se i ostanite zdravi.

"Yes...yes."

Return to “Klub Zmaj”