Fields of Glory 2

Dzon Vejn

Fields of Glory 2

Post by Dzon Vejn »

Ne znam da li ima zainteresovanih za ovo, ali na Steamu su izbacili pre neki dan FoG2, TBS, prilicno dobar prikaz tabletop igre. Nikola, Moma i ja smo uzeli, tako da vicite ako jos neko uzme.

Ima PBEM mod, tako da ne morate da se nalazite u isto vreme - pokrenes partiju, pa kad ko stigne da odigra krug.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Re: Fields of Glory 2

Post by Dzon Vejn »

U medjuvremenu su izbacili jos jedan DLC, koji za sada necu kupiti :), posto racunam da ce biti popust za NG praznike :), a od vikenda pocinje turnir sa 128 ucesnika. Bukvalno sam jedva stigao da se prijavim.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Pocinje 4. od 5 rundi, velikog turnira (128 ucesnika). Nesa i ja smo trenutno 14. i 17. Igra je prilicno dobra i iskoristicu priliku da vas sve podsetim jos jednom na istu :).

Inace, poceli su i preko foruma polako da organizuju lige, podeljeno po periodima. Odredjeni periodi zahtevaju posedovanje DLC-a (pa tako nisam eary antiquity prijavio), dok neki drugi ne traze (gde sam se prijavio). Lige traju 10 nedelja, i na pola se proverava da li ste odigrali minimalni broj partija.

Sve u svemu, deluju vrlo aktivno, a igra je prilicno dobra. I dalje topla preporuka.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Nesa je zavrsio turnir na 5. od 128 mesta, a ja na 25. mestu. Protivnik koji mi je zaustavio pohod u 4. od 5 rundi je zavrsio na 26. mestu :D. Turnir je bio sjajno iskustvo.

Lige pocinju od preksutra, pa cu vam javiti i za njih kako stoji stanje.

U svakom slucaju, igru i dalje toplo preporucujem za sve one koji je jos nisu kupili.
Last edited by Dzon Vejn on Tue Jan 30, 2018 8:18 pm, edited 1 time in total.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Igra je na midweek madness popustu 34%.

Lige su fenomenalne - od 9 partija, odigrao sam vec 8, samo 1 igrac je malo sporiji. Lepa prilika da izvezbate igranje sa nekom armijom protiv razlicitih tipova protivnickih armija (za razliku od turnira, na kojima sa svim armijama morate biti dobri - i stalno dostupni).

Uskoro izlazi jos jedan DLC, sa joooooooos dodatnih armija :).

Glory to Arstotzka!

Return to “Kompjuterske igre: Zato što je napolju strašno i sunce prejako sija”