World of Tanks!

Dzon Vejn

Re: World of Tanks!

Post by Dzon Vejn »

Pare i XP su drasticno povecani. Primera radi, dobio sam 16k XP na duploj sa IS3 i oko 250k kredita.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Our game cluster is being divided into two parts: North American and European groups of servers. And World of Tanks Developers Team is glad to announce that the amount of Experience received for the battle is five-times increased till the end of 19 January, 2011. We know that you have been waiting for a soft wipe, so, this is a small compensation.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Samo zelim da napisem da je T54 zlo... ali zlo. Izgrindao sam sinoc "klot" verziju, a kad se razvije "full" verzija, ja mislim da je to zvercina, koja verovatno moze da pokida cak i IS4 u fajtu 1 na 1.

Glory to Arstotzka!
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Nije ni čudo sa obzirom na to da je dvadeset godina bio glavni sovetski tenk. I dan danas, matoriji tenkisti ga se sećaju sa čežnjom i suznim očima.
"This time, next year, we'll be millionaires!"
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Nadljudskim naporima, uspeo sam da izgrindam danas IS4 veliki top, pa zatim i celog IS7 \:D/ . Zlatna posada kupljena (na IS4 zadrzavam onu razvijenu posadu), full oprema kupljena (tool box, spall liner i gun ramer), 4.5-5 mil sacuvano sa strane da se gubi na IS7 :D... Grindanje je iza mene, sad ostaje samo zabava.

Isprobali smo tim sa 3 puta full IS7, a probali smo i sa 3 puta full opremljeni T54... ne zna se sta je bolje :D.

Nadam se da cemo sutra probati i company battle sa 5 puta IS7, 1 mausom i jos necim :D.

Glory to Arstotzka!
Stevan

Post by Stevan »

i ja sam nadcovecanskim naporom izgrindao mausa,odigrao jednu partiju i stekao utisak da sam poput vrece za udaranje.:)
Elem ...da probam josh kompanije pa da se izljubimo i da padne brisanije wot foldera:)
"Moj pas nema nos!"
"Pa kako onda mirise?"
"Odvratno!"
morkin

Post by morkin »

Stevan wrote:Elem ...da probam josh kompanije pa da se izljubimo i da padne brisanije wot foldera:)
Ne briši WoT folder dok ne iskusiš pucanje iz ISU-152...
Mој деда је говорио: "Кад год се зарати, ти удри по Бугарима, нећеш погрешити!" Ја кажем: "Кад год се играш, удри Ненада, нећеш погрешити!"
"кад би у црквама био добар нет, сви би се замонашили"
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

izgrindan IS-7, T54 u fullu i objekat 704 kome fali samo motor (a i to nesto sitno ostalo).
Objekat je megaubica kada igras sam, t54 su za grupu, a IS-7 eto da imam tenk tier 10 :)
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
Stevan

Post by Stevan »

Zeljko...never gonna happen:)
Wot me je jako smorio..dosta je bilo:)
"Moj pas nema nos!"
"Pa kako onda mirise?"
"Odvratno!"
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ako reinstalirate masinu, zakucace vas na USA server, i imacete praznu garazu i skillove. Postoji neka zakrpa za to, ali verujem da nije prijatno iskustvo. Uros nam za malo ostao bez svega :D.

Glory to Arstotzka!
morkin

Post by morkin »

Domaći zadatak - postati trostruki heroj na duploj partiji:
Mој деда је говорио: "Кад год се зарати, ти удри по Бугарима, нећеш погрешити!" Ја кажем: "Кад год се играш, удри Ненада, нећеш погрешити!"
Shark

Post by Shark »

pih, ja dok izgrindam mausa ima a se otelim...

blejim u t34 (amerski zlatni heavy) ili nekom od druga dva zlatna hevija... mada kad otkljucam pz4, moci ce lakse da se igra jer je tigar odma iza ugla.

bacite pm na rksharkz pa da opicimo koju, il da me malo pushujete stagod :)
The mark of my divinity shalt scar thy DNA!
Up Up Down Down Left Right Left Right B A Start.
morkin

Post by morkin »

Izbrisano, ne veži više.
Last edited by morkin on Sat Dec 10, 2011 4:59 pm, edited 1 time in total.
morkin

Post by morkin »

Džabe kodovi za premijum i neko sranje od tenka:

1. CBSDE3RYF-6W47-898H
2. CBSDE3SAS-9N68-624H
3. CBSDE3SEN-9G85-542U
4. CBSDE3SKX-7D36-278C
5. CBSDE3STA-5G99-737V
6. CBSDE3TVC-8B86-888B
7. CBSDE3TWS-2M97-857W
8. CBSDE3TZY-2A52-976T
9. CBSDE3UCY-7Z35-365E
10. CBSDE3UEZ-4D38-676V
11. CBSDE3UHB-2E36-624K
12. CBSDE3UND-4R49-956U
13. CBSDE3URM-9T59-284W
14. CBSDE3UUS-8M33-647U
15. CBSDE3UWP-2R32-464N
16. CBSDE3UYF-6M67-563E
17. CBSDE3VAF-2D96-948X
18. CBSDE3VCH-7G86-453V
19. CBSDE3VFB-7V99-436E
20. CBSDE3VGY-9Y87-666H
21. CBSDE3VKG-4U34-563A
22. CBSDE3VMH-9V67-474T
23. CBSDE3VNW-4C73-539F
24. CBSDE3VRF-4A98-745W
25. CBSDE3VSP-7D63-879P
26. CBSDE3VUK-2V76-758S
bojan
WH rulesmaster

Post by bojan »

T-127? Fenomenalan je... :)
CYNIC, n.
A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

I kako se ovo unosi?

edit: auuu, svi kodovi su vam vec iz'edeni.

Glory to Arstotzka!
lord warrior
Server Admin
Server Admin

Post by lord warrior »

http://www.computerbild.de/gutscheinakt ... 95480.html

Kliknes na sliku, uneses mail, popunis Captchu, kliknes na I agree (kako god da se to kaze na svapskom) i stigne ti kod na mail.
Deception is a Right · Truth is a Privilege · Innocence is a Luxury
Hertz

Post by Hertz »

lord warrior wrote:http://www.computerbild.de/gutscheinakt ... 95480.html

Kliknes na sliku, uneses mail, popunis Captchu, kliknes na I agree (kako god da se to kaze na svapskom) i stigne ti kod na mail.
Hvala za ovaj kod. Radi. Šteta što traje samo 1 dan. DA li slot ostaje kada se proda bonus ruski tenk koji se dobije gratis?
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Da.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Svim zainteresovanim - trenutno su prve pobednicke partije x5, bice uskoro neki gift za neki unique tenk (pratiti sajt za detalje, kojih jos nema), i sledeci patch izlaze francuski tenkovi (jos samo da potvrde da li ce njihov bonus biti da idu brze u rikverc nego napred :mrgreen: ).

Glory to Arstotzka!
leduwob

Post by leduwob »

Posto su zesce iskomercijalizovali igricu i posto su se izvestili u forsiranju nepostojecih tenkova(prototipova), ne sumnjam da ce izmisliti i neke francuske tenkove sa zilijardu mm oklopa, 1000 konjskih snaga...

P.S. hvala za ovaj svabski kod odozgo, sad cu imati slot za Tigra, bez prodavanja StugIII :)
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Tako je, francuski tenkovi će imati četiri brzine u rikverc i jednu u nazad. Ipak ne nasedajte na propagandu Engleza, verujem da uopšte neće biti loši.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

I najdeblji oklop sa rear strane :lol: :lol: :lol:

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Mastery Badge: Ace Tanker ;). Sa mojim omiljenim tenkijem.

edit: inace, danas sam uspeo sa njim da imam top gun, sa 7 killova (izmedju ostalog tigar P i vk3601), i da izgubim partiju :D... mnogo lemminga bilo u timu :D

Glory to Arstotzka!
Hertz

Post by Hertz »

Lepo, a jel ima neko neki novi kod povodom godisnjice? Bas bi mi leglo nesto para i jos jedan prazan slot ;)
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

HAPPYBDAY je kod, traje do nekih 8 ujutro 17.04. i daje ti jedan dan premiuma
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
Stevan

Post by Stevan »

Ja pikam posle visemesecne pauze,i i gra je ponovo smorila posle..hmm..2 nedelje? :)
No dobro..ubice vreme do 15. Maja a onda diablo:)
"Moj pas nema nos!"
"Pa kako onda mirise?"
"Odvratno!"
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

jos jedna bitnija stvar. Pred kraj aprila se planira konacno pomeranje IS-4 na tier 10. Ko ga ima u garazi dobice tog novog IS-4 plus IS-8 koji ce biti tier 9. Tako da ko ima IS-3 ne bi bilo lose da izgrinda na brzaka
Stevan

Post by Stevan »

Rusi treba da imaju i KV(sa najboljom kupolom) i KV 3 u garazi pre novog patcha.
"Moj pas nema nos!"
"Pa kako onda mirise?"
"Odvratno!"
Mladizmaj

Post by Mladizmaj »

Stevan wrote:Rusi treba da imaju i KV(sa najboljom kupolom) i KV 3 u garazi pre novog patcha.
Jel se zna kog datuma tacno izlazi novi patch ? Cisto da znam da li sumanutim dan noc igranjem imam neke sanse da nagrindam i kv3jku (vec sam nagrindao obicnog kv-a)
"You'll bend to my will - with or without your precious sanity."
Album sa mojim hordes figurama
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

rekli su krajem aprila.... znaci jos 2 sata :)
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Evo i nove zakrpe, avaj samo 18k iskustva do KV-3, ipak je KV sa kupolom dva bio je u garaži. ''Uteraj mi, uteraj mi KV u garažu''.
morkin

Post by morkin »

Bonus kod: ENDWAREU, 1 dan premijuma i po 5 premium consumables (Coca Cola, kafa, combat rations, chocolate...)
Hertz

Post by Hertz »

morkin wrote:Bonus kod: ENDWAREU, 1 dan premijuma i po 5 premium consumables (Coca Cola, kafa, combat rations, chocolate...)
Hvala za bonus reč 8-)
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Ko od Vas ima ili imao PzKpfw V-IV Alpha i kako ga je dobio?
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Dobijen je jednim specijalnim eventom, mozda cak i prelaskom iz bete u alfa verziju igre. Ne znam nikog od nasih ko ima taj tenk.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Hvala.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Haubica je cudo!

"Yes...yes."

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Bravo :!:

Glory to Arstotzka!
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Post by Histericni Istoricar »

Kralju!
U jednog Bocu, mi verujemo!

Return to “Kompjuterske igre: Zato što je napolju strašno i sunce prejako sija”