MBC Star Audition 2010

Šta volite da slušate?
Iskusinjo

MBC Star Audition 2010

Post by Iskusinjo »

Drugari, treba mi jedna mala usluga od vas. :)

MBC je juznokoreanska muzicka kuca koja je raspisala internet konkurs za otkrivanje muzickih talenata sirom sveta. Kandidati kace svoje video zapise na kojima pevaju k-pop pesme (koreanski pop)
i onda ljudi sa celog interneta glasaju za najboljeg. Najpopularnijih 500 pevaca ce pregledati strucni ziri, a najboljih 50 ide u J. Koreju da snimi plocu i upozna se sa zvezdama tamosnje estrade.
Dakle, mojoj poznanici Dunji treba vas glas. http://www.youtube.com/mbcaudition odete na galeriju, izaberete zemlju other i zanr rock, pa pronadjete jednu slatku neazaijatkinju sa roza kosom, poslusate pesmu i kliknete na thumb up. Devojka bozanstveno peva i zivotna zelja joj je da ode tamo, a ovo joj je jedinstvena prilika. Nadam se da cete joj pomoci na njenom putu do zvezda. 8-)

Unapred zahvalan,
Iskusinjo
Shunka
Jožin z bažin

Re: MBC Star Audition 2010

Post by Shunka »

K-pop je jedina gora stvar od j-popa.
Odoh sad da glasam.
Dawngreeter wrote:ima i toga
rekurzivno glupilo
90% svega je sranje, a to ukljucuje i preostalih 10%
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Valjda sam uspesno glasao za neki tamo butterfly...
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Pendargon
Moderator bez portfelja
Location: Between Heaven and Hell... In Heaven they don't want me, but the Devil doesn't want a competition

Post by Pendargon »

a sto gubi vreme pevajuci ove strahote?
Al' za tebe iskusinjo, ucinicu joj :D
Nadam se samo da ces profitirati na neki cool nacin za svoje zalaganje 8-) :wink:
ImageImageImageImageImage
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Iskusinjo, za tebe, evo i od kuce sam glasao :D.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
PeraNekron

Post by PeraNekron »

Evo, i ja sam glasao. Mlade Borgove uvek treba podrzati! :D 8-)
Mind Uploader wrote:... Kazem ja da je Pera isti Darth Vader, samo bez te moralne dubine...
Hypodermic wrote:Da nije robotech-a ne bih bio ovakakv kakav jesam!
Giga wrote:Realno, sasvim je logicno da mogu bez problema da ih bace sa par stotina metara i da budu prilicno sigurni da tom land raideru nece biti nista
igor wrote:jako je tesko uzimati puno poena jer se igra po knjizi.
Iskusinjo

Post by Iskusinjo »

Hvala vam, ljudi. Nemate pojma koliko joj (mi) to znaci. :D :wink:
bojan
WH rulesmaster

Post by bojan »

Uzasnih li zvukova...
Glasao. :)
CYNIC, n.
A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Post by deka »

ako joj je tako volja, neka joj je sa srećom...

glasao...
Image Image
Pendargon
Moderator bez portfelja
Location: Between Heaven and Hell... In Heaven they don't want me, but the Devil doesn't want a competition

Post by Pendargon »

I?
Jel pobedila?
Jes' dobio?
8-) 8-)
ImageImageImageImageImage
Iskusinjo

Post by Iskusinjo »

Nije pobedila, nije se ni kvalifikovala.
Jos uvek radim na tome. :D

Return to “Muzika”